ашық сабақ шамалар 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ шамалар 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2В бөлім: Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Мектеп: № 1 Т.Әлиев атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бекгалиева Г

Сынып: 2 «Ғ»

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны: 0


Сабақтың тақырыбы

Уақытты өлшеу

Оқумақсаты

1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Сабақтың мақсаттары

2.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағаттар және минуттар

Бағалау критерийлері

Білімалушылар:

  • сағаттыңмакетіарқылыәрекеттіңбасталужәнеаяқталууақытынанықтайды.

Тілдікмақсат

Сөйлеубарысындауақытқақатыстысөздердіқолданады.

Құндылықтардыдарыту

Уақытты үнемдей білуге тәрбиелеу

Алдыңғы білімдер

Уақыт туралытүсініктері бар.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастырукезеңінөткізу. Сабақтыңбасындасұрақтарарқылыөткендіқайталап, проблемалықсұраққоюарқылысабақтыңмақсатынқою(2-4 слайд).



Сабақтыңортасы


(Т) Топтықжұмыстыұйымдастыру. Оқушыларсағаттыңмакетінпайдаланаотырып, уақыттыесептеп, тапсырманыңсұрақтарынажауапбереді.Барлықтопүшінбірдей, әртопқа 2 тапсырмаданберіледі:

А. Сыныптастаркиноғабарды. Кино 5 сағат 00минуттабасталды да, 1 сағат 10 минутқасозылды.Сыныптастаркинозалданқаншадашықты?

Ә. Анасысамолетпенсағат 3-те ҚостанайданАстанағаұшыпкелді. Ұшууақыты 1 сағат20 минутқасозылды. Самолет қайуақыттаҚостанайқаласынанұшыпшыққан?

Жауаптытексерудітоптарарасындабірін-бірітексеруформасындажүргізу. Жауаптытексергенсоңоқушыларғатапсырманыорындаукезіндеуақыттықайбағытқақарайесептегенінсағаттанкөрсетуінсұраңыз. Оқушылардыегероқиғаныңбасталғанынанесептерболсақондасағаттілібағытымен, ал аяқталғанынсағаттілібағытынақарсыесептейміз деген пікіргежетелеу.

Қандайдабірәрекеттіңөтууақытын (оқиғаныңжалғасуын) сағатпенжәнеминутпенөлшейтінін, есептеунүктелеріәрекеттіңбасталуынемесеәрекеттіңаяқталуынтүсінуге. Оқушылардықайжағдайдаәрекеттіңбасталуынан, қайжағдайда аяқталууақытынанесептеукеректігін(егероқиғаныңбасталғанынанесептерболсақондасағаттілібағытымен, ал аяқталғанынсағаттілібағытынақарсыесептейміз) деген пікіргежетелеп, уақыт та шама екенін айту (5-7 слайд).

Жаңа тақырып материалын бекіту.

(Т) «Қанша уақыт өтті? тапсырмасын орындату үшін топтық жұмыс ұйымдастыру. Оқушылар сол жақ сағаттағы уақыттың басталуы мен оң жақ сағаттағы уақыттың аяқталу уақытын анықтайды. Олар сағаттың макетін қолданады: сағаттың тілін сол жақтағы сағаттың тіліндей етіп орналастырады да, оны оқ жақтағы сағат тіліне сәйкес келгенше жылжыта береді. Сонымен қатар үнемі уақытты санап, дауыстап айтып отырады.Топ мүшелері бірігіп уақытты санап, жазып отырады. Кері әрекетті орындап, оның дұрыстығын тексеруді ұсыну: оң жақ сағаттағы уақыттан кері қарай жауаптағы сандыесептеу, сонда сол жақ сағаттағы уақыт шығуы керек.

а) 1 сағат 20 минут;

ә) 2 сағат 5 минут;

б) 1 сағат 45 минут.

(Ө) «Шығарыпкөр».Бұл тапсырманыөзбеттеріншеорындаудыұсыну. Сағаттыңмакетінежаңбырдыңбасталууақыты – сағат 10-ды белгілейді. Сағаттіліноңға 1 сағатқа, содансоң 25 минутқа (жаңбыржауғанаралық) жылжытаотырып, 11 сағат 25 минуттыесептейді, бұл – жаңбырдыңаяқталғануақыты. Жаңбыртаңертеңгісағат 10-да басталып,1 сағат 25 минут бойыжауды. Жаңбырқайуақыттатоқтады? (Өзіндік жұмысты орындау барысында тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсыну)

(Ж) Оқушыларға жұппен ойнауды ұсыну. Оқушылар оқулықта берілген ереже бойынша ойнайды. Дұрыс жауапқа фишка алады. Кімде фишка көп болса, сол жеңімпаз атанады.

(Қ) Оқушылар сағаттың суретіне қарай отырып, қанша уақыт

өткенін анықтайды да, оң жақтағы сағаттін тілін соған сәйкес етіп салады.

2 сағ 30 мин.;

5 сағ 50 мин.;

12 сағ 25 мин.

Іс-шаралардыңбасталууақытынанықтау.Тапсырмаалдыңғығакерісінше: оқушысағаттыңсуретіарқылыоңжақтағыуақыттаніс-әрекеттіңбасталғануақытынтабады. Нәтижесінсолжақтағысағатқасағаттықтілдідұрысорналастыруарқылыкөрсетеді.

6 сағ 5 мин.;

6 сағ 55 мин.;

4 сағ 25 мин.



Сабақтың соңы

Сабақты сұрақтар қою арқылы қорыту:

  • Жанат мектептен 4:00-де шықты. Ол үйге дейін 30 минут жүрді. Жанатүйгеқаншадакелді?

- Бақытсаябаққа 2:45-те келді. Ол 30 минутқыдырып, үйгеқайтты. Ол үйгеқаншадакелді?

- Құралайкітапты 8:30-да оқыпбастады. 30минуттанкейін 15 минутқаүзілісжасадыда, оқуынжалғастырды. Ол оқуынқаншадажалғастырды?

- Қайраттісдәрігерініңқабылдауына 11:40-қажазылған. Ол дәрігергедәлуақытындакірді. Алдәрігерденшыққандасағат 12:05-ті көрсетті.Қайраттісдәрігеріндеқаншауақытболды?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсыну.

Мадақтау айту, смайл беру арқылы бағалау. Жауаптары мен жасаған жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру.

Сергіту сәттерін өткізу. Белсенді тақтаны 4-5 минут шамасында қолдану.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
746
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі