Бекітемін:
Тақырыбы "Санды 5-ке көбейту және бөлу"
Өткізілетін күні : 16қазан 2017жыл
Сабақ мақсаты: Оқушыларға санды 5-ке көбейту, бөлу кезіндегі сандардың орналасу қасиетін ұғындыру
Сабақ міндеттері
Білімділік :
Санды 5-ке көбейту жәнебөлу әдісін түсіндіру,ртүрлі есептерді өз бетінше шапшаң орындай білуге үйрету
Тәрбиелік :
Өз бетімен дами алатын әртүрлі қиындықтарға төзе білетін ,білімді оқушы трбиелеу Дамытушылық :
Ойлау,елестету,есте сақтау ,ынтасын,белсенділігін дамыту
Нәтиже :
- Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады
- Оқушының жеке қабілеті айқындалады
- Оқушы бір-бірінен қалмауға тырысып,талпынады
- Оқушының ойлау қабілеті артады
- Бір ғана сабақта есептің бірнеше түрін шығарады
Сабақ түрі : Ойын сабақ
Сабақ типі : Жаңа білімді меңгерту
Әдіс-тәсілдері : топтық, жұптық, өз бетінше жұмыс
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеті: шындықты айту,тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты ғана іздеу, қарапайымдылық, кішіпейілділік.
Пәнаралық байланыс : Өзін-өзі тану,ағылшын тілі, әдебиеттік оқу.
Ынтымақтастық атмосферасы: 1мин
Балалар бір-біріне "5" санын сыйлай отырып,бүгінгі сабақта сондай нәтижеге жетуге тілек білдіреді.
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ 1мин
Өткен сабақпен байланыс
1.Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
2."5" қандай сан?
3. Тақ сандар дегеніміз қандай сандар?
5 санын үш тілде айту қазақша "БЕС",орысша "ПЯТЬ" , ағылшынша "FIFE".
Ойын : "Кім жылдам?" допты бір-біріне бере отырып, 5-тің көбейту кестесін қайталайды
2мин
1-топ 5-тің құрамы
2-топ 5-ке байланысты заттар Бес бармақ,бес бұрыш,бес арыс, бес деген баға,5асыл іс,5жаман қасиет
3-топ 5-ті көбейту кестесінің құрылымын сипаттайды.5* санға көбейту дегеніміз 5-ті өзіне өзін 5 рет қосу, ал санды 5-ке бөлу дегеніміз бөліндінің мәні 0-ге жеткенше саннан
5-ті азайту
ОЙ ҰШТАУ 1мин
Осы білімдеріміздің дәлелі ретінде оқулықтағы жаңа сабағымыздың тақырыбын жазып,келесі жұмыстарымызға көшейік
МАҒЫНАНЫ ТАНУ
Оқулықтағы есептерді шығару
№1 шыршаны безендіру 5мин
1 қорап 10 ойыншық
5-қорапта ? ойыншық
Әкелінді - 25 ойыншық
Барлығы -? ойыншық
Шешуі:10*5+25= 75
Жауабы : Барлығы 75 ойыншық
№2. Кестені пайдаланып, есептер құрастыру және шығару 8 мин
|
Бағасы |
Саны |
Құны |
|
5 теңге |
7 |
? |
|
5теңге |
? |
35 теңге |
|
? |
7 |
35 теңге |
Тақтаға ілінген плакатқа сандарды қою арқылы есептейді. Схемамен жұмыс
1. Әсел 5 теңгеден 7ойыншық сатып алды. Әсел барлығы қанша ақша төледі?
2. Әсел әрқайсысын 5 теңгеден бірнеше ойыншық сатып алды. Ол барлық ойыншыққа
35 теңге төледі. Әсел қанша ойыншық сатып алды?
3. Әсел 35 теңгеге 7 ойыншық сатып алды.Әр ойыншығы қанша теңге тұрады?
Сұрақ: Есеп кері есеп бола ала ма? Неліктен?
5теңгеден 7 ойыншық 1 ойыншық 5теңге 35 теңгеге 7 ойыншық
Барлығы ? теңге Барлығы 35 теңге 1ойыншық ?теңге
Ойыншық ?
5*7=35 35/5=7 35/7=5
№3.Өрнек құру. Жұптық жұмыс 1мин
5*7 = 5*6 =
7*5 = 6*5 =
35/7 = 30/5 =
35/5 = 30/6 =
№4
Амалдарды орындау Өз бетінше жұмыс 2мин
5см*5 250 см/5 8см*5 400 см/5
6см*5 300 см/5 9см*5 450 см/5
№5 Ауызша қатар бойынша топтық жұмыс 1мин
1топ сандарды 5-ке кемітеді
2-топ сандарды 5 есе кемітеді
3-топ Санды 5-ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін екендігіне мысалдар келтіреді.
№6 Өрнектердің мәндерін тап "Бәйге"ойыны топтық жұмыс 5мин
4*9+3*6-8 5*4-( 18-2)/8
49-24/3+9 (27-3)/4+16
18/2+3*7 24/6-( 9-2 )/7
№7 Теңдеуді шешу қатар бойынша 3 бағанға бөліп беріледі,оқушылар бір-бірін тексереді.
1-қатар 2-қатар 3-қатар 3мин
45*а = 5 40/а = 5 35/а = 5
х*5 = 25 4*х = 16 х*3 = 9
№ 8 Салыстыру 3мин
а) 5 апта * 30 тәулік 2 апта* 15 тәулік
24 сағ *1 тәулік 2 сағ10 мин* 93мин
2 тәулік *20сағ 3сағ 4 мин * 115 мин
ОЙ ТОЛҒАНЫС Логикалық
тапсырмалар: 3 мин
1. Егер тырна 1 аяғымен тұрса 5кг, ал 2 аяғымен тұрса ше? (5кг)
2. Ағаштың беті төртбұрышты,оның 1 бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады?
(5 бұрыш)
3. Өздерің оқып отырған математика оқулығының авторы кім?
(Т.Қ.Оспанов,Ш.Қ.Құрманалина,Ж.Т.Қайыңбаев)
4. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
5. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар? (12)
Бес жолды өлең 1мин
Бес
Тақ сан
Қасиетті сан
Қалдығы 1,2,3,4 қана бола алады себебі қалдық бөлгіштен артық болмайды.
Білемін Үйрендім Үйренгім келеді
Үйге тапсырма №8 ә) 1мин
Бағалау
Абайдың "Адам болам десеңіз" өлеңін сынып жатқа айтады. 1мин
Кері байланыс 1 мин
(Смайликтер көтереді )
Ақтөбе қаласы М.Құрманғалиева атындағы №32 мектеп-гимназия
Тақырыбы: "Санды 5-ке көбейту және бөлу"
(Математикадан ашық сабақ жоспары )
(3"А"сыныбы)
Өткізген : Балымова Кенжегүл Бакитовна
бастауыш сынып мұғалімі
2017 - 2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Санды 5-ке көбейту және бөлу" 3 сынып
Ашық сабақ "Санды 5-ке көбейту және бөлу" 3 сынып
Бекітемін:
Тақырыбы "Санды 5-ке көбейту және бөлу"
Өткізілетін күні : 16қазан 2017жыл
Сабақ мақсаты: Оқушыларға санды 5-ке көбейту, бөлу кезіндегі сандардың орналасу қасиетін ұғындыру
Сабақ міндеттері
Білімділік :
Санды 5-ке көбейту жәнебөлу әдісін түсіндіру,ртүрлі есептерді өз бетінше шапшаң орындай білуге үйрету
Тәрбиелік :
Өз бетімен дами алатын әртүрлі қиындықтарға төзе білетін ,білімді оқушы трбиелеу Дамытушылық :
Ойлау,елестету,есте сақтау ,ынтасын,белсенділігін дамыту
Нәтиже :
- Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады
- Оқушының жеке қабілеті айқындалады
- Оқушы бір-бірінен қалмауға тырысып,талпынады
- Оқушының ойлау қабілеті артады
- Бір ғана сабақта есептің бірнеше түрін шығарады
Сабақ түрі : Ойын сабақ
Сабақ типі : Жаңа білімді меңгерту
Әдіс-тәсілдері : топтық, жұптық, өз бетінше жұмыс
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеті: шындықты айту,тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты ғана іздеу, қарапайымдылық, кішіпейілділік.
Пәнаралық байланыс : Өзін-өзі тану,ағылшын тілі, әдебиеттік оқу.
Ынтымақтастық атмосферасы: 1мин
Балалар бір-біріне "5" санын сыйлай отырып,бүгінгі сабақта сондай нәтижеге жетуге тілек білдіреді.
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ 1мин
Өткен сабақпен байланыс
1.Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
2."5" қандай сан?
3. Тақ сандар дегеніміз қандай сандар?
5 санын үш тілде айту қазақша "БЕС",орысша "ПЯТЬ" , ағылшынша "FIFE".
Ойын : "Кім жылдам?" допты бір-біріне бере отырып, 5-тің көбейту кестесін қайталайды
2мин
1-топ 5-тің құрамы
2-топ 5-ке байланысты заттар Бес бармақ,бес бұрыш,бес арыс, бес деген баға,5асыл іс,5жаман қасиет
3-топ 5-ті көбейту кестесінің құрылымын сипаттайды.5* санға көбейту дегеніміз 5-ті өзіне өзін 5 рет қосу, ал санды 5-ке бөлу дегеніміз бөліндінің мәні 0-ге жеткенше саннан
5-ті азайту
ОЙ ҰШТАУ 1мин
Осы білімдеріміздің дәлелі ретінде оқулықтағы жаңа сабағымыздың тақырыбын жазып,келесі жұмыстарымызға көшейік
МАҒЫНАНЫ ТАНУ
Оқулықтағы есептерді шығару
№1 шыршаны безендіру 5мин
1 қорап 10 ойыншық
5-қорапта ? ойыншық
Әкелінді - 25 ойыншық
Барлығы -? ойыншық
Шешуі:10*5+25= 75
Жауабы : Барлығы 75 ойыншық
№2. Кестені пайдаланып, есептер құрастыру және шығару 8 мин
|
Бағасы |
Саны |
Құны |
|
5 теңге |
7 |
? |
|
5теңге |
? |
35 теңге |
|
? |
7 |
35 теңге |
Тақтаға ілінген плакатқа сандарды қою арқылы есептейді. Схемамен жұмыс
1. Әсел 5 теңгеден 7ойыншық сатып алды. Әсел барлығы қанша ақша төледі?
2. Әсел әрқайсысын 5 теңгеден бірнеше ойыншық сатып алды. Ол барлық ойыншыққа
35 теңге төледі. Әсел қанша ойыншық сатып алды?
3. Әсел 35 теңгеге 7 ойыншық сатып алды.Әр ойыншығы қанша теңге тұрады?
Сұрақ: Есеп кері есеп бола ала ма? Неліктен?
5теңгеден 7 ойыншық 1 ойыншық 5теңге 35 теңгеге 7 ойыншық
Барлығы ? теңге Барлығы 35 теңге 1ойыншық ?теңге
Ойыншық ?
5*7=35 35/5=7 35/7=5
№3.Өрнек құру. Жұптық жұмыс 1мин
5*7 = 5*6 =
7*5 = 6*5 =
35/7 = 30/5 =
35/5 = 30/6 =
№4
Амалдарды орындау Өз бетінше жұмыс 2мин
5см*5 250 см/5 8см*5 400 см/5
6см*5 300 см/5 9см*5 450 см/5
№5 Ауызша қатар бойынша топтық жұмыс 1мин
1топ сандарды 5-ке кемітеді
2-топ сандарды 5 есе кемітеді
3-топ Санды 5-ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін екендігіне мысалдар келтіреді.
№6 Өрнектердің мәндерін тап "Бәйге"ойыны топтық жұмыс 5мин
4*9+3*6-8 5*4-( 18-2)/8
49-24/3+9 (27-3)/4+16
18/2+3*7 24/6-( 9-2 )/7
№7 Теңдеуді шешу қатар бойынша 3 бағанға бөліп беріледі,оқушылар бір-бірін тексереді.
1-қатар 2-қатар 3-қатар 3мин
45*а = 5 40/а = 5 35/а = 5
х*5 = 25 4*х = 16 х*3 = 9
№ 8 Салыстыру 3мин
а) 5 апта * 30 тәулік 2 апта* 15 тәулік
24 сағ *1 тәулік 2 сағ10 мин* 93мин
2 тәулік *20сағ 3сағ 4 мин * 115 мин
ОЙ ТОЛҒАНЫС Логикалық
тапсырмалар: 3 мин
1. Егер тырна 1 аяғымен тұрса 5кг, ал 2 аяғымен тұрса ше? (5кг)
2. Ағаштың беті төртбұрышты,оның 1 бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады?
(5 бұрыш)
3. Өздерің оқып отырған математика оқулығының авторы кім?
(Т.Қ.Оспанов,Ш.Қ.Құрманалина,Ж.Т.Қайыңбаев)
4. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
5. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар? (12)
Бес жолды өлең 1мин
Бес
Тақ сан
Қасиетті сан
Қалдығы 1,2,3,4 қана бола алады себебі қалдық бөлгіштен артық болмайды.
Білемін Үйрендім Үйренгім келеді
Үйге тапсырма №8 ә) 1мин
Бағалау
Абайдың "Адам болам десеңіз" өлеңін сынып жатқа айтады. 1мин
Кері байланыс 1 мин
(Смайликтер көтереді )
Ақтөбе қаласы М.Құрманғалиева атындағы №32 мектеп-гимназия
Тақырыбы: "Санды 5-ке көбейту және бөлу"
(Математикадан ашық сабақ жоспары )
(3"А"сыныбы)
Өткізген : Балымова Кенжегүл Бакитовна
бастауыш сынып мұғалімі
2017 - 2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













