Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Робот құру. Робот бөлшектерінің жылжымалы механизмін құру бойынша эксперимент жүргізу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
«№82 «Дарын» мамандандырылған лицейі»КММ
Бөлім: |
Дизайн және технология |
Педагогтің аты-жөні: |
Ыксанов Бауыржан Арыстанбеович |
Күні: |
5.02.24 |
Сыныбы: 6 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Робот құру. Робот бөлшектерінің жылжымалы механизмін құру бойынша эксперимент жүргізу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.3.1. Орындалған өлшем мен белгілеу негізінде бұйым дайындау үшін материалдарды электрлік қол құралдарымен өңдеу 6. 2. 3. 2 ажырайтын және ажырамайтын біріктіру әдістерін қолданып, бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасау 6. 2. 6. 1 қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар жылжымалы бөлшектерді құру арқылы эксперименттер жасап көреді. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||
Сабаққа кіріспе 5 мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. (роботтардың суретін экранда көрсету) 1-сурет - Суреттерді қарап шығың-дар. Онда не бейнеленген? -Роботтар туралы не білесіңдер? 2-сурет Суреттегі роботтарды хронологиялық ретпен қалай орналастырамыз? 3-сурет -Басқарылуына байланысты роботтарды неше түрге бөлеміз? 4-сурет Роботтарды қандай материалдардан жасауға болады? -Роботтарды құрастыру кезеңдерің дұрыс орналастарайық Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру. |
Сыныптастыры-ның пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. -Роботтар. -(оқушылар ойын айтады) 1. Идея 2. Нобай 3. Материал таңдап алу 4. Құрал-сайман даярлау 5. Құрастыру реттілігі |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Презентациялық суреттер
|
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин.
|
Өткен сабақта бүгін құрастыратын роботтардың нобайын салған болатынбыз. Сол бойынша қандай материалдарды таңдадық? Таныстырып өтейік. (оқушылар таныстырады) ТАПСЫРМА Әзірленген нобай бойынша бұйым жасаңыз. Тәжірибе жұмысына кіріспес бұрын қауіпсіздік ережелерін қайталайық. Қауіпсіздік ережелері 1. Жұмысты бастамас бұрын,электрқұралдардың ақаусыз екеніне көз жеткізіңдер. Ол үшін корпус пен электрөткізгіштерді мұқият тексеріңдер. 2. Құралдарды қараусыз қалдармаңдар. 3. Жұмыс барысында абай болып, қорғаныш заттарын пайдаланыңдар. 4. Жұмыс аяқталған соң құралдарды өшіріп, орындарына қойыңдар. Жұмыс орнын ретке келтіріңдер. |
Роботтарды жасаудың реттілігін қарап шығады. Оларды жасау үшін қандай материалдар мен құрал-жабдықтар қажет екенін айтады. Қауіпсіздік ережелерін еске түсіреді. Бұйым жасайды. Дескриптор: Жалпы -экспериментті орындайды. -сурақтарға жауап береді. |
Презентация, оқулық, робот нобайы, қажетті материалдар |
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. Жұмыс орнын жинау |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Бүгінгі сабақта ............ жасадық. Маған ерекше ұнағаны ... Тәжірибе барсында ......... қиындықтар кездесті. Өз жұмысымды ........ бағалаймын. Бұдан да жақсы болып шығу үшін ............ өзгертер едім. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар сөйлемдерді оқып, толықтырады. |
Оқушыларды ауызша ынталандыру «Жарайсыз!», «Жақсы!» |
|
Сабақты талдау парағы
Күні 10.02.2023 ж Сынып 6 «А» Пән: Көркем еңбек
Мұғалім Ыксанов Бауыран Арыстанбекович
Қатысу мақсатым_______________________________________________________
_______________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы: Робот құру. Робот бөлшектерінің жылжымалы механизмін құру бойынша эксперимент жүргізу
реті |
Сабақты өткізу барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
1 |
Сабақтын басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері(топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді, топтық жұмыстың дұрыс орындалуы, мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті). |
|
|
2 |
Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау(үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды, мұғалім барлық оқушыларды қамти алды) |
|
|
3 |
Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ (мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіңдіру кезеңі қаншалықты тиімді болды) |
|
|
4 |
Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма, оқушылардың олқылықтарын арттыра алды ма, ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті) |
|
|
5 |
Тапсырмаларды орындау(берілген тапсырмалар сай ма, оқушылардың қызуғышылықтарын арттыра алды ма, ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті) |
|
|
6 |
Тапсырмаларды орындау(мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма, берген тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксономиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алады ма) |
|
|
7 |
Бағалау критериилері(оқушылардың білімі қаншалықты шыңайы бағаланды) |
|
|
Қорытынды және ұсыныстар---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бақылаушы: _______________________________________________________________
Қолы, Т.А.Ә. (болған жағдайда)