|
Сабақтың тақырыбы: Пешкаға қарсы ферзі |
Мұғалімнің аты-жөні: Бижанова Б.Қ. Күні: 14.03.18 ж. |
|||
|
СЫНЫП: 3ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Жалпы мақсаттары |
Білімділік: Оқушыларға пешкаға қарсы ферзі туралы мағлұмат беру. Дамытушылық: логикалық ойлауды, есте сақтау
қабілетін дамыту; |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар : шахмат ойнау ережесін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: шахмат ойнау ережесімен бірге диаграммаларды шешеді. Кейбір оқушылар: өткен тақырыптарды тәжірибеде қолдана біледі. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Пешкаға қарсы ферзі туралы меңгереді. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
||
|
Психоло-гиялық ахуал туғызу 1 минут |
«Тәж сыйла» тренингі
|
Қарама-қарсы тұрып, бір-біріне тәж кигізу арқылы тілек білдіру |
||
|
І.Қызығушылықты ояту 2 минут |
«Кім жылдам?» ойыны. 1.Шахмат тақтасындағы ең басты фигураны ата. 2.Рокировка жасаудағы ережелер 3.Шахмат партиясындағы үш сатыны ата. 4. Ауыр фигураларды ата. 5.Жеңіл фигураларды ата. |
Сұрақтрға жауап береді. |
||
|
ІІ. Мағына-ны тану 25 минут |
1.Білу. Түсіну. 1.Бейне сабақ көрсету. |
Тыңдалым. Оқушылар бейне сабақты тыңдайды. |
||
|
Ә)Айтылым. Мұғалім түсіндірмесі. Кейде пешкалық аяқталым соңғы горизантальдың алдындағы горизантальға жеткен пешкаға қарсы ферзь эндшпиліне айналады. Бұл жағдайда жеңіс көптеген қиындықтармен келеді, ал кейде ол жеңіс болмайды да. Бұл жағдайларды міндетті түрде білу керек. Жай ғана мысал:
|
|
|||
|
2.Талдау және қолдану а)Оқушыларға диаграмма шешкізу.
|
а)Оқушылар диаграмма шешеді |
|||
|
3.Сергіту сәті «Король » топтамасы Егер корольге шах болса, ол тығыла алады. Көмек сұрай алады. Қарсылық білдіре алады және қашып кетеді. Егер корольге шах болса, ол тығыла алмайды. Көмек сұрай алмайды. Қарсылық білдіре алмайды және қашып кетпейді. |
Әр жұп сипаттайды |
|||
|
|
4.Жинақтау. а). Шахмат ойынын ойнату. |
Шахмат ойынын ойнату.. |
||
|
ІІІ. Бағалау 5 минут |
Смайлик арқылы өз-өздерін бағалату.
|
Өз-өздерін бағалайды. |
||
|
ІҮ.Үйге тапсырма 3 минут |
Диаграмма 149
|
Диаграмма 149 |
||
|
Ү.Ойтаразы 4 минут |
Сабақтан алған әсерлерін сұрау. |
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ шахматтан 3 сынып
Ашық сабақ шахматтан 3 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Пешкаға қарсы ферзі |
Мұғалімнің аты-жөні: Бижанова Б.Қ. Күні: 14.03.18 ж. |
|||
|
СЫНЫП: 3ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Жалпы мақсаттары |
Білімділік: Оқушыларға пешкаға қарсы ферзі туралы мағлұмат беру. Дамытушылық: логикалық ойлауды, есте сақтау
қабілетін дамыту; |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар : шахмат ойнау ережесін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: шахмат ойнау ережесімен бірге диаграммаларды шешеді. Кейбір оқушылар: өткен тақырыптарды тәжірибеде қолдана біледі. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Пешкаға қарсы ферзі туралы меңгереді. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушының іс-әрекеті: |
||
|
Психоло-гиялық ахуал туғызу 1 минут |
«Тәж сыйла» тренингі
|
Қарама-қарсы тұрып, бір-біріне тәж кигізу арқылы тілек білдіру |
||
|
І.Қызығушылықты ояту 2 минут |
«Кім жылдам?» ойыны. 1.Шахмат тақтасындағы ең басты фигураны ата. 2.Рокировка жасаудағы ережелер 3.Шахмат партиясындағы үш сатыны ата. 4. Ауыр фигураларды ата. 5.Жеңіл фигураларды ата. |
Сұрақтрға жауап береді. |
||
|
ІІ. Мағына-ны тану 25 минут |
1.Білу. Түсіну. 1.Бейне сабақ көрсету. |
Тыңдалым. Оқушылар бейне сабақты тыңдайды. |
||
|
Ә)Айтылым. Мұғалім түсіндірмесі. Кейде пешкалық аяқталым соңғы горизантальдың алдындағы горизантальға жеткен пешкаға қарсы ферзь эндшпиліне айналады. Бұл жағдайда жеңіс көптеген қиындықтармен келеді, ал кейде ол жеңіс болмайды да. Бұл жағдайларды міндетті түрде білу керек. Жай ғана мысал:
|
|
|||
|
2.Талдау және қолдану а)Оқушыларға диаграмма шешкізу.
|
а)Оқушылар диаграмма шешеді |
|||
|
3.Сергіту сәті «Король » топтамасы Егер корольге шах болса, ол тығыла алады. Көмек сұрай алады. Қарсылық білдіре алады және қашып кетеді. Егер корольге шах болса, ол тығыла алмайды. Көмек сұрай алмайды. Қарсылық білдіре алмайды және қашып кетпейді. |
Әр жұп сипаттайды |
|||
|
|
4.Жинақтау. а). Шахмат ойынын ойнату. |
Шахмат ойынын ойнату.. |
||
|
ІІІ. Бағалау 5 минут |
Смайлик арқылы өз-өздерін бағалату.
|
Өз-өздерін бағалайды. |
||
|
ІҮ.Үйге тапсырма 3 минут |
Диаграмма 149
|
Диаграмма 149 |
||
|
Ү.Ойтаразы 4 минут |
Сабақтан алған әсерлерін сұрау. |
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
||
шағым қалдыра аласыз


















