Сабақтың тақырыбы:
Адырбек Сопыбеков.
Сапар мен парта
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 20.11.17
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана
отырып жеткізу
2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау
сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба
білу
2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет,
каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы
ұсыну
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше
жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен
жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды,
тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ
барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
3 минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға бөлу.

Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі
сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға
қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің
қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында
қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
|
Оқушыларды қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер
алады.
«Аялы алақан» Тренинг
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну 10
минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру
2.Мазмұнын түсіндіру
3.Сұрақ-жауап арқылы балалардың
түсініктерін пысықтау
Қолдану 8 минут Постер
жасату.
Жалпыға арналған тапсырма:
Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз
түсінгендерін постерге түсіреді.

|
Әлемді шарлау» әдісі
арқылы түсіндіріледі.
Постер
жасату.
Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып
береді.
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану «Дауыстап ойлау»
әдісі.
Бүгінгі сабағымызда «Сапар мен Парта» мысалын оқимыз.
Адырбек Сопыбеков – балалар ақыны.
Мәнерлеп оқу
Талдау – табыс кілті
• Өлеңнің мысалға жататынын неден аңғаруға
болады?
• Парта Сапарға неге ренжіді?
• Қалай ойлайсың, Сапар өз кінәсін мойындады ма? Оны өлеңнің
қай шумағынан аңғаруға болады?
• Мысалдан партаның ішкі сезімін білдіру үшін өздігінен
сөйлеп кеткен жерін тауып оқы.
Ойлан.Топтық жұмыс:
▪ Парта неден жасалады?
▪ Емен ағашы туралы не білеміз?
▪ Ағаш туралы қандай мақал-мәтел
білесің?
«Біздің сынып»
Шағын әңгіме жазу.
Мұны білген жөн
Гигиеналық талаптар
1. Мектептегі оқу жабдықтарының ара - қашықтығы келесідей
болуы керек:
а) парталар қатарының арасы – 60
см;
ә) екі парта арасы – 50 см
б) соңғы партаның тақтаға қарсы қабырғадан қашықтығы – 70
см
в) мұғалім үстелі мен тақта арасы – 1
м
г) бірінші парта мен тақта арасы – 2, 4 - 2, 7
м
ғ) соңғы парта мен тақта арасы – 8, 6
см
д) тақтаның жерден биіктігі – 80 - 90
см
Кабинет жабдықтарының өлшемі мен
белгілері
Талдау
«Кластер» әдісі арқылы
тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып,оларға жауап
іздейді,идеялар жинақтайды.Тұжырымды ойларын топтық жұмыс арқылы
постерге жазып қорғайды.
▪ Өлең неліктен “Сапар мен Парта” деп
аталған?
▪ Бұл мысалдың негізгі ойы
не?
Үйге: “Сапар мен Парта” мысалын
оқу
|
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.
Топтық талқыға салады,ойланады.
|
Сергіту сәті
2 минут
|
Сергіту сәті «Мен
қазақпын»

|
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
7 минут
|
Ой толғаныс.
Сынып ережесін құрастыр: Топта
талқылау.
• Мектеп мүлкін күтіп ұста
• Партаны сызба
• Партаны бүлдірме
• Орындықты ырғыма
• Шкафтың есігін жай ашып, жай жап
• Кабинет есігін қатты жаппа
• Партаны күтіп ұста
• Әр бейсенбіде партаны тазалап
сүрт.
|
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5
балл.
Оқушының аты-жөні
|
«Бес қадам» әдісі
|
«Дауыстап ойлау» әдісі
|
«Кластер» әдісі
|
Сынып ережесін құрастыру
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Ақылды
үкі»

|
Бағалау
парақшасы
Рефлексия
парағы.
|
Үйге тапсырма: оқу,
дәптермен жұмыс.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері.
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|