Пәні
|
Математика
|
Сынып: 4
«А»
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға,
т.с.с көбейту мен бөлу
|
Жалпы
мақсаты
|
Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға
бөлудің, көбейтудің тиімді тәсілдерін
меңгерту.
Дамытушылық: Ойын технология әдісінің
элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау
жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: жаңа білім
беру
Сабақтың
әдісі: ойын технология
элементтерін қолдану, топпен жұмыс.
Көрнекілік:дидактикалық материалдар,
презентация.
|
Оқу
нәтежием
|
1.Нақты пікір айтуға,басқаның
ойын тыңдауға үйренеді.
2.Топпен жұмыс жасай
отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға
көмектеседі.
|
Қамтылатын
модульдер
|
1-модуль оқыту мен
оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)
2-модуль сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету. Жеке
3-модуль дамыта оқыту
технологиясы
|
Сілтеме
|
Мұғалім әдістемесі, ғаламтор
жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған
журналдар.
|
Қадамдар
|
-
Ақпараттар
алмасу
-
Ауызша есеп
шығару
-
Топпен
жұмыс
-
Сергіту
сәті
-
Шығармашылық
тапсырма
-
Тақтамен
жұмыс
-
Рефлексия
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс-
әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
3
минут
|
Сәлеметсіздер ме
балалар?
Көңіл-күйлеріңіз
қалай?
Сабаққа дайынсыздар
ма?
Бүгін аптаның қай
күні?
Жарайсыңдар
балалар.
Бір-бірімізге сәттілік тілеп,
орнымыздан тұрайық.
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға барамыз.
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз.
|
Оқушыларға қойылған сұрақтарға
жауап береді
Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық
ахуалды айтады, топқа бөлінеді.
|
Қызығушылығын ояту «Кім
жылдам» ойыны
2
минут
|
-
Білім ордасы не?
(Мектеп)
-
Тәуліктің үштен бір бөлігі
неше сағатқа тең? (8)
3. Оңынан да, солынан да
бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99
т.б)
4. 9-дан 100-ге дейінгі
сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 )
5. Ойлаған санға 119-ды
қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды
тап.(681)
6. 5 тоннаның екіден бір
бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг )
7. 1000теңгенің 711 теңгесіне
сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289)
8. 1килограмм алма
360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады?
(1080тг)
|
|
«Ой
қозғау»
№1
есеп
1-тапсырма
3
минут
|
№1 есеп 116
бет
а)2·10
2·100
2·1000
23·10
23·100
23·1000
234·10
234·100
234·1000
ә)20:10 200:10
2000:1000
230:10 2300:100
23000:1000
2340:10 23400:100
234000:1000
|
Оқушылар ауызша
орындайды.
|
Жаңа
сабақ
«Миға шабуыл»
әдісі
6
минут
|
Кез келген санды 10,100,1000
сандарына көбейту үшін не істеу керек?
Кез келген санды 10,100,1000
сандарына бөлу үшін не істеу керек?
Осы сұрақтарға жауап
алу арқылы, жаңа сабақты түсіндіремін. Ойларын
толықтырамын.
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап беріп, жаңа сабақты түсінеді.
|
№2,3,9
есеп
Топтық
тапсырма
4
минут
Қорғауға
3
минут
|
1
топ
№3
есеп
Мына сандардың ішінен 10-ға
қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз
бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға бөлінетңндерін – үшінші
бағанға теріп жаз: 3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 4870,
4800,4000
10
|
100
|
1000
|
3780
3700
4870
4800
4000
|
3700
3000
4800
4000
|
3000
4000
|
2
топ
№2
есеп
а) 98 санын 10-ға қалдықсыз
бөлуге бола ма, әлде болмай ма?
Болмайды
98-ді 10-ға бөліп, бөліндінің
мәнін және қалдықты тап.
98:10=9
(қ.8)
ә) 987 санын 100-ге қалдықсыз
бөлуге бола ма, әлде болмай ма?
Болмайды
987-ні 100-ге бөліп,
бөліндінің мәнін және қалдықты тап.
987:100=9(қ.87)
б) 9876 санын 1000-ға
қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?
Болмайды
9876 санын 1000-ға бөліп,
бөліндінің мәнін және қалдықты тап.
9876:1000=9(қ.876)
3
топ
№9 есеп. Өрнек түрінде жаз
және мәнін тап:
а) 860және 160 сандарының
айырмасын 8 есе арттыру;
(860-160)·8=5600
ә)90 және 5 сандарының
көбейтіндісінен 370-ті азайту;
(90·5)-370=80
б) 1000-ның 2-ге бөліндісін
120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту;
(1000:2+120):2=310
в)550 мен 350-дің қосындысының
тоғыздан бір бөлігін табу.
(550+350):9=100
|
Оқушылар топтасып берілген
тапсырманы орындайды.
|
Тақтамен
жұмыс
№6,7,8
есептер
4
минут
|
№6
есеп
Шарты:
Бес орамда – 360
шыт
Үш орамда – 108
сәтен
Бір орамда -?
шыт
Бір оамда -?
Сәтен
Ш:
360:5=72
108:3=36
Ж: бір орамда
-72м.шыт
Бір орамда –
36м.сәтен
№7 есеп
тақтамен
Жылдамдық
|
Уақыт
|
Қашықтық
|
60
км/сағ
|
4
сағат
|
240км
|
60км/сағ
|
5
сағат
|
300км
|
|
Тақтаға бір оқушы шығыр
орындайды, қалғандары дәптеріне
жазады.
|
«Ой
қозғау»
Ауызша
есептеу
3
минут
|
№4
есеп
48:10=4
қ8
76:10=7
қ6
438:10=43
қ8
765:10=76
қ5
4839:100=48
қ39
7658:1000=7
қ658
|
|
№5
есеп
Жұптық
тапсырма
3
минут
|
а)Әрбір бөлінгіште бөліндінің
мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз:
359:10
72:10
647:100
4389:100
12894:1000
8536:1000
200:100
2000:1000
48:10
765:100
ә)Әрбір бөлінгіште қалдықты
білдіретін цифрлардың астын сыз:
294:10
68:10
356:100
7492:100
58417:1000
6246:1000
2400:100
34000:10
438:10
7658:1000
|
|
Қорытындылау
«Сұрақ ілмегі»
әдісі
4
минут
|
Санды 10,100,1000 сандарына
көбейту үшін не істеу керек?
Санды 10,100,1000 сандарына
бөлу үшін не істеу керек?
Санды 10-ға бөлгенде
бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді?
100-ге бөлгенше
ше?
1000-ға бөлгенде
ше?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Үй
тапсырма
1
минут
|
№ 8 есеп 118
бет
|
Күнделіктеріне
жазу
|
Бағалау
2
минут
|
Жинаған баллдарын санап сол
бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып
беру.
|
|
Рефлексия
«Кір жаятын жіп»
әдісі
2
минут
|
Сабақта маған не
ұнады?
Менің көңіл
күйім................
|
Осы сұрақтарға жауап жазады
да, кір жаятын жіпке іледі.
|