|
Пәні |
Математика |
Сынып: 4 «А» |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға, т.с.с көбейту мен бөлу |
|||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға бөлудің, көбейтудің тиімді тәсілдерін меңгерту. Дамытушылық: Ойын технология әдісінің элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа білім беру Сабақтың әдісі: ойын технология элементтерін қолдану, топпен жұмыс. Көрнекілік:дидактикалық материалдар, презентация. |
|||||||||||
|
Оқу нәтежием |
1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді. 2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі. |
|||||||||||
|
Қамтылатын модульдер |
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс) 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке 3-модуль дамыта оқыту технологиясы |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар. |
|||||||||||
|
Қадамдар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||||||||||
|
Ұйымдастыру 3 минут |
Сәлеметсіздер ме балалар? Көңіл-күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайынсыздар ма? Бүгін аптаның қай күні? Жарайсыңдар балалар. Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық. Біздер тату баламыз, Өсіп алға барамыз. Есептерді шығарып, Біз білімді боламыз. |
Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді. |
||||||||||
|
Қызығушылығын ояту «Кім жылдам» ойыны 2 минут |
3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99 т.б) 4. 9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 ) 5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап.(681) 6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг ) 7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289) 8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг) |
|
||||||||||
|
«Ой қозғау» №1 есеп 1-тапсырма 3 минут |
№1 есеп 116 бет а)2·10 2·100 2·1000 23·10 23·100 23·1000 234·10 234·100 234·1000 ә)20:10 200:10 2000:1000 230:10 2300:100 23000:1000 2340:10 23400:100 234000:1000 |
Оқушылар ауызша орындайды. |
||||||||||
|
Жаңа сабақ «Миға шабуыл» әдісі 6 минут |
Кез келген санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? Кез келген санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? Осы сұрақтарға жауап алу арқылы, жаңа сабақты түсіндіремін. Ойларын толықтырамын. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақты түсінеді. |
||||||||||
|
№2,3,9 есеп Топтық тапсырма 4 минут Қорғауға 3 минут |
1 топ №3 есеп Мына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға бөлінетңндерін – үшінші бағанға теріп жаз: 3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 4870, 4800,4000
2 топ №2 есеп а) 98 санын 10-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 98-ді 10-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 98:10=9 (қ.8) ә) 987 санын 100-ге қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 987-ні 100-ге бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 987:100=9(қ.87) б) 9876 санын 1000-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 9876 санын 1000-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 9876:1000=9(қ.876) 3 топ №9 есеп. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: а) 860және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру; (860-160)·8=5600 ә)90 және 5 сандарының көбейтіндісінен 370-ті азайту; (90·5)-370=80 б) 1000-ның 2-ге бөліндісін 120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту; (1000:2+120):2=310 в)550 мен 350-дің қосындысының тоғыздан бір бөлігін табу. (550+350):9=100 |
Оқушылар топтасып берілген тапсырманы орындайды.
|
||||||||||
|
Тақтамен жұмыс №6,7,8 есептер 4 минут |
№6 есеп Шарты: Бес орамда – 360 шыт Үш орамда – 108 сәтен Бір орамда -? шыт Бір оамда -? Сәтен Ш: 360:5=72 108:3=36 Ж: бір орамда -72м.шыт Бір орамда – 36м.сәтен №7 есеп тақтамен
|
Тақтаға бір оқушы шығыр орындайды, қалғандары дәптеріне жазады. |
||||||||||
|
«Ой қозғау» Ауызша есептеу 3 минут |
№4 есеп 48:10=4 қ8 76:10=7 қ6 438:10=43 қ8 765:10=76 қ5 4839:100=48 қ39 7658:1000=7 қ658 |
|
||||||||||
|
№5 есеп Жұптық тапсырма 3 минут |
а)Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз: 359:10 72:10 647:100 4389:100 12894:1000 8536:1000 200:100 2000:1000 48:10 765:100 ә)Әрбір бөлінгіште қалдықты білдіретін цифрлардың астын сыз: 294:10 68:10 356:100 7492:100 58417:1000 6246:1000 2400:100 34000:10 438:10 7658:1000 |
|
||||||||||
|
Қорытындылау «Сұрақ ілмегі» әдісі 4 минут |
Санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? Санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? Санды 10-ға бөлгенде бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді? 100-ге бөлгенше ше? 1000-ға бөлгенде ше? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||
|
Үй тапсырма 1 минут |
№ 8 есеп 118 бет |
Күнделіктеріне жазу |
||||||||||
|
Бағалау 2 минут |
Жинаған баллдарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру. |
|
||||||||||
|
Рефлексия «Кір жаятын жіп» әдісі 2 минут |
Сабақта маған не ұнады? Менің көңіл күйім................ |
Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі. |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ санды 10-ға,100-ге,1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып
Ашық сабақ санды 10-ға,100-ге,1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып
|
Пәні |
Математика |
Сынып: 4 «А» |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға, т.с.с көбейту мен бөлу |
|||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға бөлудің, көбейтудің тиімді тәсілдерін меңгерту. Дамытушылық: Ойын технология әдісінің элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа білім беру Сабақтың әдісі: ойын технология элементтерін қолдану, топпен жұмыс. Көрнекілік:дидактикалық материалдар, презентация. |
|||||||||||
|
Оқу нәтежием |
1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді. 2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі. |
|||||||||||
|
Қамтылатын модульдер |
1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс) 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке 3-модуль дамыта оқыту технологиясы |
|||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар. |
|||||||||||
|
Қадамдар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||||||||||
|
Ұйымдастыру 3 минут |
Сәлеметсіздер ме балалар? Көңіл-күйлеріңіз қалай? Сабаққа дайынсыздар ма? Бүгін аптаның қай күні? Жарайсыңдар балалар. Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық. Біздер тату баламыз, Өсіп алға барамыз. Есептерді шығарып, Біз білімді боламыз. |
Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді. |
||||||||||
|
Қызығушылығын ояту «Кім жылдам» ойыны 2 минут |
3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99 т.б) 4. 9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 ) 5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап.(681) 6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг ) 7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289) 8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг) |
|
||||||||||
|
«Ой қозғау» №1 есеп 1-тапсырма 3 минут |
№1 есеп 116 бет а)2·10 2·100 2·1000 23·10 23·100 23·1000 234·10 234·100 234·1000 ә)20:10 200:10 2000:1000 230:10 2300:100 23000:1000 2340:10 23400:100 234000:1000 |
Оқушылар ауызша орындайды. |
||||||||||
|
Жаңа сабақ «Миға шабуыл» әдісі 6 минут |
Кез келген санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? Кез келген санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? Осы сұрақтарға жауап алу арқылы, жаңа сабақты түсіндіремін. Ойларын толықтырамын. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақты түсінеді. |
||||||||||
|
№2,3,9 есеп Топтық тапсырма 4 минут Қорғауға 3 минут |
1 топ №3 есеп Мына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға бөлінетңндерін – үшінші бағанға теріп жаз: 3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 4870, 4800,4000
2 топ №2 есеп а) 98 санын 10-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 98-ді 10-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 98:10=9 (қ.8) ә) 987 санын 100-ге қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 987-ні 100-ге бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 987:100=9(қ.87) б) 9876 санын 1000-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма? Болмайды 9876 санын 1000-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап. 9876:1000=9(қ.876) 3 топ №9 есеп. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: а) 860және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру; (860-160)·8=5600 ә)90 және 5 сандарының көбейтіндісінен 370-ті азайту; (90·5)-370=80 б) 1000-ның 2-ге бөліндісін 120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту; (1000:2+120):2=310 в)550 мен 350-дің қосындысының тоғыздан бір бөлігін табу. (550+350):9=100 |
Оқушылар топтасып берілген тапсырманы орындайды.
|
||||||||||
|
Тақтамен жұмыс №6,7,8 есептер 4 минут |
№6 есеп Шарты: Бес орамда – 360 шыт Үш орамда – 108 сәтен Бір орамда -? шыт Бір оамда -? Сәтен Ш: 360:5=72 108:3=36 Ж: бір орамда -72м.шыт Бір орамда – 36м.сәтен №7 есеп тақтамен
|
Тақтаға бір оқушы шығыр орындайды, қалғандары дәптеріне жазады. |
||||||||||
|
«Ой қозғау» Ауызша есептеу 3 минут |
№4 есеп 48:10=4 қ8 76:10=7 қ6 438:10=43 қ8 765:10=76 қ5 4839:100=48 қ39 7658:1000=7 қ658 |
|
||||||||||
|
№5 есеп Жұптық тапсырма 3 минут |
а)Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз: 359:10 72:10 647:100 4389:100 12894:1000 8536:1000 200:100 2000:1000 48:10 765:100 ә)Әрбір бөлінгіште қалдықты білдіретін цифрлардың астын сыз: 294:10 68:10 356:100 7492:100 58417:1000 6246:1000 2400:100 34000:10 438:10 7658:1000 |
|
||||||||||
|
Қорытындылау «Сұрақ ілмегі» әдісі 4 минут |
Санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? Санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? Санды 10-ға бөлгенде бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді? 100-ге бөлгенше ше? 1000-ға бөлгенде ше? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
||||||||||
|
Үй тапсырма 1 минут |
№ 8 есеп 118 бет |
Күнделіктеріне жазу |
||||||||||
|
Бағалау 2 минут |
Жинаған баллдарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру. |
|
||||||||||
|
Рефлексия «Кір жаятын жіп» әдісі 2 минут |
Сабақта маған не ұнады? Менің көңіл күйім................ |
Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі. |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













