Материалдар / Ашық сабақ сауат ашу 1 сынып Әңгіме оқимын. Сөйлем

Ашық сабақ сауат ашу 1 сынып Әңгіме оқимын. Сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына арнлаған қалалық семинарда берген ашық сабағым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
794
3 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сауат ашу пәні 1-сынып
Күні: Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыӘңгіме оқимын. Сөйлем.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікБауырсақ
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутӘрбір адам – досым, сыныптасым, Әрбір сөзің – тірлік, тірек, адамдықӘрбір ісің – шындық, бірлік, адалдық.Әрбір сабақ – үйрену, оқу, іздену
  • Балалар, көңіл – күйлерің қалай жақсы ма?
  • Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма?
  • Олай болса, мен сіздердің алған білімдеріңізді тексеру үшін «Сағат тілі» атты ойын ойнамақшымын. Сағаттың 12 тілі бойынша 12 сұраққа жауап бересіздер. Ал сұраққа кім жауап беретінін балмұздақ таяқшалары арқылы білетін боламыз.
  • Дыбысты біз не істейміз? Дыбыс нешеге бөлінеді?
  • Дауысты дыбыстар қалай айтылады? Және нешеге бөлінеді?
  • Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады? Және нешеге бөлінеді?
  • Жуан дауысты дыбыстарды ата
  • Жіңішке дауысты дыбыстарды ата
  • Буын дегеніміз не?
  • Тасымал дегеніміз не?
  • Әліпби дегеніміз не?
  • Қазақ тілінде неше әріп бар?
  • Әріп деген не?
  • Қазақтың ұлттық тағамдарын ата
  • Қазақтың ұлттық тағамдарының ішінен қай тағам туралы ертегіні білесің?
  • Олай болса, балалар біз қазір қазақтың ұлттық тағамы «Бауырсақ» туралы ертегіні көретін боламыз.
  • Ертегі не туралы?
  • Ертегіні әрі қарай жалғастыра аламыз ба?
  • Олай болса, қуыршақ театрымен жалғастырып көрейік (Оқушылар қуыршақ театры арқылы ертегіні рөлге бөліп ойнайды)


  • Шаттық шеңбері









































    Сабақтың ортасы8 минут



    2-жаттығуМәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерге мұқият қарап зер салайық. Бұлар нелер?
  • Олай болса, біздің бүгінгі жаңа сабағымыз «Әңгіме оқимын. Сөйлем» деп аталады.
  • СӨЙЛЕМ АЯҚТАЛҒАН БІР ОЙДЫ БІЛДІРЕДІ. СӨЙЛЕМНІҢ БІРІНШ СӨЗІ БАС ӘРІПТЕН БАСТАЛЫП ЖАЗЫЛАДЫ. СӨЙЛЕМЕН СОҢ НЕ НҮКТЕ. НЕ СҰРАҚ БЕЛГІСІ? НЕ ЛЕП БЕЛГІСІ ! ҚОЙЫЛАДЫ.4-жаттығуСөйлемдерді тиісті дауыс ырғағымен оқы және суретпен сәйкестендір.Топтық жұмыс
  • Топтың ережесін еске түсіру
  • 5-Т ережесі: Т – тазалықТ – тәртіп Т – татулықТ – тыныштықТ - талап
  • Топ басшысын сайлау
  • Бағалау парақшасын беру
  • Топ жұмысын бағалау
  • Дескрипторды оқушылар өздері құрады
  • І топ - «Бауырсақ» ертегісінен сызбаға сәйкес сөйлем құрастыруДескриптор: 1. Сызбаға сәйкес хабарлы сөйлем құрастыра аламыз2. Сызбаға сәйкес сұраулы сөйлем құрастыра аламыз3. Сызбаға сәйкес лепті сөйлем құрастыра аламызІІ топ - Бауырсақ қалай жасалады?1. Бауырсаққа қажетті заттарды білеміз2. Бауырсақты қалай пісіретіндігін білемізІІІ топ - «Бауырсақ» ертегісінің ішінен хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдерді табу1. Мәтіннен хабарлы сөйлемді таба аламыз2. Мәтіннен лепті сөйлемді таба аламыз3. Мәтіннен сұраулы сөйлемді таба аламызЖазылым3-жаттығу Көркем жазу


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс









    АКТ



























































    Жұмыс дәптері
    Сергіту сәті1 минут«Бала, бала, балақан!» биіСергіту сәтіне арналған жинақ
    Аяқталуы16 минут

    Қызықты тапсырма8 минут
    Онлайн тест (Kaһoot)«Веер» әдісі Оқушылар А4 қағаздан желпуіш жасап, бүгінгі сабақтан алған білімдерін жазып, келесі оқушыға береді. Сөйтіп топ ішінде жалғастырып шығады. Соңғы оқушы жазғанын оқып шығады.Телефон немесе планшет
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!