Пәні | Математика | Сынып: 4 «А» |
Сабақтың тақырыбы | Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға, т.с.с көбейту мен бөлу |
Жалпы мақсаты | Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға бөлудің, көбейтудің тиімді тәсілдерін меңгерту.Дамытушылық: Ойын технология әдісінің элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа білім беруСабақтың әдісі: ойын технология элементтерін қолдану, топпен жұмыс.Көрнекілік:дидактикалық материалдар, презентация. |
Оқу нәтежием
| 1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі. |
Қамтылатын модульдер | 1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке 3-модуль дамыта оқыту технологиясы |
Сілтеме | Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар. |
Қадамдар | Ақпараттар алмасуАуызша есеп шығаруТоппен жұмысСергіту сәтіШығармашылық тапсырмаТақтамен жұмысРефлексия |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру3 минут | Сәлеметсіздер ме балалар?Көңіл-күйлеріңіз қалай?Сабаққа дайынсыздар ма?Бүгін аптаның қай күні?Жарайсыңдар балалар.Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық.Біздер тату баламыз,Өсіп алға барамыз.Есептерді шығарып,Біз білімді боламыз. | Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді. |
Қызығушылығын ояту «Кім жылдам» ойыны2 минут | Білім ордасы не? (Мектеп)Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? (8) 3.Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99 т.б) 4.9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 ) 5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап.(681) 6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг ) 7.1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289) 8.1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг) |
|
«Ой қозғау»№1 есеп1-тапсырма3 минут | №1 есеп 116 бета)2·10 2·100 2·1000 23·10 23·100 23·1000 234·10 234·100 234·1000ә)20:10 200:10 2000:1000 230:10 2300:100 23000:1000 2340:10 23400:100 234000:1000 | Оқушылар ауызша орындайды. |
Жаңа сабақ«Миға шабуыл» әдісі 6 минут
| Кез келген санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?Кез келген санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек?Осы сұрақтарға жауап алу арқылы, жаңа сабақты түсіндіремін. Ойларын толықтырамын. | Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақты түсінеді.
|
№2,3,9 есепТоптық тапсырма
4 минут
Қорғауға3 минут
| 1 топ№3 есепМына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға бөлінетңндерін – үшінші бағанға теріп жаз: 3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 4870, 4800,4000
2 топ№2 есепа) 98 санын 10-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?Болмайды98-ді 10-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.98:10=9 (қ.8)ә) 987 санын 100-ге қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?Болмайды987-ні 100-ге бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.987:100=9(қ.87)б) 9876 санын 1000-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?Болмайды9876 санын 1000-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.9876:1000=9(қ.876)
3 топ№9 есеп. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап:а) 860және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру; (860-160)·8=5600ә)90 және 5 сандарының көбейтіндісінен 370-ті азайту;(90·5)-370=80б) 1000-ның 2-ге бөліндісін 120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту;(1000:2+120):2=310в)550 мен 350-дің қосындысының тоғыздан бір бөлігін табу.(550+350):9=100 | Оқушылар топтасып берілген тапсырманы орындайды.
|
Тақтамен жұмыс№6,7,8 есептер4 минут | №6 есепШарты:Бес орамда – 360 шытҮш орамда – 108 сәтенБір орамда -? шытБір оамда -? СәтенШ: 360:5=72 108:3=36Ж: бір орамда -72м.шыт Бір орамда – 36м.сәтен
№7 есеп тақтамен
| Тақтаға бір оқушы шығыр орындайды, қалғандары дәптеріне жазады.
|
«Ой қозғау»Ауызша есептеу3 минут | №4 есеп 48:10=4 қ876:10=7 қ6438:10=43 қ8765:10=76 қ54839:100=48 қ397658:1000=7 қ658 |
|
№5 есепЖұптық тапсырма3 минут | а)Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз:359:1072:10647:1004389:10012894:10008536:1000200:1002000:100048:10765:100ә)Әрбір бөлінгіште қалдықты білдіретін цифрлардың астын сыз:294:1068:10356:1007492:10058417:10006246:10002400:10034000:10438:107658:1000 |
|
Қорытындылау«Сұрақ ілмегі» әдісі4 минут | Санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?Санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек?Санды 10-ға бөлгенде бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді?100-ге бөлгенше ше?1000-ға бөлгенде ше? | Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Үй тапсырма1 минут | № 8 есеп 118 бет | Күнделіктеріне жазу |
Бағалау2 минут | Жинаған баллдарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру. |
|
Рефлексия«Кір жаятын жіп» әдісі2 минут | Сабақта маған не ұнады?
Менің көңіл күйім................
| Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі. |