Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.2.А. Рационал сандарға амалдар қолдану

    Мектеп:

    № 10 Жалпы білім беретін мектеп

    Күні: 15.11.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Айжамал

    Сынып: 6 «а,ә,б,в,г»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Рационал сандарды бөлу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.16

    рационал сандарды бөлуді орындау;

    Сабақ мақсаттары

    -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

    -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды.

    -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді.

    Бағалау критерийлері

    -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

    -Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады;

    -Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - екі теріс санның бөліндісі туралы сипаттайды;

    - есептер шығаруда рационал сандарды бөлу амалының ережелерін түсініп қолданады.

    Пәндік лексика және терминология:таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды бөлу

    Пәнаралық байланыс

    Информатика, қазақ әдебиеті.

    Алдыңғы білім

    1.Рационал сандарды көбейту.

    2.Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері .

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру:

    1.1. Сынып оқушыларымен амандасу

    1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    1.3. Оқушыларды түгендеу

    Оқушыларды топқа бөлу

    Үй тапсырмасына байланысты жеміс жидектер артына жазылған есептің жауаптарын табу арқылы 4 топқа бөлінеді.

    Есепте 1 сны шықса 1 топқа, 2 саны шықса 2 топқа, 3 саны шықса 3 топқа, 4 саны шықса 4 топқа отырады

    1 – топ Оң сандар

    2 – топ Теріс сандар

    3 – топ Натурал сандар

    4 – топ Бүтін сандар

    1. -5·(-0,2) 2. -2∙(-1)

    3. 1,5 ∙ 2 4. 2 ∙ 2

    Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Коферттегі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға коферттен сұрақтар береді.

    1. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................

    2.Санды 0-ге көбейткенде ........

    3.Екі теріс санды көбейткенде ................

    4.Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.

    5.Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........

    6.Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін.........

    7.Теріс санды 0-ге көбейткенде....

    8. Рационал сандарды қосу үшін...

    9. Рационал сандарды азайту үшін...

    10.Оң санды 0-ге көбейткенде...

    Оқушылар мұғаліммен амандасып өз көңіл күйлерін білдіреді. Сабақта жоқ оқушыларды сынып айтады.

    Оқушылар өздерінің қалаған жемістерін таңдап артында жазылған есепті шығару арқылы топтарға бөлінеді.

    1 – топ Оң сандар

    2 – топ Теріс сандар

    3 – топ Натурал сандар

    4 – топ Бүтін сандар


    Оқушылар конферттен сұрақтарды алып жеке жеке жауап береді

    (-) (+) = -

    (+) (-) = -

    (-) (-) = +

    (+) (-) = +

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


    6 сынып оқулығы. 1-бөлім.


    Сабақтың ортасы





    Жаңа сабақ

    Оқушылардан көбейтуге кері амал қандай екенін сұрайды.

    Рационал сандарды бөлу

    Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін оқушыларға таңбалары бірдей және таңбалары әр түрлі сандарды көбейтуге мысалдар келтіруді ұсыну. Әр мысалға кері амал құрастырып, таңбаларына қатысты қорытынды жасатады. Бөлудің көбейтуге кері амал екендігіне назар аудартыңыз. Содан кейін таңбалары бірдей және әр түрлі сандарды бөлуге қорытынды жасатып, мысал келтіртіңіз.

    1.Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу.

    Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс болады.

    Мысалы, - 4,2 себебі, (-0,7)

     ( - ) :  ( + ) = (- ) ;

     ( + ) :  ( - ) = (- ) 

    2.Таңбалары бірдей сандарды бөлу.

    Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөліндінің мәні оң сан болады.

    Мысалы, - 3,6

     ( - ) :  ( - ) = (+) ;

     ( + ) :  (+) = (+) 

    3.Нөл санын кез келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең:

    Мысалы, 0 себебі, 0

    Санды нөлге бөлуге болмайды.


    Жаңа сабақты пысықтап, бекітуге ауызша тапсырмалар беру.

    Оқулық бойынша №510 есепті ауызша орындау.

    Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды. Қосымша оқушыларға семантикалық карта үйлестіріледі.

    №

    а

    в

    a:в=

    -5

    a:в=

    2,1

    a:в=

    0,75

    a:в=0

    1

    -0,5

    0,1





    2

    -3

    -4





    3

    -21

    -10





    4

    0

    -34






    Оқушылар көбейтуге кері амал бөлу екенін айтады.

    Жалпы сыныппен жұмыс.

    А деңгей

    №511. Бөлуді орындаңдар:

    1 топ)

    – 42 : 3

    78 : (- 26)

    -3,6 : (-4)

    -28 : (-7)

    -4,8 : 1,6

    2 топ)

    72 : (-3)

    -76 : 19

    -68 : (-34)

    4,5 : (-15)

    -3,8 : 2

    3 топ)

    -6,3: (-0,9)

    -5,4 : 3

    270 : (-5)

    -8,1 : 9

    -120 : (-15)

    4 топ)

    2,4 : (-0,8)

    -15,5 : 5

    -8,7 : (-3)

    -63 : 9

    78 : (-39)

    Жұптық жұмыс

    №2. Теңдеуді шешіңдер:

    а) 9х=-54 б) -0,7х= -1,4; в) 7,5х= -15.


    Топтық жұмысқа 512 тапсырманы орындайды.












    Сабақтың соңы

    Р/с

    Тапсырма

    А

    В

    С

    1
    2
    3
    4
    5

    6,3:(-0,9)
    -5,4:(-3)
    3,6:(-4)
    -8:(-1,6)
    9:(-5)

    -7
    -18
    -9
    5
    1,8

    7
    1,8
    9
    0,5
    -1,08

    -700
    -1,8
    -0,9
    -5
    -1,8

    Сабақ соғында оқушыларға тест тапсырмаларын беремін тақырыпты түсінген түсінбеген мақсатында.










    Үйге тапсырма оқулықтағы 514 тапсырманы орындау


    Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. Желкенді қайық әдісі арқылы кері байланыс




    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Барлық оқушылар топта бірлесе отырып жұмыстанады. Яғни бұндай жұмыс нәтижесінде өзара көмек жүзеге асырылады.

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Сабақ бойында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Яғни топтар бір бірін бағалайды.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:

    • Математика оқу кабинетінде тазалық пен қауіпсіздік ережесін сақтау.

    • Психологиялық ахуал орнату.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Дұрыс қойылған және де мақсат бойынша оқушылармен бірлесіп, сабақтың мақсатына жеттік.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1. Алдыңғы білім бойынша оқушылар біртіндеп сұрақтарға жауап беріп, белсенділік танытуы.<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумабаева Айжамал Данияровна
    05 Мамыр 2022
    325
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Рационал сандарды бөлу 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Рационал сандарды бөлу 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ; -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды. -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді. Оқушылар: - екі теріс санның бөліндісі туралы сипаттайды; - есептер шығаруда рационал сандарды бөлу амалының ережелерін түсініп қолданады. Пәндік лексика және терминология:таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды бөлу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.2.А. Рационал сандарға амалдар қолдану

    Мектеп:

    № 10 Жалпы білім беретін мектеп

    Күні: 15.11.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Айжамал

    Сынып: 6 «а,ә,б,в,г»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Рационал сандарды бөлу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.16

    рационал сандарды бөлуді орындау;

    Сабақ мақсаттары

    -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

    -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды.

    -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді.

    Бағалау критерийлері

    -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

    -Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады;

    -Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    - екі теріс санның бөліндісі туралы сипаттайды;

    - есептер шығаруда рационал сандарды бөлу амалының ережелерін түсініп қолданады.

    Пәндік лексика және терминология:таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды бөлу

    Пәнаралық байланыс

    Информатика, қазақ әдебиеті.

    Алдыңғы білім

    1.Рационал сандарды көбейту.

    2.Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері .

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру:

    1.1. Сынып оқушыларымен амандасу

    1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    1.3. Оқушыларды түгендеу

    Оқушыларды топқа бөлу

    Үй тапсырмасына байланысты жеміс жидектер артына жазылған есептің жауаптарын табу арқылы 4 топқа бөлінеді.

    Есепте 1 сны шықса 1 топқа, 2 саны шықса 2 топқа, 3 саны шықса 3 топқа, 4 саны шықса 4 топқа отырады

    1 – топ Оң сандар

    2 – топ Теріс сандар

    3 – топ Натурал сандар

    4 – топ Бүтін сандар

    1. -5·(-0,2) 2. -2∙(-1)

    3. 1,5 ∙ 2 4. 2 ∙ 2

    Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Коферттегі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға коферттен сұрақтар береді.

    1. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................

    2.Санды 0-ге көбейткенде ........

    3.Екі теріс санды көбейткенде ................

    4.Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.

    5.Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........

    6.Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін.........

    7.Теріс санды 0-ге көбейткенде....

    8. Рационал сандарды қосу үшін...

    9. Рационал сандарды азайту үшін...

    10.Оң санды 0-ге көбейткенде...

    Оқушылар мұғаліммен амандасып өз көңіл күйлерін білдіреді. Сабақта жоқ оқушыларды сынып айтады.

    Оқушылар өздерінің қалаған жемістерін таңдап артында жазылған есепті шығару арқылы топтарға бөлінеді.

    1 – топ Оң сандар

    2 – топ Теріс сандар

    3 – топ Натурал сандар

    4 – топ Бүтін сандар


    Оқушылар конферттен сұрақтарды алып жеке жеке жауап береді

    (-) (+) = -

    (+) (-) = -

    (-) (-) = +

    (+) (-) = +

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


    6 сынып оқулығы. 1-бөлім.


    Сабақтың ортасы





    Жаңа сабақ

    Оқушылардан көбейтуге кері амал қандай екенін сұрайды.

    Рационал сандарды бөлу

    Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін оқушыларға таңбалары бірдей және таңбалары әр түрлі сандарды көбейтуге мысалдар келтіруді ұсыну. Әр мысалға кері амал құрастырып, таңбаларына қатысты қорытынды жасатады. Бөлудің көбейтуге кері амал екендігіне назар аудартыңыз. Содан кейін таңбалары бірдей және әр түрлі сандарды бөлуге қорытынды жасатып, мысал келтіртіңіз.

    1.Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу.

    Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс болады.

    Мысалы, - 4,2 себебі, (-0,7)

     ( - ) :  ( + ) = (- ) ;

     ( + ) :  ( - ) = (- ) 

    2.Таңбалары бірдей сандарды бөлу.

    Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөліндінің мәні оң сан болады.

    Мысалы, - 3,6

     ( - ) :  ( - ) = (+) ;

     ( + ) :  (+) = (+) 

    3.Нөл санын кез келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең:

    Мысалы, 0 себебі, 0

    Санды нөлге бөлуге болмайды.


    Жаңа сабақты пысықтап, бекітуге ауызша тапсырмалар беру.

    Оқулық бойынша №510 есепті ауызша орындау.

    Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды. Қосымша оқушыларға семантикалық карта үйлестіріледі.

    №

    а

    в

    a:в=

    -5

    a:в=

    2,1

    a:в=

    0,75

    a:в=0

    1

    -0,5

    0,1





    2

    -3

    -4





    3

    -21

    -10





    4

    0

    -34






    Оқушылар көбейтуге кері амал бөлу екенін айтады.

    Жалпы сыныппен жұмыс.

    А деңгей

    №511. Бөлуді орындаңдар:

    1 топ)

    – 42 : 3

    78 : (- 26)

    -3,6 : (-4)

    -28 : (-7)

    -4,8 : 1,6

    2 топ)

    72 : (-3)

    -76 : 19

    -68 : (-34)

    4,5 : (-15)

    -3,8 : 2

    3 топ)

    -6,3: (-0,9)

    -5,4 : 3

    270 : (-5)

    -8,1 : 9

    -120 : (-15)

    4 топ)

    2,4 : (-0,8)

    -15,5 : 5

    -8,7 : (-3)

    -63 : 9

    78 : (-39)

    Жұптық жұмыс

    №2. Теңдеуді шешіңдер:

    а) 9х=-54 б) -0,7х= -1,4; в) 7,5х= -15.


    Топтық жұмысқа 512 тапсырманы орындайды.












    Сабақтың соңы

    Р/с

    Тапсырма

    А

    В

    С

    1
    2
    3
    4
    5

    6,3:(-0,9)
    -5,4:(-3)
    3,6:(-4)
    -8:(-1,6)
    9:(-5)

    -7
    -18
    -9
    5
    1,8

    7
    1,8
    9
    0,5
    -1,08

    -700
    -1,8
    -0,9
    -5
    -1,8

    Сабақ соғында оқушыларға тест тапсырмаларын беремін тақырыпты түсінген түсінбеген мақсатында.










    Үйге тапсырма оқулықтағы 514 тапсырманы орындау


    Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. Желкенді қайық әдісі арқылы кері байланыс




    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Барлық оқушылар топта бірлесе отырып жұмыстанады. Яғни бұндай жұмыс нәтижесінде өзара көмек жүзеге асырылады.

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Сабақ бойында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Яғни топтар бір бірін бағалайды.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы:

    • Математика оқу кабинетінде тазалық пен қауіпсіздік ережесін сақтау.

    • Психологиялық ахуал орнату.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Дұрыс қойылған және де мақсат бойынша оқушылармен бірлесіп, сабақтың мақсатына жеттік.

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1. Алдыңғы білім бойынша оқушылар біртіндеп сұрақтарға жауап беріп, белсенділік танытуы.<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    05.05.2022
    325
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумабаева Айжамал Данияровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации