70% арзан
30% арзан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Салу есептері" 7 сынып
Қысқа мерзімді жоспар.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.4.5.10. Шеңбер. Геометриялық салулар. Күні: Сынып: 7 |
Мектеп: №2 Ш. Уәлиханов ЖОМ Мұғалімнің аты-жөні: Талипова У Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Салу есептері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу; 7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу; 7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: -есептің шартын талдауды; -берілген бұрышқа тең бұрыш салуды; -бұрыштың биссектрисасын салуды; -кесіндіні қақ бөлуді біледі Оқушылардың басым бөлігі: -кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салуды; -берілген элементтері бойынша үшбұрыш салуды біледі. Кейбір оқушылар: - берілген элементтері бойынша үшбұрыш салуды; -дәлелдеуі мен зерттеуді жүргізуді біледі. -ActivStudio бағдарламасы арқылы салу есептерін орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Берілген бұрышқа тең бұрыш сала алады; 2. Бұрыштың биссектрисасын сала алады; 3. Кесіндіні қақ бөле алады; 4. Кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу сала алады; 5.Берілген элементтері бойынша үшбұрыш сала алады; 6. ActivStudio бағдарламасы арқылы салу есептерін орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Кесінді-kesindi Бұрыш –ugol Перпендикуляр- perpendikulyar Үшбұрыш – treugol/nik Сызғыш – lineyka Циркуль – tsirkul Диалог пен жазу сөздер үшін пайдалы мен тіркестер: Геометриялық салу есептері дегеніміз-кейбір геометриялық есептерді абсолют дәл деп ұйғарылатын әр түрлі аспаптардың (сызғыштың, циркулдің т. б. ) көмегімен шығару. Салу есептерін шешу, ереже бойынша 4 кезеңнен тұрады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
Сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта Activ Studio бағдарламасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Кесінді, орта перпендикуляр, үшбұрыш, шеңбер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 3 мин |
Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Үйге берілген тапсырманы «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы тексеру. Салу құралдары: циркуль, сызғыш, қалам суреттері арқылы топқа бөлу. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу. «Тыңда, ойлан, жаса» әдісі. Бүгінгі өтетін тақырыбымызға байланысты бұрыш, бұрыштың түрлері, бұрыштың биссектрисасы ұғымдарды ауызша қайталаймыз. Берілген сұрақтарға жауап беру үшін әрқайсымызға бірнеше санағыш беремін , алдымызға қоямыз. Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап беріп қана қоймай, сол геометриялық фигураларды қолымыздағы бар құралдардан жасап көреміз. Дұрыс қателігін жауаптары бойынша жұппен тексереміз.
Жауабы: Бұрыш деп бір нүктеден шығатын екі сәулемен шектелген жазықтықтың бір бөлігін айтамыз. 2. Бұрыштың қандай түрлерін білеміз? Жауабы. Бұрыштың түрлері: 1) сүйір бұрыш. 2) тік бұрыш 3) доғал бұрыш 4) жазыңқы бұрыш. 3. Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтамыз? Жасап көр. Жауабы: 900 тан кіші бұрышты айтамыз.
4 Жауабы: 900 тан артық, ал 1800 тан кем бұрышты айтамыз.
5 Жауабы: А 6. Жазыңқы бұрыштан 900 тең тік бұрышты қолдарыңыздағы құралдармен қалай жасауға болады? Жасап көр. Жауабы. Жазыңқы бұрыш төбесінен перпендикуляр тұрғызу арқылы 900 тық екі бұрыш жасауға болады.
. 7. Бұрыштың биссектрисасы деп нені айтамыз? Жасап көр. Жауабы: Биссектриса деп бұрыштың төбесінен шығып, бұрышты тең екіге бөлетін сәулені айтамыз.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Слайд
Суреттер.
Санағыш немесе қаламсап
Слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Салу есептерін талдау және салу, дәлелдеу, зерттеу. 7 мин
2 мин Салу есептерін талдау және салу, дәлелдеу, зерттеу. 6 мин
Салу есептерінің алгоритмін талдау және толықтыру. 5 мин
|
1-сұрақ. Геометриялық салулар үшін қандай құралдарды қолданамыз? Геометриялық салулар үшін негізгі сызба құралдары сызғыш пен циркуль. Геометриялық салу есептері дегеніміз-кейбір геометриялық есептерді абсолют дәл деп ұйғарылатын әр түрлі аспаптардың (сызғыштың, циркулдің т. б. ) көмегімен шығару. 2-сұрақ Ең қарапайым салу есептері өте ерте заманда не үшін пайда болған деп ойлайсыздар? Ең қарапайым салу есептері өте ерте заманда жер танаптарын өлшеу және әр түрлі құрылыстарды салу жұмыстарын орындағанда пайда болған. Циркуль мен сызғыштың көмегімен шығарылатын кез-келген салу есебін бір ғана циркульмен не сызғыштың өзімен де шығаруға болады. Салу есептерін видиодан көрсету. 1. Берілген бұрышқа тең бұрыш салады; 2. Бұрыштың биссектрисасын салады; 3. Кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салады; Топта талдау және салу. Бүгінгі салу есептері туралы не үйренгендерін білу үшін «Топтық пікірталас» әдісі пайдаланамын. Топпен жұмыс. Тапсырма: Берілген кесіндіні қақ бөлу. «Жұптық әңгіме» әдісі. Жұппен жұмыс. (Флипчартта және тақтада орындайды) 1 тапсырма: Берілген үш қабырғасы бойынша үшбұрыш салыңдар. 2 тапсырма: Берілген екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша АВС үшбұрышын салыңдар.
Сергіту сәті. Логикалық есеп.« Мен сенің жасыңды таба аламын!!!.» «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топпен жұмыс. (Флипчартта және тақтада орындайды) 1 топ: Тапсырма: АВ=c, AC=b екі қабырғасы және CD=m медианасы бойынша АВС үшбұрышын қалай салуға болады. 2 топ: Тапсырма: АВ=c, AC=b екі қабырғасы және CH=h биіктігі бойынша АВС үшбұрышын қалай салуға болады.
3 топ: Тапсырма:
АВ=c бір қабырғасы мен оған іргелес екі бұрышы
<A=
«Оқы, талда, толықтыр...» әдісі . Жеке жұмысты әр оқушының салу есептерінің алгоритмін түсінгендігін білу мақсатында ұсынылады. Ең алдымен тапсырманы оқиды, талдайды және салу алгоритмін түсінеді. Кейін тапсырма беріледі, сызбаға қарап отырып, алгоритмін толықтырады. Тапсырма:Табаны және бір қабырғасы бойынша теңбүйірлі үшбұрыш салу тапсырмасын оқы және түсін. Талдау: Табаны мен бір қабырғасы бойынша циркуль мен сызғышты пайдаланып теңбүйірлі үшбұрышты қалай салуға болады? Алдымен табанына тең кесінді салу арқылы екі төбесін саламыз, содан соң теңбүйірлі үшбұрыштың екі қабырғасы тең болатынын ескеріп үшінші төбесін салуға болады
Дәлелдеу
Тапсырма: Суретке қарап алгоритмін жаз. Табаны мен оған түсірілген биіктігі бойынша теңбүйірлі үшбұрыш салу Талдау: Табаны мен бір қабырғасы бойынша циркуль мен сызғышты пайдаланып теңбүйірлі үшбұрышты қалай салуға болады? Алдымен табанына тең кесінді салу арқылы екі төбесін саламыз, содан соң табаны мен оған түсірілген биіктігі бойынша теңбүйірлі үшбұрыш салынған деп қарастырайық. Онда табанына түсірілген биіктік табанының орта перпендикуляры болатынын көреміз және табанына қарсы төбесі табанының екі ұщынан бірдей бүйір қабырғасына тең қашықтықта орналасқанын ескеріп үшінші төбесін салуға болады
Дәлелдеуі:
|
Слайд
Интербел-сенді тақта Флипчарт Тақта, Сызғыш Циркуль
Флипчарт Тақта, Сызғыш Циркуль
А4 форматы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 мин
2 мин
2 мин |
Сабақты «Блум – ромашка» әдісімен қорытындылаймын.
Үйге тапсырма: 1 тапсырма: Берілген бұрышқа тең бұрыш салыңдар. 2 тапсырма: Бір бұрышы және оған іргелес жатқан екі бұрышы бойынша АВС үшбұрыш салыңдар. Кері байланыс. Post-It «жапсырмалары» әдісі бойынша. Топта немесе жеке: Не үйрендім? Не оңай болды? Не қиын болды? Нені білгім келеді? |
Слайд
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз. |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басым бөлігіне циркуль мен сызғышпен салу есептерін орындату. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделілігі жоғары есептер беремін және салу есептерін ActivStudio бағдарламасында орындатамын. |
Бас бармақ әдісімен, жұптық, топтық, жеке жұмысты орындау барысында бағалау критерилері бойынша критериалды бағалау |
Сергіту сәттері, салу құралдарымен жұмыс істегенде техника қауіпсіздік ережесін сақтау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |

