Ашық сабақ Рационал сандарды көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмекші материал ретінде ұсынамын. Оқушыларда өз еркімен оқып таныса алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика 6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Рационал сандарды көбейту ережелерін түсіндіру,

оны есептер шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,өзбетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік:Оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, есептер шығару барысында дәлдікке ,ұқыптылыққа,шапшаңдыққа,ойын дәйекті баяндай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа ұғымды игеру сабағы

Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап,топпен жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта ,презентация, кеспе қағаздар, электронды оқулық, формулалар

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеп,сабаққа даярлығын қадағалау.Оқушыларды 3 топқа бөлу.

2. «Миға шабуыл»-өтілген тақырыптарды пысықтау.

1-топ. 1. Натурал сандар дегеніміз не?
2. Қарама-қарсы сандарды қосу? 3. -100 бен -12 қайсысы үлкен? Неліктен?

2- топ 1. Бүтін сан дегеніміз не? 2. Таңбалары бірдей рационал сандардың қосу. 3. Координаталық түзу дегеніміз не?

3- топ 1. Рационал сан дегеніміз не? 2.Таңбалары әртүрлі рационал сандардың қосу. 3. Координаталық түзуде А(-3) және В(8) нүктелерінің арақашықтығы неге тең?

3. Жаңа сабақты түсіндіру.

1 . Б і л у «Сәйкестендіру тест "

  1. -0,73+5,27 -5,52.

2. 1-10 -2,5

  1. 100+(-0,25) -15,6.

  2. -3,42-2,1 0.

  3. 0 - 2,5 99,75.

  4. 4 –(- 0,78) 4,78.

  5. -3,32+(-4) -7,32.

  6. -6,3+6,3 -9

  7. -5,6 -10 4,54 .

  8. Түсіну

  1. Түсіну. «Мағынаны тану.

1 мин 3м тереңдікке сүңгейді.2 мин,5 мин –та қанша тереңдікке сүңгейді?

Шешуі: 1мин. -3м, 2мин -6м , 5мин. -15 м барады.

Рационал сандарды көбейтуде көбейткіштердің құрамында теріс сандар болатындықтан, алдымен көбейтіндінің таңбасы анықталады.
1. Егер көбейткіштердің таңбалары әртүрлі болса:
-4 · 3 =(-4)+(-4)+(-4)=-12
-0,35· 3=(-0,35)+(-0,35)+(-0,35)=-1,05
Таңбалары әртүрлі екі рационал санды көбейту үшін:

  1. көбейткіштердің модулін көбейту керек;

2)шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

(-8)· 6=-(8· 6)=-48

Таңбалар ережесі: (-) · (+)=(-) (+) · (-)=(-)

Формуламен берілуі: (-а) · в=-ав а· (-в) =-ав

2. Егер көбейткіштердің таңбалары бірдей болса:

4· 15=60, 12· 10=120 -0,4· (-0,1)=0,04

-7 · (-5)=35 -0,2· (-1,5)=0,3 -2· (-15)=30

Екі теріс санды көбейту үшін көбейткіштердің модульдерін көбейту керек.

-8· (-10)=8· 10=80

Таңбалар ережесі: (+)· (+) =(+) (-)· (-) =(+)

Формуламен берілуі: (-а)· (-в)= ав

Көбейткіштердің саны екіден көп болған жағдайды теріс көбейткіштер саны жұп болса,көбейтінді оң сан болады.

Мысалы: (-8) · (-3)· (-2)· (-0,5)=24

Көбейткіштердің саны екіден көп болған жағдайды теріс көбейткіштер саны тақ болса,көбейтінді теріс сан болады.

Мысалы: (-3)· (-2)·(-7)=-42

Егер көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса ,онда көбейтінді де нөлге

тең болады.

Мысалы: (-8,9)· 0=0 0· (-45)=0

Кез келген санды 1-ге көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең болады, ал санды -1 -ге көбейткенде ,көбейтінді сол санға қарама –қарсы санға тең болады.

Мысалы: -8 · 1=8 -5,6· 1=-5,6 23 · (- 1)=-23 45,9 · (- 1)=-45,9

Формулар: а· 0=0 -а· 0=0 а· 1=а а·(-1) =-а

-а· 1=-а -а·(-1) =а

  1. Қолдану . «Білімің-ұшар қанатың» -оқулықпен жұмыс

1 .№ 520 ауызша 2.№521 дәптермен жұмыс . 3. №523 ауызша

4.Талдау «Ойлан,бөліс,талқыла!» - шығармашылық сипаттағы тапсырмалар

1- топ. а) х|х|=-4 б) 3 |х|= |х| 2

2-топ . а) -х|х|=-25 б) (х-1)· |х| =5(х-1)

3-топ а) -х|х|=-36 б)(х+1)· |х| =7 |х|

5.Жинақтау . «Кім жылдам?»

544 1. 7 · ( )=-21

2. -15 · ( )=60

3. -5 · ( )=-30

4. ( )· (-4) =36

5. ( )· (-9) =-63

6. -25 · ( )=-100

7. -23 · ( )=23

8. -12 · ( )=0 9. -1· ( )=-56

Үй тапсырмасы 1. Рационал сандар тақырыбын оқу. №522,528

Бағалау . Рефлексия








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2019
893
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі