Жаңаны
ашу.
(Ө.)№ 1 тапсырма бойынша жолақ
қағаздармен тәжірибелік жұмыс жүргізіледі. Жолақтың ұзындығы бір
жыл ішіндегі айдың санына сәйкес –12
см.
Оқушылар жолақты теңдей
етіп бүктейді. Осыдан шыққан бір бөліктің атауын нақтылау . Және әр
бөліктің ұзындығын қалай табуға болады? Бір бөліктің (үлестің)
ұзындығын білсең, бүтіннің ұзындығын қалай табатынымызды
білесің.(Ережемен таныстыру)
– Жолақты 2 бөлікке
бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай
аталады?
– Жолақты 4 бөлікке
бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай
аталады?
– Ал енді кері амал
орындаймыз. Жолақтың бір ширегінің ұзындығы 3 см. Жалпы жолақтың
ұзындығы қандай?
"Отшашу" арқылы
бағалау
Бағалау
дескрипторы:
– суреттен үлестердің
жасалуын көрсетемін;
– үлестерді
оқимын;
– үлестерді
жазамын;
–
үлестерді
салыстырамын
Тақтамен
жұмыс №4 тапсырманы орындау санның
үлесін табу және логикалық ойлау дағдысын
дамытады.Есепке талдау жасау. Ұжыммен
есептің
шартын құрастыру.
Есептің шешуі туралы өз
бетінше ойлануды ұсыну.
Егер оқушылардың кей-
бірі есепті шығаруға
қиналса, есепті қалай шығару
керектігін түсінген
оқушымен жұптастыру.
Смайликтермен
бағалау
а)Қарбыздың массасы 8 кг.Жарты
қарбыздың массасы қаншаға тең?
Шарты:
1қарбыздың массасы-8
кг
Қарбыздың бөлігі - ?
кг
Қарбыздың бөлігін табу үшін не
істейміз?
(Ережені еске
түсіру)
Санның үлесін табу үшін осы санды алынған
үлестің
санына бөлу керек.Яғни 8-ді 2-ге бөлу
керек.Сонда қарбыздың бөлігі 4
кг
ә) Жарты қарбыздың массасы 4кг. Қарбыздың барлық массасы
қаншаға тең?
Шарты:
Қарбыздың -
4кг
1 қарбыздың массасы -
кг?
Қарбыздың барлық
массасын табу үшін не істейміз?
(Ережені еске
түсіру)
Үлесі бойынша санды табу
үшін
алынған үлестің санына көбейту
керек.
Бұл тапсырманы орындау –
тура және кері есептің қысқаша үлгісін
көрсетеді.
Жұпта
бағалау
|