С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Математика пәнінен ашық сабақ
Тақырыбы: «Сан және санау, заттарды жиынға біріктіру.»
Өткізген: Мектепалды даярлық тобының
тәрбиешісі Шакенова Ш.К.
2017-2018 оқу жылы.
|
№22 ҰОҚ. Тақырыбы: Достарыммен ойнаймын. Заттарды жиынға біріктіру. |
Мектеп/МҰ: С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп. |
||||
|
Күні: 23.11.2017ж |
Педагогтің аты-жөні: Шакенова Шынар Калиакпаровна |
||||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: 6 |
Қатыспағандардың саны:0 |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.2.1.Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынға біріктіру. 0.2.2.2.Жиын элементтерін атау. |
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: -заттарды көрсетілген қасиеті бойынша топқа (жиынға) біріктіреді. |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: -жиын элементтерін атайды жəне заттар қандай белгі бойынша топтастырылғанын көрсетеді. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: -берілген немесе өз бетінше таңдалған белгілері бойынша өздері жиындар құрайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -заттардың пішіні мен түсі туралы сөйлемдерді құрастыра алады. Пəндік лексика жəне терминология: -заттардың қасиеті, пішіні, өлшемі, түсі. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Мына топтағы заттар несімен ортақ екенін түсіндір. – Қандай зат (фигура) артық деп ойлайсың? – Бұл топқа қандай заттарды (фигураларды) қосуға болады? Жазу: суретті бастырып сал, жалғастыр. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Шеңбер, үшбұрыш, шаршы. Негізгі түстер. Заттардың қасиеттері (форма, пішін, түс, мақсат, дəм, материал… ) |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет
Мұғалім серпінді сұрақтар стратегиясын қолданып балалармен ойын ұйымдастырады. Балалар кезекпен 1-ден бастап 10 санына дейін сандарды қазақша орысша және ағылшынша санайды. |
Ресурстар
Доп |
|||
|
Басталуы 0–5минут |
Ынталандыру. Мұғалім балалармен олардың сүйікті ойындары туралы əңгімелеседі. Осы ҰОҚ-де олар достарымен тағы да қызықты ойындар ойнайтындары туралы хабарлайды. Өзектендіру. Педагог бір (немесе бірнеше) кестені қарауды ұсынады. Бұл заттардың қандай ортақ белгілері бар? (Дəмі, иісі). Əр топқа не қосуға болады? |
Үлестірмелі материалдар, №28-32 кесте. |
|
Ортасы 6–15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). Жұмбақ шешу. (Ұ) Педагог сипаттама бойынша жасырылған затты табуды ұсынады. Мысалы: Жабайы жануар, орманды мекендейді, үлкен, жүні жалбыраған, балды ұнатады. Жабайы жануар, айлакер, қызғылт –сары түсті, əдемі құйрығы бар. Жəндік, түрлі түсті қанаттары бар, гүлге ұқсайды. Қызыл түсті көгөніс, дөңгелек, адамдар оны салат пен борщқа салады. Тəтті, кішкентай, əдемі қағазға салынған. (Ұ) Педагог №1 тапсырманы орындауды ұсынады. Біз заттарды белгілері бойынша іріктеп, артығын алып тастауды үйренеміз жəне оны бекітеміз. (Т) «Затты тап» ойыны. Жеке дара жүргізіледі Өткен материалмен жұмыс. (Ө) Жұмысты бастаудан бұрын педагог жұптарда № 2 тапсырмадағы фигуралардың реттілігін талқылауды сұрайды. Одан кейін балалар өздігінен фигуралар тізбектерін аяқтайды. Сергіту сәті: Мы руками хлоп-хлоп, Мы ногами топ-топ, А потом прык скок, и еще разок. |
Үлестірмелі материалдар. Интербелсенді тақтада жұмыс
Әліппе дәптермен жұмыс
Балалар қимылдар жасайды |
|
16–25 |
Өздік жұмыс. (Ө) Педагог 3-тапсырмадағы заттардың анықтамаларын оқиды, балалар суреттерді жапсырады. Содан кейін балалар жұппен жұмыс істеуді жалғастырады. Балалардың бірі затты жасырып, оның белгілерін атайды, ал екіншісі оны табады. |
Əліппе-дəптер |
|
Рефлексия 26–30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Əліппе-дəптер |






жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Сан және санау" мектепалды даярлық тобы
Ашық сабақ "Сан және санау" мектепалды даярлық тобы
С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Математика пәнінен ашық сабақ
Тақырыбы: «Сан және санау, заттарды жиынға біріктіру.»
Өткізген: Мектепалды даярлық тобының
тәрбиешісі Шакенова Ш.К.
2017-2018 оқу жылы.
|
№22 ҰОҚ. Тақырыбы: Достарыммен ойнаймын. Заттарды жиынға біріктіру. |
Мектеп/МҰ: С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп. |
||||
|
Күні: 23.11.2017ж |
Педагогтің аты-жөні: Шакенова Шынар Калиакпаровна |
||||
|
Мектепалды сынып/топ |
Қатысушылардың саны: 6 |
Қатыспағандардың саны:0 |
|||
|
Оқыту мақсаттары |
0.2.2.1.Заттарды белгілі бір қасиеті бойынша жиынға біріктіру. 0.2.2.2.Жиын элементтерін атау. |
||||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: -заттарды көрсетілген қасиеті бойынша топқа (жиынға) біріктіреді. |
||||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: -жиын элементтерін атайды жəне заттар қандай белгі бойынша топтастырылғанын көрсетеді. |
|||||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: -берілген немесе өз бетінше таңдалған белгілері бойынша өздері жиындар құрайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: -заттардың пішіні мен түсі туралы сөйлемдерді құрастыра алады. Пəндік лексика жəне терминология: -заттардың қасиеті, пішіні, өлшемі, түсі. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Мына топтағы заттар несімен ортақ екенін түсіндір. – Қандай зат (фигура) артық деп ойлайсың? – Бұл топқа қандай заттарды (фигураларды) қосуға болады? Жазу: суретті бастырып сал, жалғастыр. |
||||
|
Алдыңғы білім |
Шеңбер, үшбұрыш, шаршы. Негізгі түстер. Заттардың қасиеттері (форма, пішін, түс, мақсат, дəм, материал… ) |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет
Мұғалім серпінді сұрақтар стратегиясын қолданып балалармен ойын ұйымдастырады. Балалар кезекпен 1-ден бастап 10 санына дейін сандарды қазақша орысша және ағылшынша санайды. |
Ресурстар
Доп |
|||
|
Басталуы 0–5минут |
Ынталандыру. Мұғалім балалармен олардың сүйікті ойындары туралы əңгімелеседі. Осы ҰОҚ-де олар достарымен тағы да қызықты ойындар ойнайтындары туралы хабарлайды. Өзектендіру. Педагог бір (немесе бірнеше) кестені қарауды ұсынады. Бұл заттардың қандай ортақ белгілері бар? (Дəмі, иісі). Əр топқа не қосуға болады? |
Үлестірмелі материалдар, №28-32 кесте. |
|
Ортасы 6–15 |
Мақсат қою (проблемалық жағдай). Жұмбақ шешу. (Ұ) Педагог сипаттама бойынша жасырылған затты табуды ұсынады. Мысалы: Жабайы жануар, орманды мекендейді, үлкен, жүні жалбыраған, балды ұнатады. Жабайы жануар, айлакер, қызғылт –сары түсті, əдемі құйрығы бар. Жəндік, түрлі түсті қанаттары бар, гүлге ұқсайды. Қызыл түсті көгөніс, дөңгелек, адамдар оны салат пен борщқа салады. Тəтті, кішкентай, əдемі қағазға салынған. (Ұ) Педагог №1 тапсырманы орындауды ұсынады. Біз заттарды белгілері бойынша іріктеп, артығын алып тастауды үйренеміз жəне оны бекітеміз. (Т) «Затты тап» ойыны. Жеке дара жүргізіледі Өткен материалмен жұмыс. (Ө) Жұмысты бастаудан бұрын педагог жұптарда № 2 тапсырмадағы фигуралардың реттілігін талқылауды сұрайды. Одан кейін балалар өздігінен фигуралар тізбектерін аяқтайды. Сергіту сәті: Мы руками хлоп-хлоп, Мы ногами топ-топ, А потом прык скок, и еще разок. |
Үлестірмелі материалдар. Интербелсенді тақтада жұмыс
Әліппе дәптермен жұмыс
Балалар қимылдар жасайды |
|
16–25 |
Өздік жұмыс. (Ө) Педагог 3-тапсырмадағы заттардың анықтамаларын оқиды, балалар суреттерді жапсырады. Содан кейін балалар жұппен жұмыс істеуді жалғастырады. Балалардың бірі затты жасырып, оның белгілерін атайды, ал екіншісі оны табады. |
Əліппе-дəптер |
|
Рефлексия 26–30 |
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Əліппе-дəптер |






шағым қалдыра аласыз














