Материалдар / Ашық сабақ "Қызықты математика" Дьенеш блогы

Ашық сабақ "Қызықты математика" Дьенеш блогы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне Дьенеш блогын математикада қолдану үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1328
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Рамазанова Фарида ТоктаровнаПавлодар обласы,Екібастұз қаласы№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі

Математика сабақтарында Дьенеш пішіндерін қолдану арқылы «Көңілді пішіндер» айдары бойынша сабақ конспектісі.            Тақырыбы: «Сиқырлы елге саяхат»(Дьенеш логикалық блоктармен құрастырылған математика сабағы)Мақсаты: Геометриялық фигураларды үш  сипаттама (түсі,пішіні,көлемі) арқылы сұраптау білу. Міндеттер:Білімділік: - геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту.-заттарды 2,3 қасиетімен алмастыра білу білімдерін бекіту. - кеңістікті бағдарлай білу біліктіліктерін қалыптастыру.Дамытушылық: -Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту- тапқырлығын арттыру.Тәрбиелік: - Зейінділікке, ойшылдыққа, қамқорлыққа, бір-бірімен қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу;Көрнекіліктер: логикалық геометриялық пішіндер,Дьенеш блогы, гараждың суреті салынған таблица,3 шығыршық, коды бар құлып салынған қорапша, ойыншықтар(аю, қоян,қасқыр)Үлестірмелі: Әр балаға 3 түсті үлкен-кіші  геометриялық пішіндер,жолақшалар,тапсырмаларымен карточкалар.Әдісі: Көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап,көркем сөз, Дьенеш логикалық блоктармен жұмыс өткізу,дидактикалық ойындар. Сөздік жұмысы: геометриялық фигуралар, сипаттама, пішін,

 Алдын-ала жүргізілген жұмыстар: Балалармен «Сиқырлы ел» мағынасымен таныстыру. Дьенеш логикалық блоктарымен ойындар өткізу: «Гараждар», «Қатарды жалғастыр», «Пішіндерді бөл», «Құлыпты аш»





Іс-әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекеттеріБалалардың іс-әрекеттері
Мотивациялық қозғаушы



Іздену ұйымдасты рушы





























































































































РефлексивтіКоррекциялаушы
-Балалар,бүгін сендерді «Сиқырлы еліне» саяхатқа шақырамын.Онда немен баруға болады?-Біз онда сиқырлы көлікпен барайық.Кәне өз көліктерімізді тауып алайық.(Дьенеш блогы) Ойын: «Осындай пішінді тап»-Міне «Сиқырлы еліне» де келдік, әрі қарай жаяу барамыз, ал көліктеріңді гаражға қойыңдар( клемнің үстінде гараждың суреті бейнеленген таблица)Ойын: «Гараждар»-Балалар,бұл елде өзімізді қалай ұстау керектігін білесіңдер ме?(Тиын отырған үстелге келеді,оның алдында жіпке тізіле бастаған моншақтары бар жолақшалар,логика-геометриялық пішіндер)-Балалар, тиын өз балаларына моншақ жинап жатқан екен,бірақ аяқтай алмай отыр, сендерден көмек сұрайды...қалай көмектесеміз бе?Жақсы онда кірісейік....Ойын: «Қатарды жалғастыр»(тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді,көмек керек балаларға көмектеседі,мақтайды)-Міне сендер тиынға көмек көрсеттіңдер.Сендер қандай іс жасадыңдар?-Жарайсыңдар!Сендер қайырымдылық іс жасадыңдар,енді тиынмен қоштасып,ары қарай жүрейік.Ой,қандай жел соғып тұр!Желдің бізбен ойнағысы келеді, ал сендер ше?Онда ойнайық.Сергіту сәті:Алдымнан жел еседі,Тербеледі ағаштар.Кіп -кішкентай ағаштар,Үп-үлкен боп өседі.-Жақсы, желмен ойнап,дем алдық,енді ары қарай жүрейік.(Ойыншықтар,қасқыр,аю,қоян тұрған жерге жақындайды. Олардың алдында ішінде Дьенеш блогы бар дөңгелек сақиналар, жаныныда кодтар жазылған карточкалар)-Қараңдар,қасқыр,қоян және аю мына пішіндермен ойнағанды жақсы көреді екен, бірақ олар бұл пішіндерді бөлісе алмай отыр екен.Кім айтады оларға қалай көмектесуге болады?Ойын: «Пішіндерді бөл( пішіндерді құрсауларға бөлу )-Балалар,қалай ойлайсыңдар, қасқыр,қоян және аю ойынды дұрыс ойнау үшін не істеу керек?-Дұрыс, пішіндердің үйлерін белгілермен белгілеу керек. -Аңдар сендерге рахмет айтып жатыр,ал бізге ары қарай жүру керек.(Аю отырған үстелге жақындайды,оның алдында құлып салынған қорапша жатыр,жанында көп кілттер «Дьенеш блогтары»)-Аю, сен неге көңілсізсің?Не болды?(аю құлағына сыбырлағандай болады)-Балалар,аю қорапты ашалмай отыр екен, оған көмектесуіміз керек, солай ма?Ойын: «Құлыпты аш»

-Қараңдар,қораптың аузында құлып тұр,ал мына жерде көп кілт бар екен, бұл құлыптың кілті қайсы екенін қалай білуге болады ?(балалрдың назарын жатқан блогтарға аудартады) -Кім қалай ойлайды?(егер айталмаса қораптағы белгілерге назар салуға ұсынады)-Дұрыс, балалар, сендер құлыптың кілтін дәл таптыңдар! Аю өте қуанышты, сендерге рахмет айтып жатыр!-Міне ,тағы да бір қайырымды іс жасадыңдар!-Қайырымды іс деген не? -Дұрыс,ол бір-бірімізге көмектесу екен.(аюмен қоштасады)Ал енді бізге артқа тобымызға қайту керек.-Сендерге «Сиқырлы елде» ұнады ма?-Ол елде нелер тұрады екен?-Нелерге,қалай көмектестік?-Сендерге не ұнады,не қиын болды?

Өз ойларын айтады:-поездбен,кемемен,ұшақ пен, көлікпен...т.б

-Келіседі,коды бар карточ калар арқылы өздеріне көлік таңдап алады , оларды сипаттайды.Тоқтайды, көліктерін га ражға қояды, түсі және көлемі бойынша топтас тырады.















Тыныш,ақырын,айқайламай жүру керек.... -Сәлем, тиын! Моншақтарды жинауға кіріседі.: 3 қасиеті (түсі,пішіні және көлемі бойынша)











-Көмектестік.



-Сау бол,тиын!



-Иә, ойнағымыз келеді!





Өлең жолдары бойынша қимылдар жасайды.





Ары қарай жүреді.Аю, қоян және қасқыр тұрған жерге келеді. Қызығушылық танытады.











Неге қандай пішіндер керектігін анықтайды: қасқырға көк пішіндерді , Аюға үлкен пішіндерді, қоянға дөңгелек пішіндерді бөліп береді....Өз ойларын айтады.-Белгімен белгілеу керек.Әр түрлі белгілермен белгілеп,атайды.













-Сау болыңдар!





Қызығушылық танытады.-Иә. Қуана келіседі.өз ойларын айтады.



Қораптағы код бойынша,құлыптың кілтін тауып береді, 3 қасиеті бойынша(пішіні,түсі,көлемі)











Қуанады.

-Ол көмек көрсету, жақсылық жасау.

-Сау бол,аю!Өз көліктері тұрған гаражға келіп өз көліктерін алады да балабақшаға қайтады.Қойған сұрақтар арқылы оқу іс-барысын қорытынды лайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ