Ашық сабақ санды 10-ға,100-ге,1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ санды 10-ға,100-ге,1000-ға көбейту және бөлу 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Санды 10-ға,100-ге,1000-ға көбейту және бөлу атты 4 сыныпқа арналған ашық сабақ. 4 сынып мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пәні

Математика

Сынып: 4 «А»

Сабақтың тақырыбы

Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға, т.с.с көбейту мен бөлу

Жалпы мақсаты

Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1000-ға бөлудің, көбейтудің  тиімді тәсілдерін меңгерту.

Дамытушылық: Ойын технология  әдісінің элементтерін қолдана отырып оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту, өздігінен қорытынды шығара білу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білім беру

Сабақтың әдісі: ойын технология элементтерін қолдану, топпен жұмыс.

Көрнекілік:дидактикалық материалдар,  презентация.

Оқу нәтежием


1.Нақты пікір айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.

2.Топпен жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне тапсырмалық жұмыстарға көмектеседі.

Қамтылатын модульдер

1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)

2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Жеке

3-модуль дамыта оқыту технологиясы

Сілтеме

Мұғалім әдістемесі, ғаламтор жинақтары, бастауыш сыныпқа арналған журналдар.

Қадамдар

  1. Ақпараттар алмасу

  2. Ауызша есеп шығару

  3. Топпен жұмыс

  4. Сергіту сәті

  5. Шығармашылық тапсырма

  6. Тақтамен жұмыс

  7. Рефлексия

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

3 минут

Сәлеметсіздер ме балалар?

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Сабаққа дайынсыздар ма?

Бүгін аптаның қай күні?

Жарайсыңдар балалар.

Бір-бірімізге сәттілік тілеп, орнымыздан тұрайық.

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз.

Есептерді шығарып,

Біз білімді боламыз.

Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап береді


Оқушылар орындарынан тұрып, психологиялық ахуалды айтады, топқа бөлінеді.

Қызығушылығын ояту «Кім жылдам» ойыны

2 минут

  1. Білім ордасы не? (Мектеп)

  2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? (8)

3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы?(11,22,33,44,55,66,77,88,99 т.б)

4. 9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? ( 11 )

5. Ойлаған санға 119-ды қосқанда 800 шықты. Ойлаған санды тап.(681)

6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? (2500 кг )

7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? (289)

8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады? (1080тг)


«Ой қозғау»

1 есеп

1-тапсырма

3 минут

1 есеп 116 бет

а)2·10 2·100 2·1000

23·10 23·100 23·1000

234·10 234·100 234·1000

ә)20:10 200:10 2000:1000

230:10 2300:100 23000:1000

2340:10 23400:100 234000:1000

Оқушылар ауызша орындайды.

Жаңа сабақ

«Миға шабуыл» әдісі

6 минут


Кез келген санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?

Кез келген санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек?

Осы сұрақтарға жауап алу арқылы, жаңа сабақты түсіндіремін. Ойларын толықтырамын.

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақты түсінеді.


2,3,9 есеп

Топтық тапсырма


4 минут




Қорғауға

3 минут




























1 топ

3 есеп

Мына сандардың ішінен 10-ға қалдықсыз бөлінетіндерін – бірінші бағанға, ал 100-ге қалдықсыз бөлінетіндерін – екінші бағанға, 1000-ға бөлінетңндерін – үшінші бағанға теріп жаз: 3784, 3780, 3700, 3000, 4873, 4870, 4800,4000

10

100

1000

3780

3700

4870

4800

4000

3700

3000

4800

4000

3000

4000


2 топ

2 есеп

а) 98 санын 10-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?

Болмайды

98-ді 10-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.

98:10=9 (қ.8)

ә) 987 санын 100-ге қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?

Болмайды

987-ні 100-ге бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.

987:100=9(қ.87)

б) 9876 санын 1000-ға қалдықсыз бөлуге бола ма, әлде болмай ма?

Болмайды

9876 санын 1000-ға бөліп, бөліндінің мәнін және қалдықты тап.

9876:1000=9(қ.876)


3 топ

9 есеп. Өрнек түрінде жаз және мәнін тап:

а) 860және 160 сандарының айырмасын 8 есе арттыру;

(860-160)·8=5600

ә)90 және 5 сандарының көбейтіндісінен 370-ті азайту;

(90·5)-370=80

б) 1000-ның 2-ге бөліндісін 120-ға арттырып, қосындыны 2 есе кеміту;

(1000:2+120):2=310

в)550 мен 350-дің қосындысының тоғыздан бір бөлігін табу.

(550+350):9=100

Оқушылар топтасып берілген тапсырманы орындайды.




















































Тақтамен жұмыс

6,7,8 есептер

4 минут

6 есеп

Шарты:

Бес орамда – 360 шыт

Үш орамда – 108 сәтен

Бір орамда -? шыт

Бір оамда -? Сәтен

Ш: 360:5=72 108:3=36

Ж: бір орамда -72м.шыт

Бір орамда – 36м.сәтен


7 есеп тақтамен

Жылдамдық

Уақыт

Қашықтық

60 км/сағ

4 сағат

240км

60км/сағ

5 сағат

300км


Тақтаға бір оқушы шығыр орындайды, қалғандары дәптеріне жазады.


«Ой қозғау»

Ауызша есептеу

3 минут

4 есеп

48:10=4 қ8

76:10=7 қ6

438:10=43 қ8

765:10=76 қ5

4839:100=48 қ39

7658:1000=7 қ658


5 есеп

Жұптық тапсырма

3 минут

а)Әрбір бөлінгіште бөліндінің мәнін білдіретін цифрлардың астын сыз:

359:10

72:10

647:100

4389:100

12894:1000

8536:1000

200:100

2000:1000

48:10

765:100

ә)Әрбір бөлінгіште қалдықты білдіретін цифрлардың астын сыз:

294:10

68:10

356:100

7492:100

58417:1000

6246:1000

2400:100

34000:10

438:10

7658:1000


Қорытындылау

«Сұрақ ілмегі» әдісі

4 минут

Санды 10,100,1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек?

Санды 10,100,1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек?

Санды 10-ға бөлгенде бөлінгіштің қай цифры қалдықты көрсетеді?

100-ге бөлгенше ше?

1000-ға бөлгенде ше?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Үй тапсырма

1 минут

8 есеп 118 бет

Күнделіктеріне жазу

Бағалау

2 минут

Жинаған баллдарын санап сол бойынша қорытынды баға шығару. Сабақ соңында күнделіктеріне қойып беру.


Рефлексия

«Кір жаятын жіп» әдісі

2 минут

Сабақта маған не ұнады?


Менің көңіл күйім................


Осы сұрақтарға жауап жазады да, кір жаятын жіпке іледі.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
3314
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі