Материалдар / Ашық сабақ. Сақталу заңдары.Реактивті қозғалыс. 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Сақталу заңдары.Реактивті қозғалыс. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Табиғаттағы және техникадағы реактивті қозғалысқа мысалдар келтіру. 2. Зымыранның корпусының ұшып шығу жылдамдығын есептеу; 3. «Байқоңыр» ғарыш айлағының аймақтық және халықаралық маңыздылығына баға беру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2019
504
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:Сақталу
заңдары
Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:9 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы:
Реактивтіқозғалыс
Осысабақтақол
жеткізілетіноқу
мақсаттары
9.2.3.3–табиғаттағыжәнетехникадағыреактивтіқозғалысқамысалдар
келтіру;
Сабақтыңмақсаты 1.Табиғаттағыжәнетехникадағыреактивтіқозғалысқа
мысалдаркелтіру.
2.Зымыранныңкорпусыныңұшыпшығужылдамдығын
есептеу;
3.«Байқоңыр»ғарышайлағыныңаймақтықжәнехалықаралық
маңыздылығынабағаберу;
Бағалаукритерийі -Реактивтіқозғалыстыңтуындауынаөмірден мысалдар
келтіреді.
-Зымыранныңкорпусыныңұшыпшығужылдамдығының
формуласынесепшығарудақолданады
-Зымыранотыныменбайланыстыэкологиялықмәселелерді
жәнеонышешужолдарынанықтайды..
Тілдікмақсаттар Пәндекездесетінсөздікқорментерминдер:
Ғарышкеңістігі-
Ғарышкемелер-
Зымырандар-
Реактивтіқозғалыс-
Ғарышкерлік-
Диологқа/жазуғақажеттісөзтіркестері:
Қаруданоқатығанкездегіқозғалыстыреактивтідепесептеуге
болама?Себебінтүсіндіріңіз
Құндылықтарғабаулу «Байқоңыр»ғарышайлағыныңаймақтықжәнехалықаралық
маңыздылығынбілеотырып,қоршағанортаныңжәнехалықтың
экологиялыққауіпсіздігіннығайтуғабаулу.
Пәнаралықбайланыс Биология–кальмар,сегізаяқ,медузасияқтыжәндіктердің
қозғалысынамысалкелтіреді.
Математика-жылдамдықтытабуғаесептершығарады.
Тарих-Қазақстаннаншыққананғарышкерлертуралыайтады..
Алдыңғыбілім Импульс.Импульстіңсақталузаңы.
Сабақтыңжоспарланған
кезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығу
түрлері
Ресурстар


Page 2

Сабақтыңбасы
5минут
3минут
4минут
«Мозайка»тәсіліарқылы4топқа
бөлінеді.
1топ-«Зымыран»
2топ-«Медуза»
3топ-«Кальмар»
4топ-«Сегізаяқ»
«Түрткіболу»сұрақтарынажауап
береді.
1.Осысуреттердінебайланыстырып
тұр?
2.Бұлардыңжылдамдықтарықандай
депойлайсыңдар?
Құрастырғансуреттіңартқыбетінде
бүгінгісабақтыңмақсатыменбағалау
крийтерилеріжазулытұрады.Топтар
соларменбір-бірінтаныстырады.
Сабақтыңортасы
20мин
Бейнероликарқылымиғашабуыл
жасап,оқушылар
«Зымыран»тобы-Реактивтіқозғалыс,
оларғамысалдаркелтіреді.
«Медуза»тобы-К.Циолковский
еңбектерініңмаңызытуралыайтады.
«Кальмар»тобы–Зымырандартуралы
мәліметбереді.
«Сегізаяқ»тобы-ғарышкерліктің
заманауижетістіктерітуралыайтады.
«Басбармақ»әдісіарқылыөз-
өздерінебағабереді.
1топсырма:«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісіарқылыэксперименттіктапсырма
орындап,өзжауаптарыменбөліседі.
Үрленгеншардыжіппенбайламай
жібересалыңдар.Шардыңкеңістіктегі
қозғалысынбақылаңдар.Сендер
бақылағанұшуқозғалыстыңқандай
түрінежатады.
«+»,«-»,қызықтыжұпаралық
бағалайды.
2.тапсырма:«Матрица»әдісі
арқылызымыранкорпусының
ұшып шығужылдамдығын
анықтайды.
Кішкенезымыранныңмассасы200г,
ондағыжанғышзаттыңмассасы50г,
газзымырансоплосынан100м\с
жылдамдықпенлездешығадыдеп
https://youtu.be/1XY2xF-
oW78


Page 3

есептеп,зымыранныңқозғалыс
жылдамдығынанықтаңдар.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Зымыранның
корпусының
ұшып шығу
жылдамдығының
формуласын
есепшығаруда
қолданады
- ХБЖ-не
айналдырады.
- Зымыран
жылдамдығының
формуласын
пайдаланып,
есептеп
шығарады.
3-тапсырма:Қандайэкологиялық
проблемалар зымыран отынын
қолдануменбайланыстылығын,оны
шешужолдарын«Идеал»тәсілі
арқылы топтаталқылапшешу
жолдарынұсыну:
1топ:
«Зымыран»және«Медуза»топтары
Зымыранотыныныңадамағзасымен
менқоршағанортағаәсерін.
«Калмар»және«Сегізаяқ»топтары
Экологиялықмәселелердішешу
жолдарын салыстыра отырып
анықтайды.
«Бірсөйлем»әдісіарқылыөзін-өзі
бағалайды
Сабақтыңсоңы
8минут
«Бағалауширегі»әдісіарқылы
Іширек-ненібілдім,неніүйрендім?
ІІширек–неменжұмысты
жалғастыруқажет?
ІІІширек-ненітолықтүсінбедім?
ІVширек-Бұғандейінгібілімімде
түсінбегентұстарбарма?Олосы
тақырыптытүсінугеқалайәсеретті.
Үйгетапсырма:
«Байқоңыр ғарыш айлағының
мемлекеттікжәнеәлемдікмаңызы»
тақырыбындахабарламадайындап
келу.
Саралау–Сізқандай
тәсілменкөбірекқолдау
көрсетпексіз?Сіз
басқаларғақарағанда
Бағалау–Сізоқушылардың
материалдыигерудеңгейін
қалайтексерудіжоспарлап
отырсыз?
Пәнаралықбайланыс;
денсаулықжәнеқауіпсіздік,
АКТ-менбайланыс,
құндылықтарменбайланыс


Page 4

қабілеттіоқушыларға
қандайтапсырмалар
бересіз?
(тәрбиеэлементі
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі
арқылыоқушыларжауап
бермесбұрынөздері
ойланыпалуғаоданкейін
басқаоқушыменжұптасып
ойларынтолықтырып,
басқаларменбөлісеотырып
идеяларыменойларын
дамытады.
«Матрица»әдісіарқылы
тапсырмаорындағандакөп
күшжұмсаудықажетететін
оқушыларға,тапсырманы
жылдаморындайтын
оқушыларқалайорындау
керекекендігінтүсіндіреді.
Оқушылардыңауызша
мадақтауарқылы,өзін-өзі
бағалаутәсілдерібасбармақ,
+,-,қызықытәсілдері,бағалау
ширегі,арқылы
оқушылардыңқайдеңгейде
екенінбілугеболады.
«Байқоңыр»ғарыш
айлағыныңаймақтықжәне
халықаралықмаңыздылығын
білеотырып,қоршаған
ортаныңжәнехалықтың
экологиялыққауіпсіздігін
нығайтуға«Идеал»тәсілі
арқылыбаулимындеп
ойлаймын.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!