Материалдар / Ашық сабақ "Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу"

Ашық сабақ "Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу туралы түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2021
763
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Турданова С.С

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану



Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Бүгін күн қандай тамаша,

Күн күліп тұр жараса.

Бізге келген қонақтар

Сәлем бердік жарыса.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.





Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Ортасы

«Ой қозғау» әдісі

-Ғарышқа ең алғаш ұшқан иттің аты және ол қай жылы ұшты?

-Ғарышқа ең алғаш кім ұшты?

-Ең алғаш ұшқан қазақ ғарышкерін ата.

1 тапсырма Алғаш ғарышкерлердің ғарышқа ұшуы туралы деректерге қара. Сұраққа жауап бер.

Г.С.Титов пен А.Г.Николаевтің ұшу ұзақтығын сағатпен өрнекте. Әр ұшқан сайын ұшу ұзақтығы қанша сағатқа артқан.

Юрий Гагарин Герман Титов Андриян Николаев

Восток-1 Васток-1 Восток-3

1 сағ 48 мин 1 тәул 1-сағ 3тәул.22сағ

1 айналым 17айналым 64 айналым

Дескрипторы:

Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды біледі

Жаңаны танып білу әдісі

2 Көбейту қалай орындалады

Жазамын: бірінші көбейткіш-23, екінші көбейкіш-4

Бірліктерді көбейтемін: 3х4=12, бұл-1 ондық және 2 бірлік. 2 санын бірліктердің астына жазылады, ал1 ондықты ойыма сақтаймын.

Ондықтарды көбейтемін: 4х2=8, ойдағы 1 ондықты қосамын, сонда 9 болады. Ондықтардың астына 9санын жазамын.

Жауабын оқимын: 92

3 Бөлу қалай орындалғанына қара

Жазамын: бөлінгіш-92, бөлгіш-4. бірінші толымсыз бөлінгіш-9 ондық. Бөліндіде екі цифр (ондық, бірлік) болады.

Ондықтарды бөлемін: 9:4=2 (1 қалд.), бөліндіге 2 санын, ал қалдықты ондықтың астына жазамын. Бірлікті қасына түсіремін. 1 ондық және 2 бірлік-бұл 12-бірлік.

Бірліктерді бөлемін: 12:4=3. бөліндіге 3 санын жазамын, Қалдық 0-ге тең, демек толыұ бөлінді.

Жауабын оқимын: 23

Белсенді әдіс –тәсілдер «Бір қадам алға» әдісі

4 Өрнекті баған түрінде есепте.

1-топ

36х2=72 28х3=84 84:7=12 29х2=58

2-топ

94:2=47 25х3=75 38х2=76 75:3=25

3-топ

96:6=16 27х3=81 26х2=52 85:5=17

Тақтамен жұмыс

5 Теңдеулерді шеш.

96:4+Х=257 84:6хb=140

У-95:5=800 147:7хb=210








Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.


«Ой қозғау» әдісі






Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

Шығармашылық жұмыс

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

Кім жүйрік” әдісі №6 Есепті шығар

Ғарышкерлер ұшу сапарына әрқайсысында12 түбекшеден 3 қорап сорпа және бірнеше түбекше ет алды. Олар барлығы 200 түбекше тамақ дайындаған болса, ондаұшу алаңына қанша түбекше еталған?







Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..




.

Кері байланыс

«Білім ағашы» кері байланыс.


Оқушыларға «Білім ағашы»

кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Білім ағашы»

Кері байланыс парағы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ