Материалдар / Ашық сабақ "Шамаларды қосу және азайту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Шамаларды қосу және азайту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сыныпты оқытатын ұстаздарға керек болар деген мақсатта жіберіп отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
980
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Шамаларды қосу және азайту

Мұғалімнің аты-жөні: Шамшетова Баян

Күні: 13.11.2017ж

СЫНЫП: 2Д

Қатысқан оқушылар саны: 19

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

БPicture 8 ағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3 -топ «Қызыл кәмпиттер»

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Қызыл гүлім-ай» би



Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім

10 минут


Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Сақина салмақ ойыны»

Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.

Сантиметрге өрнекте.

1дм 4см= 8дм 6 см= 2дм 2см=

4 дм 8 см= 40 дм= 1дм =

. Есепте.

1дм 2см – 8 см= 14 см + 6 см= 1дм 4 см – 9 см=

1м – 7 дм= 1дм + 8 см= 1м – 40 см=

2дм – 10 см= 1м – 9 дм= 1дм + 7 см=


Есепте.

71ц + 3 ц= 98кг – 3 кг= 91ц + 6 ц=

54кг + 4 кг = 77 ц – 3 ц= 39ц – 4 ц=

51ц + 6 ц= 82ц + 4 ц= 87кг – 6 кг=

Оқулық,қабыр

ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Қызыл гүлім - ай"


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Қызықты қосымша тапсырмаларды орында:


Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы


Бағалау


5 минут

Кері байланыс

3 минут

Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.

Саралау –


Бағалау -


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!