Сабақтың
тақырыбы:
Роза Әбдіқадырова.
Кешірім.
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Тұрымбетова Н
Күні:
26.11.2018.ж.
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:17
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.3.1 - шығарманың
тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын
болжау
2.2.4.1 -
мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің
жанрлық ерекшеліктерін
анықтау
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен
үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын
ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар
құрастыру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Оқушылар орындарынан тұрып
көздерін жұмып тұрады.
Музыка
әуенімен
Мен бақытты
баламын,
Жан дүниемде күн
нұрлы.
Жылуым мол
бойымда,
Осы жылуды жер бетіндегі
барлық адамдарға жолдаймын.
Сыныпты суретті қима қағаздар
арқылы 3 топқа бөлемін.
1-топ-Мейірімділік
2-топ-Сүйіспеншілік
3-топ-Жанашырлық
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Дәліз» әдісі арқылы
сұрау.
Математикалық
тапсырма.
Сандарды өсу ретімен
орналастыру керек.
Суретпен
жұмыс.
-
Суретті қалай атар
едің?
-
Бұл жер саған ұнай
ма?
Әр оқушы өз ойларын
айтады.
Қамқор сөзінің мағынасын
түсіндіреді.
|
Тапсырманы орындаған әр балаға
смайликтер беріледі
Қима
қағаздар
Оқулықпен
жұмыс
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Роза Әбдіқадырова.
Кешірім.
Мәтінмен
жұмыс. Тізбектеп оқу әдісін
қолданамын.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Сахналық
қойылым.
Талдау. Постер
қорғау
Ойлас, топтас,
бөліс.
-
топ: Мәтін неліктен кешірім
деп аталады?
2- топ: Мәтіндегі негізгі ой
неде, мәтінді тағы қалай атауға
болады?
-
Топ: Мәтінді ары қарай
жалғастыруға бола ма?
|
Рөлдерде:
анасы, Тұрсын,
қарт
Оқулық түрлі-түсті
маркерлер
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті
.
«Қызыл гүлім ай»
әні.
|
Cаз әуенімен қимылдар
жасайды.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез
Кейіпкермен сұхбат жүргізіледі. Орындық қойып кейіпкерді
тақта алдына отырғызамын. Балалар сұрақтар
қояды.
Дәптермен
жұмыс:
-
Мектебіңнің ауласын
кім тазалайды?
-
Ол кісіге не дер
едің?
-
Тағы кімдер жұмыс
істейді?
-
Алғысыңды «тілек
ағашына» жаз.
|
Орындық,
микрофон
|
Кері
байланыс
3
минут
|
«Білім ағашы» кері
байланыс
|
Кері байланыс Білім
ағаш
|
Үйге тапсырма:
мәтінді түсініп оқу
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|