Материалдар / Ашық сабақ "Сан есімнің мағыналық түрлерінен өткенді қайталау"

Ашық сабақ "Сан есімнің мағыналық түрлерінен өткенді қайталау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сан есімнің мағыналық түрлерінен алған білімдерін тиянақтау. Сан есімнің өзіне тән белгілерін білу, Салыстыру, талдау, синтездеу, ой қорытындысын жасауды, игередіӘр топ мүшелері жаттығуды толық орындайды.Келесі топқа тексеруге береді. Оқушылардың барлығы да қатысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
599
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы Іле ауданы

Султанбекова Шынар Серікқазықызы


Пәні: қазақ тілі

Күні:

Сыныбы: 6

Сабақтың тақырыбы

Сан есімнің мағыналық түрлерін қайталау

Сілтеме

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

Мақсаты

Сан есімнің мағыналық түрлерінен алған білімдерін тиянақтау. Сан есімнің өзіне тән белгілерін білу, Салыстыру, талдау, синтездеу, ой қорытындысын жасауды, игерту

Күтілетін

нәтижелер

Сан есімнің мағыналық түрлерін меңгереді.
Есептік, реттік,топтық,болжалдық,бөлшектік,жинақтық сан есімдерді ажырата алады.

Сабақтың түрі

Жаңа білімді өздігінен меңгеру

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,тарих

Қолданылатын әдістер

Блум таксономиясы, топтық жұмыс, СТО

Керекті жабдықтар


А4, А3 қағазы, маркер, стикерлер.


Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңдері

Уақыт

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Ұйымдас

тыру


1 мин





Оқушылар түрлі фигуралар арқылы 4 топқа бөлу

Топ басшысы, спикер, бағалаушы сайланады

1-топ Ғалымдар

2-топ Зерттеушілер

3-топ Ойшылдар

Үй тапсырмасы


Зымыран сұрақтар

2 мин

«Алтын сандық»
Берілген сұраққа нақты, дұрыс жауап берген оқушыға жұлдызша беріледі.
1. Сан есім дегеніміз не?
2. Сан есімнің сұрақтарын ата?
3. Сан есімнің құрамына қарай түрлерін ата?
4. Дара сан есім дегеніміз не?
5. Күрделі сан есімдерге мысал келтір?
6. Сан есімнің мағынасына қарай түрлерін ата?
7. Есептік сан есім сұрақтары?
8. Реттік сан есім жасайтын жұрнақтар?
9. – ау, - еу жұрнақтары арқылы жасалатын сан есім?
10. Нешінші? Қай сан есімнің сұрағы?
11. Қай сан есімдерге - ау,- еу жұрнағы жалғанғанда ы, і дыбыстары түсіріліп қолданылады?
12. Болжалдық сан есім жасайтын жұрнақтарды ата?
13. Қаншадан? нешеден? сұрақтарына жауап беретін сан есім?
14. Оннан екі - қандай сан есім?
15. Мың, жүз құрамына қарай қандай сан есімдер?
16. Екеу, үшеу, төртеу - қандай сан есімдер?

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Миға шабуыл

1

минуттағы ой

1 мин

Мұғалім сабақтың тақырыбын айтады не бір сөз айтады.. Сосын сол сөзді не үшін жазды түсіндіреді. Егер оқушылар сөздерінің ішінде ерекше сөздер болса, сол сөзді не үшін жазды, бұл тақырыпқа (не айтылған сөзге қандай қатысы бар) соны айтып беруі керек

Оқушылар осы сөзді естігенде ойларына не түсті, соны

1 минут ішінде жазады

Білу

1 мин


Сан есімдер мағынасына қарай 6 түрге бөлінеді:есептік, реттік, жинақтық,топтау, болжалдық,бөлшектік сан есімдер

Слайд арқылы топтастырады ,толықтырады

Сан есімнің мағыналық түрлерінен мағлұмат алады

Ойлау арқылы ойлану


Жуан, жіңішке сұрақтар

5 мин

Тақырыпты қайталау, сұрақтар құрастыру

Сұрақтарын келесі топқа береді. Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса, мұғалім өзі сұрақ қоюына болады

Shape1

Ойлау арқылы ойлануға берілген сұрақтарға жауап береді, ой жүйелейді

Түсіну Оқулықпен жұмыс

Бумеранг


10 мин

1-топ Ғалымдар 129-жаттығу


2-топ Зерттеушілер 130-жаттығу


3-топ Ойшылдар 131-жаттығу


Әр топ мүшелері жаттығуды толық орындайды.Келесі топқа тексеруге береді.

Оқушылардың барлығы да қатысады.

Температура өлшеу

1 мин

  1. Мұғалім топ жұмысын бақылау үшін «біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою арқылы оқушылардың жұмысы нәтижелі болу үшін бағыт береді.


Ой-бәйге

Оқулықпен жұмыс

3 мин

1-топ Семантикалық карта

2-топ Сәйкестендіру кестесі

3-топ Сатылай талдау


Берілген тапсырманы топта орындайды

Сөз тапқанға қолқа жоқ

( әріптерден сан есімді жауап айту)
сергіту сәті



2 мин

  1. Бір жылда күн бар.

  2. наурыз - “Халықаралық әйелдер күні”.

  3. Бір жылда ай бар.

  4. Бір километрде метр бар.

  5. жылы Н.Ә. Назарбаев ҚР Президенті болып сайланды.

  6. жылдары А.Құнанбаев өмір сүрген .

  7. Ел Президенті «Қазақстан - .........» бағдарламасын ұсынды.

  8. желтоқсан - “Тәуелсіздік” күні.

  9. Қазақстанда Тілдер мерекесі ........ қыркүйекте атап өтіледі.

  10. Бір метрде сантиметр бар.

  11. Бір аптада ............ күн бар.

  12. Желтоқсан оқиғасы ........... жылы болды.

  13. ......... жылы Қазақстанда ЕХРО көрмесі өтеді

  14. Биыл Тәуелсіздігімізге ....... жыл

  15. Ұлы Отан соғысы ............ жылдар аралығында болды.

  16. Қазақстан халқының саны .............-ға жуық.

  17. .................... жылдар – ел басындағы қиын, репрессия, нәубет жылдары болды.

  18. Бүгін .......... жылдың ........ қараша күні.

  19. Елімізде « ....... нақты қадам» бағдарламасы іске асуда.

  20. «Сәулет» мектеп – лицейінің ғимараты ...... қабатты.

«Кім тез ойлайды?» ойыны:






Тез жауап берулері керек

Қолдану

«Мюнстенберг» әдісі


5 мин


  1. 1- топқа

  2. Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған. Тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді табу

Вншазаттыңшедынақтылынемоесанынжабілдіріпымдплпқаншаогшнешелдплдегеноллдсұрақтарғалдолжауаполплдберетінтлдлсанолаплтесімшгдзейінждыжэхзппесептікшещзсангещсесімолвщкміндеплдыжаталады

2- топқа

пнущзаттыңзелжосаналундвщшретінопгбілдіріпжвщшнешіншіжхухдегенолпагсұраққақлдазжылущлдхжауапезхкндтдберетінырщсандыушзпесімдлаплпреттікдмдсанатплпоқуогшесімлдплдеплаталадылпнущ

3- топқа

Ывасанывапесімдердіңываалтыйтағыналықцукенгшщзхъалты фывапролдтүрікенгшщзхбар.внкеіоларукенгқұрамынаывапролдқарайсмитдаракенгжәне варкүрделіапролджболыпукенгшбөлінедінгшю.


Оқушылар ойланады, тез жауап беруге тырысады

Жауабында есептік реттік сан есімнің ережесі жазылады

Жинақтау

тест


3 мин

  1. Сан есімнің мағыналық түрлері нешеу

А) екеу

Ә) төртеу

Б) жетеу

В) алтау

  1. Қай сөзде дефис дұрыс қойылған

А) 5-сынып

Ә) 2008-жыл

Б) ХХІ-ғасыр

В) 8-наурыз

  1. Есептік сан есімді табыңдар

А) жүз жиырма

Ә) екі-екіден

Б) алтау

В) екіден бір

  1. Топтау сан есімді табыңдар

А) жетеу

Ә) бестен

Б) бізден

В) үйден

  1. Реттік сан есімдерді табыңдар

А) жүздеген

Ә) үштен

Б) ширек

В) бірінші

  1. Тек күрделі болатын сан есім

А) есептік

Ә) бөлшектік

Б) реттік

В) топтау


тест толтырады

тексеру

1 мин

Дискриптор бойынша бағалайды

Өзін-өзі бағалайды

Рефлексия

«Мұғалімге хат»

5 мин

Бүгінгі сабақ туралы мұғалімге хат жазады.

Сабақтан алған әсерлері туралы хат жазып қалдырады

Үйге тапсырма

1мин

Үйге тапсырма көркем әдебиеттен сан есімдерге байланысты 10мақал-мәтел жазу.


Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.

Бағалау

2 мин

Топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап, бірі-бірін бағалау

Топ бір-бірін бағалайды.

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ