Тексерілді:
|
Мектеп: №15 мектеп-лицей КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:22.10.2021 |
Мұғалімнің есімі:Тилеукулова З.К |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:4 «а» |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.2.1 санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
-санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін білетін болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
- санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін білетін болады. -санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолдануды білетін болады. -санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі тәсілмен шығару үшін қолдануды білетін болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін тұжырымдауды біледі. Пәндік лексика және терминология көбейтінді, бөлінді, формула. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрализация мен инновация негізіндегі экономикалық өсу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды тапсырмалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Санды қосындыға көбейту,санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту формуласы мен ережесі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Білу
|
(Ұ) Шаттық шеңбері «Сиқырлы қобдиша» Қобдишаның ішіне салынған саны бірдей түрлі –түсті түйелер суретін таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін. Топта қима қағаздарының артында берілген есептерді шығарады.Есептердің мәндерін өсу ретімен орналастырғанда,елді мекеннің атауы шығады.
1-топ: «Қазақстан» (көк түсті) 2-топ: « Иран » (сары түсті) 3-топ: « Қытай» (қызғылт сары түсті) Алтын ережені түсіндіру
Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілдерін есіңе түсір. Ұлы Жібек жолы көптеген ғасырлар бойы Еуропа мен Азияның мәдениеті мен өркениетінің ұштасуын қамтамасыз етті. Түйелерді әртүрлі тәсілдермен сана. 2*(3*4)=24 (2*3)*4=24 (2*4)*3=24 Жауабы: түйелердің саны24 |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну Қолдану |
Жаңа сабақ: Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Бағалау жүйесімен таныстыру
Бейнебаян тыңдау Кітаппен жұмыс.Тақтамен жұмыс №3
Дескрипторы: -санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін біледі -санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолдануды біледі - санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі тәсілмен шығару үшін қолдануды біледі Кері байланыс Бағалау Топтық жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану №6 1 топ «Қазақстан» а 2 топ «Иран» ә 3 топ «Қытай» б Дескрипторы: -Берілген есепті оқиды -Ережені есепте қолданады -Есепті шығарады Кері байланыс Бағалау |
Орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау
Жинақтау
Бағалау
|
Жұптық жұмыс 8 тапсырма Есептеудің қызықты тәсіліне қара.
Санды 5-ке бөлу үшін,
бөлінгішті екі есе арттырып, бір нөлді алып тастау керек. Дескрипторы: -Есептеудің қызықты тәсілін анықтайды -Есептеуді орындайды. Кері байланыс Бағалау Көбейтудің қандай ережелерімен таныстық? Санды көбейтіндіге көбейтуде әртүрлі тәсілді қолдана алдық па? “СӘЙКЕСТЕНДІР” Үлестірімділік заңы
Санды көбейтіндіге
көбейту үшін, ол санды бірінші көбейткішке көбей Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тексерілді:
Мектеп: №15 мектеп-лицей
КММ
Сабақ тақырыбы:
Санды көбейтіндіге көбейту және
бөлу Күні:22.10.2021
Мұғалімнің
есімі:Тилеукулова З.К Сынып:4
«а» Қатысқандар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабаққа
негізделген оқу мақсаты 4.2.1 санды қосындыға көбейту,
санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін
қолдану. Сабақ
мақсаттары:
-санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін білетін
болады.
Бағалау
критерийлері: (жетістік критерийлері,
табыс критерийлері, күтілетін
нәтиже)
- санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін білетін
болады.
-санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін
қолдануды білетін болады. -санды көбейтіндіге бөлу мен
көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі тәсілмен шығару үшін
қолдануды білетін болады. Тілдік
мақсаттар
Оқушылар: санды
көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін тұжырымдауды
біледі.
Пәндік лексика және
терминология көбейтінді, бөлінді,
формула. Құндылықтарды
дарыту Индустрализация мен инновация
негізіндегі экономикалық өсу Пәнаралық
байланыстар Қазақ тілі, көркем еңбек,
жаратылыстану. АКТ қолдану
дағдылары Электронды
тапсырмалар. Алдыңғы оқу/ Бастапқы
білім Санды қосындыға көбейту,санды
көбейтіндіге бөлу мен көбейту формуласы мен
ережесі. Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар Ресурстар
Басталуы
Білу
(Ұ) Шаттық
шеңбері
«Сиқырлы
қобдиша»
Қобдишаның ішіне салынған саны
бірдей түрлі –түсті түйелер суретін таңдап алуды ұсынамын. Осы
түстер бойынша оқушыларды 3 топқа
бөлемін.
Топта қима қағаздарының
артында берілген есептерді шығарады.Есептердің мәндерін өсу ретімен
орналастырғанда,елді мекеннің атауы
шығады.
1-топ: «Қазақстан» (көк
түсті)
2-топ: « Иран » (сары
түсті)
3-топ: « Қытай» (қызғылт
сары түсті) Алтын ережені
түсіндіру
Санды көбейтіндіге көбейтудің
әртүрлі тәсілдерін есіңе түсір. Ұлы Жібек жолы көптеген ғасырлар
бойы Еуропа мен Азияның мәдениеті мен өркениетінің ұштасуын
қамтамасыз етті. Түйелерді әртүрлі тәсілдермен
сана.
2*(3*4)=24
(2*3)*4=24
(2*4)*3=24
Жауабы:
түйелердің саны24
Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған суреттер.
Түсіну Қолдану
Жаңа
сабақ:
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
Бағалау жүйесімен
таныстыру Аты-жөні Тақтамен
жұмыс Топтық
жұмыс Жұптық
жұмыс Сәйкемтендіру Белсенділігі Жалпы
ұпай
Бейнебаян
тыңдау
Кітаппен
жұмыс.Тақтамен жұмыс №3
Дескрипторы:
-санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін
біледі
-санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін
қолдануды біледі
- санды көбейтіндіге
бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі тәсілмен шығару
үшін қолдануды біледі
Кері
байланыс
Бағалау
Топтық
жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану №6
1 топ «Қазақстан»
а
2 топ «Иран»
ә
3 топ «Қытай»
б
Дескрипторы:
-Берілген есепті
оқиды
-Ережені есепте
қолданады
-Есепті
шығарады
Кері
байланыс
Бағалау
Орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Жұптық
жұмыс
8
тапсырма
Есептеудің қызықты
тәсіліне қара.
Санды 5-ке бөлу үшін,
бөлінгішті екі есе арттырып, бір нөлді алып тастау керек.
Дескрипторы:
-Есептеудің
қызықты тәсілін
анықтайды
-Есептеуді
орындайды.
Кері
байланыс
Бағалау
Көбейтудің қандай
ережелерімен таныстық?
Санды
көбейтіндіге көбейтуде әртүрлі тәсілді қолдана алдық
па?
“СӘЙКЕСТЕНДІР”
Үлестірімділік
заңы
Санды көбейтіндіге
көбейту үшін, ол санды бірінші көбейткішке көбей | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















