Сабақ жоспары
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі |
Мектеп: 53 мектеп-гимназия |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Усенбекова Ғалия Ердаулетқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың тіршілік әрекетін және көптеген түрлерін анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды ажыратады Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: саңырауқұлақ, қозықұйрық, түлкіжем, жалған түлкіжем, боз арамқұлақ, шірітуші, ыдыратушы, түбіртек, жалған түбіртек, зең саңырауқұлақ, пеницилл |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» патриоттық актісінің құндылығы: Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Саңырауқұлақ пен оның өнімінің тұрмыста маңыздылығын түсіндіру барысында көрініс табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс |
География, химия, медицина |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім |
5.6.2.1.Тірі ағзалардың алуантүрлілігін патшалық бойынша жіктеу; 7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру; 7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың басы 3 мин 3 мин |
Психологиялық ахуал туғызу «Көңіл күй күнделігі» арқылы оқушылардың көңіл күйлерін білу Тақтада көңіл күй күнделігі ілулі тұрады.Әр оқушы смайликтерді күнделікке жабыстыру арқылы көңіл күйлерін білдіреді.
Топқа бөлу: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар берілген суреттерді алып, үш топқа бірігеді. 1-топ «Зең саңырауқұлақтары» 2-топ «Қалпақшалы саңырауқұлақтар» 3-топ «Ашытқы саңырауқұлақтар»
|
«Көңіл күй күнделігі» плакаты
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы 11 мин 10 мин 10 мин 3 мин |
1-тапсырма.(Ж) Саралау тәсілі – дереккөздер. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну «INSERT» стратегиясы (Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді тауып, кестені толтырады).
ҚБ: «Ауа райы» әдісі арқылы бағалау
2-тапсырма.(Тж) Саралау тәсілі – тапсырма Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану «Венн диаграммасы» әдісі арқылы берілген тапсырманы орындау.
ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалау «Екі саусақ» - өте жақсы, керемет жұмыс; «Бір саусақ» - дұрыс жауап; «Жұдырық» - МММ саған тағы ойлану керек деген секілді ауызша мадақтау сөздері
3-тапсырма.(ТЖ) Саралау тәсілі-қарқын Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау «Диірмен» әдісі бойынша постерлер қорғау. Оқушылар тек қана бір тақырыпшамен шектелмейді, толығымен тақырыпқа дайындалып, ең негізгісі әр топ өз тақырыбына байланысты постерлерін дайындайды, постерларды әр топ алмасады. 1.Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызы 2. Саңырауқұлақтардың адам өміріндегі маңызы 3. Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерін сипаттау
ҚБ «Ғаламшар әлемі» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі
1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.
|
мәтіндер
Ұсынылған суреттер (күн, бұлт, жауынның суреттері)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау" 8 сынып
Ашық сабақ "Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау" 8 сынып
Сабақ жоспары
|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі |
Мектеп: 53 мектеп-гимназия |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Усенбекова Ғалия Ердаулетқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың тіршілік әрекетін және көптеген түрлерін анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды ажыратады Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтардың табиғат пен адам өміріндегі маңызын түсіндіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: саңырауқұлақ, қозықұйрық, түлкіжем, жалған түлкіжем, боз арамқұлақ, шірітуші, ыдыратушы, түбіртек, жалған түбіртек, зең саңырауқұлақ, пеницилл |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» патриоттық актісінің құндылығы: Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Саңырауқұлақ пен оның өнімінің тұрмыста маңыздылығын түсіндіру барысында көрініс табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс |
География, химия, медицина |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім |
5.6.2.1.Тірі ағзалардың алуантүрлілігін патшалық бойынша жіктеу; 7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру; 7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың басы 3 мин 3 мин |
Психологиялық ахуал туғызу «Көңіл күй күнделігі» арқылы оқушылардың көңіл күйлерін білу Тақтада көңіл күй күнделігі ілулі тұрады.Әр оқушы смайликтерді күнделікке жабыстыру арқылы көңіл күйлерін білдіреді.
Топқа бөлу: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар берілген суреттерді алып, үш топқа бірігеді. 1-топ «Зең саңырауқұлақтары» 2-топ «Қалпақшалы саңырауқұлақтар» 3-топ «Ашытқы саңырауқұлақтар»
|
«Көңіл күй күнделігі» плакаты
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы 11 мин 10 мин 10 мин 3 мин |
1-тапсырма.(Ж) Саралау тәсілі – дереккөздер. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну «INSERT» стратегиясы (Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді тауып, кестені толтырады).
ҚБ: «Ауа райы» әдісі арқылы бағалау
2-тапсырма.(Тж) Саралау тәсілі – тапсырма Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану «Венн диаграммасы» әдісі арқылы берілген тапсырманы орындау.
ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалау «Екі саусақ» - өте жақсы, керемет жұмыс; «Бір саусақ» - дұрыс жауап; «Жұдырық» - МММ саған тағы ойлану керек деген секілді ауызша мадақтау сөздері
3-тапсырма.(ТЖ) Саралау тәсілі-қарқын Ойлау дағдыларының деңгейі: Жинақтау «Диірмен» әдісі бойынша постерлер қорғау. Оқушылар тек қана бір тақырыпшамен шектелмейді, толығымен тақырыпқа дайындалып, ең негізгісі әр топ өз тақырыбына байланысты постерлерін дайындайды, постерларды әр топ алмасады. 1.Саңырауқұлақтардың табиғаттағы маңызы 2. Саңырауқұлақтардың адам өміріндегі маңызы 3. Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерін сипаттау
ҚБ «Ғаламшар әлемі» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі
1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.
|
мәтіндер
Ұсынылған суреттер (күн, бұлт, жауынның суреттері)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз






















