Ашық сабақ "С дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "С дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларына арналған "С дыбысы мен әрпі" атты тақырыбында ашық сабақ. Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамытуға көмектесетін қысқа мерзімді жоспар. С дыбысы мен әрпімен таныстыру, мазмұнды суреттермен жұмыс жасау, әріптердің көмегімен сағат тілімен жүре отырып, жаңа сөздерді оқу тапсырмалары берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Сауат ашу

Мектеп: №4 Ертіс ЖОББМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мектебіме саяхат»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сарсенбаева Айгерим Шабдикеримовна

Сынып: 1

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

С дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

1.7 тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: с дыбысы мен әрпін біледі;

Көптеген оқушылар: тақырыпты түсініп жетекші сұрақтар арқылы талқылайды;

Кейбір оқушылар: берілген мазмұнды суреттерге қарап әңгіме құрастыра алады

Бағалау критерилары:

-С дыбысы мен әрпін дыбыстайды, айтады;

-С дыбысы мен әрпін сөздерден айырып ала алады.

-Мазмұнды суреттерден әңгіме құрастырып өз ойын толық жеткізеді


Тілдік мақсаттар:

айтылым, тыңдалым, жазылым


Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Ана тілі, өнер

АКТ қолдану дағдылары

интербелсенді тақта, аудиожазба

Бастапқы білім

Ш дыбысы мен әрпін таниды, сөйлемдер құрастыра алады

Барысы

Сбақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин






Негізгі бөлім. Тыңдалым

















Айтылым






Оқылым

Психалогиялық ахуал

Біз қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз.

Үлкендерді көргенде,

Сәлемдесіп аламыз.

Сабағымызды бастамас бұрын санау жүйесі арқылы топтарға бірігіп алайық.

Сансызбай деген бала болыпты. Оның Сандуғаш деген қарындасы бар екен. Ол екеуі бір күні тоғайға серуенге шығыпты. тал түбінде өсіп тұрған нені көріпті? Саңырауқұлақты. Шықылықтаған дауысқа қараса сауысқан екен. Алға қарай жүріңкірегенде ағаш кесушілерге жолығады. Сансызбай олардың сүргі деген құралына қызыға қарады. Ұстап қарап бір ағашты жонып қалып еді алдынан сылдырлап су аға жқнелді. Сандуғаш су түбіне үңіліп еді, сақина, сырға жатыр екен. Сол бойда бір сиқырлы сандық ашыла кетті. Сақина мен сырғаны алып, соған салып қойды.

-Ал, енді балалар әңгіме кімдер туралы айтылған?

-Олар қандай заттарды тауып алды?

-Осы сөздер қандай дыбыстардан басталып тұр?

Балалар әңгімедегі с дыбысынан басталантын сөздерді оқы

Сансызбай / Сандуғаш / саңырауқұлақ / сүргі / сандық / сақина / сырға

1 тапсырма: «Кім жылдам?» балаларға әріптер, буындар және сөздер беріледі. Осы сөздер қатарынан «С» дыбыстары кездессе балалар шапалақ соғады.

1.Ш,П,С,Т,Н,С,Ж.

2.Ба, на, та, се, ес, аш

3.Сарымсақ, қолтырауын, бауырсақ, балапан, мақта, мысық.

Жылан қалай дыбыстайды? –ыс

-С дыбысы дауыссыз дыбыс

-С дыбысы бар сөздерді ата және сөйлем құрастрыңдар

Дескриптор: С дыбысын сөздер арасынан таба алады, сөздер мен сөйлемдерді құрастырады

ҚБ «Күлегештер» әдісін қолдандым

2 тапсырма: «Гүл» бейнесінде бірнеше әріптер жазылып беріледі. Сол әріптерден балалар сөздерді ретімен оқи отырып, дыбыстық талдау жасау керек?

Дескриптор: әріптерден сөздер құрастырады, талдайды

ҚБ «Отшашу» әдісімен бір-бірлерін қолпаштайды

3 тапсырма: балаларға

1-топ: Мазмұнды сурет

2-топқа: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері беріледі.

-балалар әңгіме, сахналық қойылым көрсету

Дескриптор: әңгіме құрастырады, рөлдерге енеді.

ҚБ «Алақан» әдісін қолдану


Шаттық шеңбері
















үй макеті





Интербелсенді тақтадан ата суретін тапқан кезде көрсету

















Ілгіштермен с дыбысын белгілеу















Мазмұнды суреттермен ертегі кейіпкерлері


Қорытынды бөлім

Рефлексия: бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді бет-әлпет салынған суреттермен белгілеу

Shape1 Shape2 Shape3





Түсіндім Түсінбедім Сұрағым бар

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Кейбір оқушылар айтылған сөздерді дұрыс жеткіхзе біледі

Оқушылар өздері таңдаған бет-әлпет тілдерін талдап береді

Сергіту сәті

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі?

-қол соқу жаттығулары

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?

-Интербелсенді тақтамен жұмыс

-Ресурстар

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

-Топпен жұмысты әрі қарай жалғастыру

-Сыныптың шығармашылығын байқай отырып әрі қарай тапсырмаларды жасауға болады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі