Материалдар / Ашық сабақ Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табуЕгін жинау уақыты 3 сынып

Ашық сабақ Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табуЕгін жинау уақыты 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен 3 сыныпқа арналған әдістерім,ойын түрлерім керек деп ойлаймын
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін

Оқу ісінің орынбасары: А.А.Алмағанбетова

Тақырып:Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табуЕгін жинау уақыты

Мектеп: №4ЖББОМ

Күні: 08.11.18

Мұғалімніңаты-жөні:М.П.Ершекенова


Сынып: 3 «Ә»

Қатысқандар саны:23

Қатыспағандар саны:1

Оқумақсаттары

3.1.2.14 санның/шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу

3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

Сабақтың

мақсаттары


Барлық оқушылар үшін:

шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша шаманы табу; жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу

Бірқатар оқушылар үшін:

100 көлеміндегі сандар мен жүздіктер санының бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу.

Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу

Кейбір оқушылар үшін:

санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу

Тілдік мақсаттар


АКТ-ны қолдану дағдылары

Пәнаралық

байланыстар

Құндылықтарды дарыту

Оқушылар:Санның бөлігін қалай табу керек және бөлік бойынша санды табуды түсіндіру.

Пәндік лексика және терминология:Бөлшек, алым, бөлім

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Интербелсенді тақта плакаттар тірек-сызбалар,дискі видео

Әдебиеттік оқу,қазақ тілі

Уақытты ұтымды пайдалана білуге баулу;

Оқушыларды уақытты бағалай  білуге, үнемшілдікке тәрбиелеу

Алдыңғы білім

Үлес-доля-fraction

Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар





Психологиялық дайындық «Ыстық алақан»

Алаұандағы тілекті келесі оқушыға үлестіру

«Сен білесің бе?» әдісі

Егін жинау әдісін талдау.

Оқушылар бидайды таңдап топқа бөлінеді Сөз құрайды

«алымы» «бөлімі» «бөлшек»

«»











«Өткенге шолу» «Серпілген сауалдар» әдісі

Үлес дегеніміз не?

Санның бөлігін қалай табуға болады?

Бөлік бойынша санды қалай табуға болады?

Бөлшектің алымы нені көрсетеді?

Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді?

ҚБ «Ынталандыру»кәмпит тарату

Видео көрсету «Үлес»

«Галереяны шарлау» әдісі

Үлес туралы айту Плакаттан талдау

Зерттеушілер қызанақ,алма,мандарин бөлігін атау

ҚБ сағыз беру




Шарлар

Қима қағаздар

Алма,мандарин,

асқабақ,

сағыз,тәтті

интербелсенді тақта







Кәмпиттер

Дискі

сағыздар




Видео тамашалау «Қарт мұрасы»

Белсендіру. Оқулықпен жұмыс

1-топ №1 а мата жолақ

2-топ №1 ә сым жолақ

3-топ№1 б лента жолақ

"Шапалақ" арқылы бағалау

Жауап берген оқушыны қалған оқушылар шапалақ соғу арқылы бағалайды.

Топтарға тапсырма:Жаңа ақпарат

1-топ 21 кәмпитті неше балаға бересің? Мата

2-топ әр балада 2 кәмпиттен бар?Барлығы қанша? лента

3-топ Ереже айту моншақ жіп трубочка

Барлық кесіндінің ұзындығын білу үшін,бір үлестің ұзындығын бірдей бөліктердің(үлестердің) санына көбейту керек. 3х2=6см 2х5=10см


Мата қиындысы

Жолақтар

жіптер





Тақта, үлестірме

лі материал.









Жаңаны ашу.

(Ө.)№ 1 тапсырма бойынша жолақ қағаздармен тәжірибелік жұмыс жүргізіледі. Жолақтың ұзындығы бір жыл ішіндегі айдың санына сәйкес –12 см.

Оқушылар жолақты теңдей етіп бүктейді. Осыдан шыққан бір бөліктің атауын нақтылау . Және әр бөліктің ұзындығын қалай табуға болады? Бір бөліктің (үлестің) ұзындығын білсең, бүтіннің ұзындығын қалай табатынымызды білесің.(Ережемен таныстыру)

Жолақты 2 бөлікке бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай аталады?

Жолақты 4 бөлікке бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай аталады?

Ал енді кері амал орындаймыз. Жолақтың бір ширегінің ұзындығы 3 см. Жалпы жолақтың ұзындығы қандай?

"Отшашу" арқылы бағалау

Бағалау дескрипторы:

суреттен үлестердің жасалуын көрсетемін;

үлестерді оқимын;

үлестерді жазамын;

үлестерді салыстырамын

Тақтамен жұмыс №4 тапсырманы орындау санның үлесін табу және логикалық ойлау дағдысын дамытады.Есепке талдау жасау. Ұжыммен есептің

шартын құрастыру. Есептің шешуі туралы өз

бетінше ойлануды ұсыну. Егер оқушылардың кей-

бірі есепті шығаруға қиналса, есепті қалай шығару

керектігін түсінген оқушымен жұптастыру.

Смайликтермен бағалау

а)Қарбыздың массасы 8 кг.Жарты қарбыздың массасы қаншаға тең?

Шарты:

1қарбыздың массасы-8 кг

Қарбыздың бөлігі - ? кг

Қарбыздың бөлігін табу үшін не істейміз?

(Ережені еске түсіру)

Санның үлесін табу үшін осы санды алынған үлестің

санына бөлу керек.Яғни 8-ді 2-ге бөлу керек.Сонда қарбыздың бөлігі 4 кг

ә) Жарты қарбыздың массасы 4кг. Қарбыздың барлық массасы қаншаға тең?

Шарты:

Қарбыздың - 4кг

1 қарбыздың массасы - кг?

Қарбыздың барлық массасын табу үшін не істейміз?

(Ережені еске түсіру)

Үлесі бойынша санды табу үшін

алынған үлестің санына көбейту керек.

Бұл тапсырманы орындау – тура және кері есептің қысқаша үлгісін көрсетеді.

Жұпта бағалау

Жолақ қағаздар, қайшы





























Сызғыш,

дәптер




Смайлик

тер







Кері есептің үлгісі



Тірек сызба

плакат



Бағалау дескрипторы:

жай бөлшектерді оқып, жаза аламын;

көрнекіліктерді пайдаланып, бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыра аламын;

екі натурал санның ширегін бөлшек ретінде жазуды;

бүтіннің бір не бірнеше бөлігін жазуды білемін.

«Білімділер» сайысы

Алтын медаль №6 а ә Кері есеп құрастыру

Күміс медаль №5 а

Қола медаль №5ә

Оқулықпен әрі қарайғы жұмыс сынып қажеттілігіне қарай құрылады.№6 тапсырма кері есеп құрастыруға бағытталған.Оқушылардың кері есеп құрастыру дағдысын қалыптастырады.

Медаль арқылы бағалау

Топтар бір-бірі шаблон бойынша бағалайды.

«Түйінді сәт»

Асқабақты бөлікке бқлу Ережені айту

Санның бөлігін табу

Әр топ талдау жасау

Блиц-турнир

Үйге тапсырмаға №5 тапсырма беріледі.

Бағалау критерий :санның/шаманың бөлігін табу және бөлігібойынша санды/шаманы таба аламын

Оқулық.









Кір жаятын жіпке ілінген суреттер


Медалдар

Тапсырмалар жазылған қималар
















Рефлексия.




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді

іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді

білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз

туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Ресурстармен жұмыс түсіндерілім

2:Жұптық жұмыс

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:Топтық жұмысты жандандыру

2:Бағалау түрлерін тиімді пайдалану

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?

Жекелеген оқушыларға деігейлік тапсырмаларды қолдану.

































«БӨЛШЕК» сөзі қандай сөзден шыққанын білесіздер ме? «Бөлшек» сөзі «бөлу» етістігінен шыққан – бөлу, бөліктерге бөлу деген мағына береді.

Бүгін біз бөлшектермен жұмыс жасауды жалғастырамыз, бөліктерге бөліп, оларды атаймыз.

бөлшектердің шығу тарихы туралы айтуына болады.

Бөлшектердің қазіргі мағынасы өз бастауын Ежелгі Үндістерден алады; оны арабтар да қолдана бастады, ал оларды XII–XIV ғасырларда еуропалықтар қолданысқа енгізді. Бөлшектерді алғаш пайдалана бастаған кезде бөлшек сызығы қолданылған жоқ. Тек 300 жылдай бұрын уақыттан кейін ғана бөлшек сызығы жиі қолданыла бастады. Ең алғаш бөлшектің қазіргі түрін қолданып, оны 1202 жылы тарата бастаған еуропалық ғалым, италияндық саудагер және саяхатшы, қалалық хатшы Фибоначчидің баласы – Леонардо Пизанский. Ол «бөлшек» сөзін енгізді. «Алым» мен «бөлім» атауларын XIII ғасырда грек монахы, оқымысты-математик – Максим Плануд енгізді.





14 Қараша 2018
1996
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі