Материалдар / Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: "Ш.Смаханұлы. Бұлбұл мен тоқылдақ" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: "Ш.Смаханұлы. Бұлбұл мен тоқылдақ" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ 2 сынып мұғалімдеріне арналған әдебиеттік оқу пәніне арналған сабақ.Сабақ жаңартылған білім мазмұнына байланысты құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2018
4256
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ:

Шона Смаханұлы. Бұлбұл мен Тоқылдақ. (Мысал)

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназия

Күні: 25.04.2018 ж.

Мұғалімнің есімі: Байсалиева Индира Серикбаевна


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, дүниетану.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Ақ тілек .Әсем күлкі.»

- Көңіл – күйлеріңіз қалай?

- Керемет ! ( қолдарын көтереді )

- Сабаққа дайындықтарың қалай? Әр түрлі

- Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) қимылдар

- Ынталарын қалай? жасау

- Ғажап! (қолдарын көтереді)

- Ендеще сабағымызды бастайық!

- О,о,о ( бас бармағын көрсетеді)

Балалар жылдың неше мезгілі бар?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

-Далаға қарайықшы қандай дыбыстар естіп тұрсыңдар?

-Қандай құстарды білесіңдер?

Жұмбақ шешу:

Орманда жоғары

Ағашқа қонады.

Тұмсығын балға етіп,

Тоқ-тоқ соғады. (Тоқылдақ)

***

Орманда сайрайды,

Сайраудан талмайды. (Бұлбұл)

***

Екi айыр құйрығы,

Қияқ мұрт қанаты,

Ұшқырлардың жүйрiгi.  (Қарлығаш)


Тақырыпқа байланысты бейнефильм көрсету.

Бейнефильмге байланысты сұрақтар қоямын.

-қандай құстарды көрдіңдер?

Бұлбұлға қандай адамдардға теңейміз?

Тоқылдақты ше?

Өмірде осындай адамдар бар ма?



Қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды










Жұмбақтар


Ортасы 20 минут

Білу және түсіну 10 минут









Топқа бөлу 2 минут

Құстар суретімен үш топқа бөлу:

І топ: Бұлбұл

ІІ топ: Тоқылдақ

ІІІ топ: Қарлығаш

Picture 3

Picture 3 Picture 3 Picture 2

Топтық жұмыс: «Күн шұғыласы»

1 - топ: - Бұлбұл туралы не білесіңдер?

2 - топ: - Тоқылдақ туралы не білесіңдер?

3 - топ: - Қарлығаш туралы не білесіңдер?

(суреттегі құстарды сұрақтарға жауап беріп, өз орындарына қоямыз)

 Табиғаттың бір тармағы іспеттес қанатты дос,құстар туралы өтпекпіз.Яғни,бүгінгі ашық сабағымыз табиғатқа сән берген құстар туралы өтпекпіз.

Авторы Шона Смаханұлының "Тоқылдақ пен Бұлбұл" атты мысалымен танысамыз.



Автор туралы:

















Шона Смаханұлы- қазақ ақыны, сықақшы. Ол 1924 жылы Жамбыл облысы, Талас ауданы, Ойық ауылында дүниеге келген. Балаларға арнап жазған мысалдары:

«Шимайбек пен Шыңқетпе», «Қу түлкінің сыбағасы», «Ұры тіс», «Ұр, тоқпағым, ұр», «Айға ұшамын», «Кездік».

Мысал жанры дегеніміз не?

Мысал қысқа оқиғалы шығарма. Мысалдардың кейіпкелері аңдар, құстар, жануарлар, өсімдіктер болады. Мысалда кемшіліктер сыналады. Ақыл кеңес айтылатын қорытынды ой болады.

Дәптермен жұмыс.















- Балалар біз қандай мысалдармен таныс едік?

Тыңдалым «Бұлбұл мен тоқылдақ» мысалы

Оқулықпен жұмыс
1. Мұғалімнің оқуы.
2. Оқушылардың іштей оқуы.
3. Дауыстап оқу.
4. Сұрақтармен жұмыс.
- мысалда қандай кейіпкерлер бар?
- бұлбұл тоқылдаққа қандай кінә тақты?
- тоқылдақ не деп жауап берді?
- мысалдан не түсіндік?

Жетістік құсы













Кластер жасату.

Оқушылар өз ойларын кластерге жазып оқып береді.


























Бейне көрініс көру















































Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Құстар дауысы»

Көктем мезгілі.

Күн жылынады,құстар ұшып келеді.

Құстардың даусы естіліп тұр.

Торғай,қарлығаш,көкек,сауысқан

Видео

жазбадағы дыбыс

Аяқталуы 20 минут

Топтық жұмыс

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

1 топ:

Бұлбұлдың пікірі

Неліктен келісесің? Неліктен келіспейсің?

2топ:

Тоқылдақтың пікірі

Неліктен келісесің? Неліктен келіспейсің?

3 топ: Сахналық көрініс.

Жұптық жұмыс:

Біздің қарлығаш

Біздің пәтер нешінші қабатта?

Бізді кім дос көрді?

Ол ұясын қайда салды?

Қарлығаш далаға шығу үшін не істедік?

Есімбек пен Маржан не істеді?

Біз неге мәз болдық?



«Сұхбат алу» әдісі

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Кері байланыс:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!