Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Уақыты: 10.12.2020
ж.
Тәрбиеші: К. Т. Есимова
Тобы:
«Балапан»
Тақырыбы:
«Қызанақ»
Білім беру
саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі:
Сурет.
Мақсаты:
Балаларға көкөністер туралы түсінік беру, қызанақ туралы
өлең жаттату.Әдемі бояй білуге үйрету.
Әдіс- тәс
ілдер: Көрсету, сұрақ- жауап,
мадақтау, ойын.
Іс-әрекет кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет.
|
Жүректен жүрекке;
Арайланып таң
атты
Алтын сәуле
таратты
Жарқырады
күніміз,
жарқырады
даламыз
Қайырлы таң балалар.
|
Балалар қимылмен көрсетіп
отырды.
|
Ұйымдастыру –ізденушілік.
|
Балалар мына суретке
назар аударайықшы не көріп тұрсыңдар?
Суретке қарап қызанақ туралы
әнгімелесу.
-Қызанақтың пішіні
қандай?
-Түсі қандай болады?
Қызанақ туралы өлең
жаттату.
- Шуағында
көктемнің,
Қызанақ дәнін
еккенмін.
Күн астында алтын
дән,
Тербеледі
желменен.
Балалар мен қызаңақтың суретін
бейнеледім.Сендер сыртына шығармай әдемілеп
бояңдар.
|
Көкөністер
қызанақтар
Балалар көкөністердің
суреттерін көріп таңданды.
домалақ
жасыл,қызыл
Қызанақ туралы жыр балаларға ұнады,оңай жаттап
алды.
|
Жетекші – жөндеуші.
|
«Көкініс пен жемістер» ойыны
Мақсаты: Көкініс пен жемістерді ажырата білуге
үйрету.
|
Ойынды қызығушылықпен ойнады
|
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі: Көкөністердің күзде
пісетінін білді.
Қандай түсініктерді
игерді: Сыртына шығармай әдемілеп
бояп үйренді.
Меңгерген дағдылар мен
іскерліктері: Шағын шумақты өлеңді жаттай
алады.