Басы
9
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Білім алушылармен
амандасу
Оқушыларды 3 топқа
отырғызу.
Қызыл, жасыл, сары түсті жолдорба таңдату
арқылы «Қайрат», «Мейірім», «Ізгілік» ауылдарына жолдама беріп,
топқа бөлемін.
Өткен сабақты
пысықтау
«WordWall»
платформасы
«Ұяшықтар»
әдісі
1.Сайын
Мұратбековтың туған жылы-1936 жыл
15-қазан
2.Сайын
Мұратбековтың туған жері- Алматы облысы Қоңыр
ауылы
3.Сайын
Мұратбековтың алғашқы әңгімелер жинағы менің
қарындасым
4.Сайын
Мұратбековтың әңгімесі-Жабайы
алма
5.Қандай шығармалары
жыл кітабы болып ұсынылды?-Жусан иісі, Басында
Үшқараның
6. «Жусан иісі»
шығармасы қай жылғы оқиғаны суреттейді?-1942
жылғы
7. «Жусан иісі»
повесінің басты кейіпкері
кім?-Аян
Үйге берілген
тапсырманы сұрауда оқушылар бір-біріне сұрақ
қояды.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар дорбаларды
таңдау арқылы түспен топқа
бірігеді
Білім алушылар
сұрақтарға жауап береді
Бір-бірінің
сұрақтарына жауап береді
|
Мұғалімнің
қолдауы
Мұғалімнің
қолдауы
Сұрақ қойған оқушы дұрыс,
бұрыстығын айтып, жауаптарын
толықтырады
|
Интерактивті тақта,
слайд
1
-топ

2-топ

3-топ
|
Ортасы
30
минут
|
Бүгінгі сабақтың
тақырыбын тақтаға жазады.
Мақсатын
айтады.
Топтық
жұмыс
(15
мин)
Шығарма үзіндісімен
жұмыс
Оқушыларға оқулықтың беті
айтылып, сілтеме жасалады. Сол бойынша оқушылар оқи отырып,
шығарманың композициялық құрылысын анықтайды. Қысқаша мазмұнына
тоқталады.
Оқиғaның
басталуы- Аянның көшіп келуі(63-бет,
1-бөлім)
Оқиғaның
байланысы-Ауыл балаларымен
достасуы(64-бет,
1-бөлім)
Оқиғаның
шиеленісуі-Аянның тобығын
тайдыруы(64-бет, 2-бөлімнің соңғы 2 азат
жолы)
Oқиғаның шарықтау
шегі-Әжесінің қайтыс болуы(65-бет,
3-бөлім)
Оқиғаның
шешімі-Аянның балалар үйіне
кетуі(71-бет,
8-бөлім)
Жеке
жұмыс
(8
мин)
РАФТ
стратегиясы
«Қамқорлық»
ауылы
Роль —
Аян
Адресат —
оқырманға
Форма —
хат
Тақырып — «Мықты болсаң
қиыншылыққа төтеп
бер»
«Мейірім»
ауылы
Роль – жетім
бала
Адресат —
халыққа
Форма —
өлең
Тақырып — «Жетім көрсең жебей
жүр»
«Ізгілік»
ауылы
Роль — қазақ
азаматы
Адресат —
Елбасына
Форма —
хат
Тақырып — «Балалар үйі
азайса»
Жұптық
жұмыс
(10
мин)
«5 ЖОЛДЫҚ ӨЛЕҢ»
әдісі арқылы шығарманың бір
кейіпкерін сипаттап
жазу
(«Бес жолдық өлең» әдісі
арқылы кейіпкер бейнесін сипаттап
жазу)
1.Зат
есім
|
Бапайдың
кемпірі
|
2. Сын
есім
|
Мейірімсіз,ашушаң
|
3.
Етістік
|
Балаларды есік алдынан қуып
жіберді
|
4. Төрт сөзден тұратын
сөйлем
|
Ауласын кішкентай балалардан
қызғанады
|
5.Түйгенім
|
Өмір
бумеранг.
|
|
Білім алушылар
дәптерлерін ашып, бүгінгі күнді жазады. Назарын мұғалімге
аударады.
Білім алушылар
берілген сілтеме(кітаптың беті
) арқылы композициялық құрылысын
табады.Қысқаша мазмұндайды.
Білім алушылар хат
жазады, өлең шығарады
Шығарманың
кейіпкерін сипаттап жазады. Кесте
толтырады
|
Дескриптор:
1.Оқулықтан
берілген үзіндіні оқиды
2.Оқыған үзіндіні
түсінеді
3.Композициялық
құрылысын анықтайды,
табады.
Оқушылар өзін- өзі
әр тапсырма сайын бағалап
отырады.
Бағалау әр балада
болады
.
Оқушылар өзін- өзі
әр тапсырма сайын бағалап
отырады.
Бағалау әр балада
болады
Білім алушылар
бірін-бірі өзара бағалайды
Дескриптор:
1.Рөлге
кіреді
2.Аудиториясына
хат,өлең жазады
Дескриптор:
1.Шығармадағы кейіпкер
бейнесін ашады
3.Кейіпкер
бейнесін сипаттап жазады
Білім алушылар жұппен
талқылап, кестені
толтырады
Өзара бағалау жүзеге асады.
Бір жұп екінші жұптың жұмысын алып дәптерімен
алмасады
|
Презентация,
интер.тақта
Презентация,
оқулық
Презентация,
қағаздар
|