| 7 сынып Алгебра |
Тақырыбы1 сабақ | Рационал бөлшектерге амалдар қолдану |
Мақсаты | Оқушыларда рационал бөлшектерді қысқарту,теңбе-тең түрлендіре білуге, өз ойын еркін жеткізе білуге,өз бетімен,топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады . |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг | Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту | Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
Білу Миға шабуылИнтерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,
| Интерактивті тақтадағы сұрақтар береді. | Оқушылар интерактивті тақтадан берілген сұрақтар арқылы постер қорғайды. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
|
Түсіну
| Интерактивті тақтаға есепер беріледі, есеп шешілгенде жасырылған әріптерді ашылып сөз шығады | Оқушылардың мақсаты берілген есепті дұрыс шығару. |
Қолдану
| Интерактивті тақтада ұяшықтар болады ол ұяшықтарда үш түрлі сұрақ жасырылады;Ертегі сұрақБейне сұрақЖұмбақ сұрақ.
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмадағы ұяшықтың бірін таңдап, біріге ойласып, талқылапен дұрыс жауап беру. |
Сергіту сәті | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
ТалдауОйлан тап | Әр топқа сөзжұмбақ беріледі. Таратылады
| Әр топтан екі оқушы шығып тапсырманы орындайды |
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату | Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек | Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды |
Рефлексия | Екі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру | Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
Үйге тапсырма | № 260-261 есепті шығару |
|