3
минут
|
«Тордағы ноталар»
әдісімен өткен сабақты
пысықтау:
-Қазақ хандығын негізін
қалаушылар кім?
-Қасым хан туралы не
білесің?
-Ауданды қалай
табамыз?
-Периметрді қалай
табамыз?
-Шаршы деген
не?
-Тіктөртбұрыш деген
не?
-Көбейтуге кері амалды
ата.
-Ең кіші үш таңбалы санды
ата.
|
«Тордағы ноталардағы»
тапсырманы орындау.
|
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!
Талпын!
|
«Пианино» әдісімен
бағалау
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
мин
10
мин
10
мин
|
Оқушылар оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
танысады
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма. "Миға
шабуыл" әдісі
Дұрыс есептесең, Қазақстанның
белгілі композиторларының аттарын білетін боласың. Олар қандай
шығармаларымен танымал болғанын
анықта.
Оқушылар 4-топқа бөлінеді.4
топқа 4 тапсырма беру арқылы композиторлармен
танысу.

Саралау тапсырмасы Деңгейлік
тапсырма
2-тапсырма. "Топтық тергеу"
әдісі. Есепте. Тексеруді
орында.
324*3=972
786:2=393
252:7=36
528:4=132
531:9=59
155*5=775
3-тапсырма.
Теңдеулерді
шеш.
x+325=189*4
900-x=129*4
x+325=756
900-x=516
x=756-325
x=900-516
x=431
x=384
431+325=189*4
900-384=129*4
756=756
516=516
ЕБҚ оқушы
:
1.Бөлудің компонентерін
айту.
32:4/8
Бөлінгін, бөлгіш, бөліндінің
мәні.
Жеңіл тапсырма
орындау.
Сергіту
сәті:
Біз, біз өнерлі
баламыз
Біз біз өнер десе
жанамыз.
Біз біз оркестрге
қосылып,
Біз,біз сүйікті әнге
саламыз.
Жұптық
жұмыс
4-тапсырма. "Балерина"
әдісі
Өрнектер жазып, олардың мәнін
табыңдар.
a)
(23+77)*3=100*3=300
ә) (500-120) - (25*4) =
380-100=280
б)
35*3+410=105+410=515
в)
996:3-150=332-150=182
г)
126*2-65=252-65=187
Топтық тапсырма «Топтас,бөліс»
әдісі
6-тапсырма. Сұлба бойынша есеп
құрастыр.

1) Болғаны
-1000тг
Нан -70тг-ден
3дана
Сүт -200тг-ден 2
дана
Қалғаны-?теңге
Ш: 1)
70*3=210тг (нан)
2)
200*2=400тг (сүт)
3)
210+400=610тг (нан,
сүт)
4)
1000-610=390тг
(қалды)
Ж: 390тг
қалды.
2) Болғаны -
1000теңге
Дәптер - 20тг-ден
10дана
Кітап -200тг-ден
2дана
Қалам -50тг-ден
3дана
Қалды - ?
теңге
Ш: 1) 20*10=200 тг
(дәптер)
2) 200*2=400 тг
(кітап)
3) 50*3=150тг
(қалам)
4) 200+400+150=750 тг
(барлығы)
5) 1000-750=250тг
(қалды)
Ж: 250 теңге
қалды.
Зерттеп көр
7-тапсырма.
Сары -
4жіп
Жасыл -
6жіп
1 орам жасыл
ж-?
Ш: 1)
4+6=10ж (барлығы)
2)
10-5=5
ж (алды)
3)
6-5=1ж (жасыл ж)
Ж:
Бір орам жасыл жіп
болады.
|
оқу мақсаты және бағалау
критерийімен танысады
III. Жаңа
тақырып.
Қазақстанның белгілі
композиторларының қандай шығармалармен танымал болғанын
анықтайды.
үштаңбалы сандарды бір таңбалы
санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып,есептерді
шығарады
Құрылымы күрделі теңдеуді шешу
үшін қосымша есептеулерді орындайды .теңдеуді алдымен ықшамдап
алады .
Белгісіз санды табады
.
Теңдеуді
тексереді
До,ре,ми,фа,соль,ля,си әніне
қимыл жасау.
Өрнектер жазып, олардың мәнін
табады.
үштаңбалы сандарды бір таңбалы
санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып,есептерді
шығарады
Есептің шартын құрып,шешуін
шығарады және жауабын
табады.
Сұлба бойынша есеп
құрастырады.
Есептің шартын құрып,шешуін
шығарады және жауабын
табады.
|
бағалау
критерийі:
үштаңбалы сандарды бір таңбалы
санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданып,есептерді
шығарады
Дескриптор:
1.Өрнектің мәндерін есептейді
1б
2.
Қазақстанның белгілі
композиторларының қандай шығармалармен танымал болғанын
анықтайды.1б
Дескриптор:
1.үштаңбалы сандарды бір
таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін
қолданып,есептерді шығарады
1б
2.есептеудің тексереді
1б
Дескриптор
:
1.Құрылымы күрделі теңдеуді шешу
үшін қосымша есептеулерді орындайды .теңдеуді алдымен ықшамдап
алады 1б.
2.Белгісіз санды табады
.
Теңдеуді
тексереді1б
Дескриптор
:
1.Өрнек құрастырып жазады
1б
2.Өрнектің мәнін есептейді
1б
Дескриптор
:
1.Сұлба бойынша есептер
құрастырады 1б
2.Өрнек құрастырып,мәнін
есептейді 1б
ҚБ: 1-10 б
мадақтау
|
оқулық

Оқулық
Дәптер
дәптер

|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
«Еркін микрофон» әдісі арқылы
сабақты қорытындылау.
Бүгінгі оқу мақсаты қандай
болды?
Бүгін қандай ұғыммен
таныстың?
-Сабақтың мақсатына жеттің бе
?
- Не қиын болды
?
Үйге
тапсырма. 5-тапсырма. Есептерді
шығар.
Қ азақстандық
авт.-?, 1/5б
70
шығарма
Әлемдік классика
-?ш
Ш: 1) 70:5*1=14ш
(қаз.авт)
2) 70-14=56ш7 (әлемдік
кл)
Ж: Жинаққа 56 әлемдік классика
шығармалары енгізілген.
ә ) Нота дәптері
- 168тг-ден 4д.
1000
тг
Қарындаш - ?тг., 2
қорап
Ш: 1) 168*4=672 тг (нота
дәптері)
2) 1000-672=328тг (2 қорап
қар.)
3) 328:2=164тг (1 қорап
қарындаш)
Ж: Бір қорап қарындаш 164 тг
тұрады.
|
Бүгінгі сабақтағы өзінің
әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен
қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін
бағалайды
Қолдарындағы гүлдерін себетке
салу арқылы сабақтан алған әсерлерін
бөліседі
Үй тапсырмасын математика
жұмыс дәптеріне орындап
келеді.
|
Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына
жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не үйрендің
?
Қорытынды бағалау
.
ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау
сөздер
Жарайсыңдар
|
|