|
Педагогтің аты-жөні |
Турданова С.С |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бүгін күн қандай тамаша, Күн күліп тұр жараса. Бізге келген қонақтар Сәлем бердік жарыса. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Ой қозғау» әдісі -Ғарышқа ең алғаш ұшқан иттің аты және ол қай жылы ұшты? -Ғарышқа ең алғаш кім ұшты? -Ең алғаш ұшқан қазақ ғарышкерін ата. №1 тапсырма Алғаш ғарышкерлердің ғарышқа ұшуы туралы деректерге қара. Сұраққа жауап бер. Г.С.Титов пен А.Г.Николаевтің ұшу ұзақтығын сағатпен өрнекте. Әр ұшқан сайын ұшу ұзақтығы қанша сағатқа артқан.
Юрий Гагарин Герман Титов Андриян Николаев Восток-1 Васток-1 Восток-3 1 сағ 48 мин 1 тәул 1-сағ 3тәул.22сағ 1 айналым 17айналым 64 айналым Дескрипторы: Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды біледі Жаңаны танып білу әдісі №2 Көбейту қалай орындалады Жазамын: бірінші көбейткіш-23, екінші көбейкіш-4 Бірліктерді көбейтемін: 3х4=12, бұл-1 ондық және 2 бірлік. 2 санын бірліктердің астына жазылады, ал1 ондықты ойыма сақтаймын. Ондықтарды көбейтемін: 4х2=8, ойдағы 1 ондықты қосамын, сонда 9 болады. Ондықтардың астына 9санын жазамын. Жауабын оқимын: 92 №3 Бөлу қалай орындалғанына қара Жазамын: бөлінгіш-92, бөлгіш-4. бірінші толымсыз бөлінгіш-9 ондық. Бөліндіде екі цифр (ондық, бірлік) болады. Ондықтарды бөлемін: 9:4=2 (1 қалд.), бөліндіге 2 санын, ал қалдықты ондықтың астына жазамын. Бірлікті қасына түсіремін. 1 ондық және 2 бірлік-бұл 12-бірлік. Бірліктерді бөлемін: 12:4=3. бөліндіге 3 санын жазамын, Қалдық 0-ге тең, демек толыұ бөлінді. Жауабын оқимын: 23 Белсенді әдіс –тәсілдер «Бір қадам алға» әдісі №4 Өрнекті баған түрінде есепте. 1-топ 36х2=72 28х3=84 84:7=12 29х2=58 2-топ 94:2=47 25х3=75 38х2=76 75:3=25 3-топ 96:6=16 27х3=81 26х2=52 85:5=17 Тақтамен жұмыс №5 Теңдеулерді шеш. 96:4+Х=257 84:6хb=140 У-95:5=800 147:7хb=210 |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
«Ой қозғау» әдісі |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. Шығармашылық жұмыс
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. “Кім жүйрік” әдісі №6 Есепті шығар Ғарышкерлер ұшу сапарына әрқайсысында12 түбекшеден 3 қорап сорпа және бірнеше түбекше ет алды. Олар барлығы 200 түбекше тамақ дайындаған болса, ондаұшу алаңына қанша түбекше еталған?
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
|
. |
|
|
Кері байланыс |
«Білім ағашы» кері байланыс.
|
Оқушыларға «Білім ағашы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім ағашы» |
Кері байланыс парағы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу"
Ашық сабақ "Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу"
|
Педагогтің аты-жөні |
Турданова С.С |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
||||
|
|
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бүгін күн қандай тамаша, Күн күліп тұр жараса. Бізге келген қонақтар Сәлем бердік жарыса. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Ой қозғау» әдісі -Ғарышқа ең алғаш ұшқан иттің аты және ол қай жылы ұшты? -Ғарышқа ең алғаш кім ұшты? -Ең алғаш ұшқан қазақ ғарышкерін ата. №1 тапсырма Алғаш ғарышкерлердің ғарышқа ұшуы туралы деректерге қара. Сұраққа жауап бер. Г.С.Титов пен А.Г.Николаевтің ұшу ұзақтығын сағатпен өрнекте. Әр ұшқан сайын ұшу ұзақтығы қанша сағатқа артқан.
Юрий Гагарин Герман Титов Андриян Николаев Восток-1 Васток-1 Восток-3 1 сағ 48 мин 1 тәул 1-сағ 3тәул.22сағ 1 айналым 17айналым 64 айналым Дескрипторы: Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды біледі Жаңаны танып білу әдісі №2 Көбейту қалай орындалады Жазамын: бірінші көбейткіш-23, екінші көбейкіш-4 Бірліктерді көбейтемін: 3х4=12, бұл-1 ондық және 2 бірлік. 2 санын бірліктердің астына жазылады, ал1 ондықты ойыма сақтаймын. Ондықтарды көбейтемін: 4х2=8, ойдағы 1 ондықты қосамын, сонда 9 болады. Ондықтардың астына 9санын жазамын. Жауабын оқимын: 92 №3 Бөлу қалай орындалғанына қара Жазамын: бөлінгіш-92, бөлгіш-4. бірінші толымсыз бөлінгіш-9 ондық. Бөліндіде екі цифр (ондық, бірлік) болады. Ондықтарды бөлемін: 9:4=2 (1 қалд.), бөліндіге 2 санын, ал қалдықты ондықтың астына жазамын. Бірлікті қасына түсіремін. 1 ондық және 2 бірлік-бұл 12-бірлік. Бірліктерді бөлемін: 12:4=3. бөліндіге 3 санын жазамын, Қалдық 0-ге тең, демек толыұ бөлінді. Жауабын оқимын: 23 Белсенді әдіс –тәсілдер «Бір қадам алға» әдісі №4 Өрнекті баған түрінде есепте. 1-топ 36х2=72 28х3=84 84:7=12 29х2=58 2-топ 94:2=47 25х3=75 38х2=76 75:3=25 3-топ 96:6=16 27х3=81 26х2=52 85:5=17 Тақтамен жұмыс №5 Теңдеулерді шеш. 96:4+Х=257 84:6хb=140 У-95:5=800 147:7хb=210 |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
«Ой қозғау» әдісі |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. Шығармашылық жұмыс
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. “Кім жүйрік” әдісі №6 Есепті шығар Ғарышкерлер ұшу сапарына әрқайсысында12 түбекшеден 3 қорап сорпа және бірнеше түбекше ет алды. Олар барлығы 200 түбекше тамақ дайындаған болса, ондаұшу алаңына қанша түбекше еталған?
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
|
. |
|
|
Кері байланыс |
«Білім ағашы» кері байланыс.
|
Оқушыларға «Білім ағашы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім ағашы» |
Кері байланыс парағы. |
|
шағым қалдыра аласыз
















