Сабақ: Робототехника
Тақырыбы:
Робот техникасына кіріспе.
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, робот
техникасының түрлері.
|
Мектеп: №23 мектеп -
лицейі
|
Күні:
|
Cабақ
№3
|
Мұғалімнің есімі:
Г.С.Толендиева
|
Сынып:
|
Сабақ негізделген
оқу мақсаты (мақсаттары)
|
Робот техникасы білім
негіздері туралы, пайдалану салалары, түрлері туралы
білім қалыптасады.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен
танысады, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын
зерттейді.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
«Робот» терминінің мағынасын анықтап, механиканың дамуы
және адамзаттың техникалық жетістіктері қандай екенін
біледі.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Робот техникасы негіздерін, техникасының түрлерін оның
ішіндегі LEGO MINDSTORMS
EV3Education топтамасымен танысады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Робот,датчик,оператор, LEGO, MINDSTORMS
EV3Education топтамасы .
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1. Робот дегеніміз
не?
2.
Робот
техникасы дегеніміз не?
3. Роботтар не үшін
қажет?
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
|
«РОБОТ» сөзін естіген кезде
сіздің ойыңызда қандай бейне пайда болады?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Робот техникасы
негіздерін, техникасының түрлерін оның ішіндегі
LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Алдыңғы
оқу
|
Робот техникасының тарихы және
болашағы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
3
минут
2
минут
Ой
толғау
|
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу.
Геометриялық фигуралар арқылы
топқа бөлу.
"ТОРОБ" аннаграмасын
шешіңдер.
Тақырыпты
ашу.
Оқушыларды ауызша
мадақтау, смайликтер арқылы формативті
бағалаймын.
|
1. Робот техникасы 1-деңгей.
(презен)
2.
«Робот
техникасы» элективті курсы бойынша
ПКБАкурсының білім беру
бағдарламасы
3.Үлестірме
материал
|
Ортасы
20
минут
15
минут
|
«Ашық хат» әдісі арқылы жаңа
тақырып бойынша үлестірмеден оқып, сұрақтарға жауап беруді
тапсырамын.
1топ
Робот дегеніміз
не? Роботтар не үшін
қажет?
2топ Роботтардың
түрлері.
3 топ
Пайдалану
салалары.
Жұптық жұмыс: Үлестірме
таратылады. (холодильник, пылесос, микроволновка, утюг,
посудомойка, мед. инструмент )
Робот па? Неге робот деп
ойлайсыңдар?
Талқылау. Бір мәмлеге
келу.
Оқушыларды ауызша мадақтау,
смайликтер арқылы формативті бағалаймын.
|
1. Робот техникасы 1-деңгей.
(презен)
2.
«Робот
техникасы» элективті курсы бойынша
ПКБАкурсының білім беру
бағдарламасы
3.Үлестірме
материал
Компьютер, деңгейлік
тапсырмалар, смайликтер
|
Аяқталуы
2
минут
1
минут
|
Бекіту: «Жылдам сұрақ» әдісі
арқылы сұрақ-жауап ұйымдастыру.
Смайликтер санына және жұптық
жұмыстарының нәтижесіне қарай оқушылардың қорытынды бағасын
жариялаймын.
«Күлегештер» әдісі арқылы
сабақ бойынша оқушылар өз-өздеріне баға беріп, кері байланыс
ұйымдастырамын.
|
Түрлі күйдегі
смайликтер
|
Келесі
оқу
1
минут
|
1. Робот техникасының
тарихы,болашағы.
|
Интернет
|
Қосымша
ақпарат: РОБОТ тақырыбы бойынша
электрондық оқулықтан алынған қосымша
материалдар
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Деңгейлік практикалық
тапсырмаларды орындату және тақырып бойынша қосымша электрондық
оқулықтағы тапсырмаларды орындату.
|
Формативті бағалау:
смайликтер, ауызша мадақтау және «Бағдаршам» әдісі
арқылы.
|
Физика
Математика
Робототехника
|
РЕФЛЕКСИЯ
|
1. Бүгінгі сабақта
үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені
пайдаланамын деп ойлайсыз?
2. Бүгінгі сабақта
сізге бəрінен де не ұнады?
3. Бүгінгі сабақта
қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай
шештіңіз/шешесіз?
4. Бүгінгі сабақта
үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе
дағдылар)?
5. Кез-келген өзге де
пікірлер:
|