Ашық сабақ Сағат нешеде 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Сағат нешеде 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал орыс сыныптарында жұмыс жасайтын ұстаздарға керек, тәжірибеммен бөлісу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сынып

3 «Б» сынып

Мерзімі

28.10.2014 ж

Сабақтың тақырыбы

Сағат нешеде басталады ?

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың уақыт мезгілдері туралы  білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын  қалыптастыру. Нақты мысал келтіру арқылы  оқушының сөйлеу дағдысын дамыту,    шығармашылыққа баулу, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.Уақытты үнемдей  білуге баулу, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

Грамматиканы қайталау арқылы өзара айырмашылығын ажырата біледі, түсінік қалыптасады және оны сөйлемде дұрыс қолдана білуді үйренеді;жаңа сөздік қорларын молайтады;сабақтың өзекті мәселесін таба біледі;топ ішінде ынтымақтастық орнайды;топтық жұмыста өзін еркін ұстай алады;диологтік тапсырманы түрлендіреді;ауызекі тілін дамытады;шапшаңдыққа бейімделеді;бәсекелестік артады;өз ой -пікірін еркін жеткізе алады;кластастарының пікірімен бөлісе алады;

Құрал-жабдықтар

Интер белсенді тақта,маркер, плакат, қима қағаздар,циферблат,видеожазба сергіту, тұсаукесер,үнтабақ

Әдіс-тәсілдер

«Ойнайық та, ойлайық», қима қағазбен жұмыс, топтық таныстырылым,

Деңгейі, мақсаты

Сабақтың барысы


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Нәтижесі


Уақыты


Бағалау


Ұйымдастыру кезеңі


1.амандасу – Қайырлы күн, балалар! Оқушыларды құмсағат, қабырға сағаты суреті бойынша бөлемін


Топқа бөлінеді


Топпен жұмысқа бейімделеді


3 минут


Мақсатты қою кезеңі


«Ойнайық та, ойлайық».

Қолдану


Қима қағазбен жұмыс


Сағат неше?

Не істейсің?


2 минут



1 оқы аудар, сағатқа белгіле.


Екі топқа жұмбақ жасырамын.   Жұмбақ не туралы? Біз нені өттік? Сағат арқылы нені біле аламыз?

Біздің сабағымыз не туралы? Біздің сабағымыз уақытты дұрыс айту болып табылады. ?

1-топ: Аяғы жоқ жүреді.
Күнді, түнді өлшейді, 
Екі тілі жүреді 
Шешуін кім біледі? жаңа сөз :өлшеу- мерить 2-топ: Үш тiлi бар тақылдақ, Жаңылмайтын ақылды-ақ. Тақылдақ-разговорчивый, не ошибается

Уақыт, сағат неше? Деп жауап бере отырып сабақтың тақырыбын анықтайды?

Жұмбақтың жауабын айтады, сыни ойлауға бейімделеді



5 минут




шапалақ

Білу –



Бүгін неше сабақ? Бірінші сабақ нешеде басталады? Қазір нешінші сабақ?

Сұраққа жауап береді.


Неше? Нешеде? Нешінші

сұрақтарының мағынасын ажыратады.


2 минут


Бас бармақ


Үй тапсырмасын тексеру


Үй тапсырмасы қандай? Қане оқып тексерейік

Бірін-бірі тексереді.


Түсіну


3 минут


Бас бармақ


Талдау Сөздікпен жұмыс

Оқулықпен жұмыс


А) №1, №3 тапсырманы үнтаспадан тыңдатамын

б)«басталады», «өлшейді» сөздерін буын түріне талдатамын тақтамен жұмыс жүргіземін.

Диалогті тыңдайды


б )«басталады», «өлшейді» сөздерін екі топ талдайды, тән дыбысты табады Сағатты дұрыс оқуды, мағынасын үйренеді


Буын түрін еске түсіреді, түсінік қалыптасады




2 оқы, аудар, сағатқа белгіле.

Бүгін сейсенбі.Сабақ сағат екіде басталады. Кешке алты жарымда үйге қайтамын. 

Ертең сәрсенбі. Мен сағат жетіде тұрамын. Түсте сағат бір жарымда мектепке барамын.



Берілген сөйлемді оқиды, аударады, сағатқа уақытын көрсетеді.


Жан-жақты ойланып, ойы жүйеленеді, сыни ойлары дамиды


6минут


шапалақ


Сергіту сәті

Видео жазба сергіту сәті «Көңілді күн»


Билейді, қимылды қайталайды


Оқушылар бойларын жазып, сергіп қалады.


2 минут


Шапалақ



Жинақтау


А)Постер

Ә) жұптық жұмыс жүргіземін1- жұп Қызыл «Сенің атың кім?»

2- жұп Жасыл «Айгөлек» сағат нешеде басталады?

3-жұп Сары «Қазір сағат неше?»

4-жұп Көк «Мултьфильм нешеде басталады?

5-жұп Ақ «Сабақ нешеде басталады?»


А)постермен жұмыс жасайды

Ә) Барлық оқушы тақтаға шығып жұп таңдайды. Бір-біріне сұрақ қояды жауап береді


Жан-жақты ойланып, ойы жүйеленеді


15 минут


Бас бармақ


Қорытынды Рефлексия


Сабақ қалай өтті?


Стикерге пікірлерін жазады


Оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергені анықталады


5 минут


Стикер арқылы


Суммативті бағалау


Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.


Оқушылар бағалау критерийлер арқылы топтағы көршілестерін бағалайды.


Критериий арқылыбағаланады


3 минут


Бағалау парағы


Үйге тапсырма



Күнделіктеріне жазып алады


Тапсырманы түсініп алады


3-тарауды қайталап келу, өйткені келесі сабақ нәтиже сабақ болады

2 минут












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.00.2018
799
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі