Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы
№9 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі
Алламуратова Жаңагул Омирбековна
Сауат ашу
|
Күні: 01.10.2018ж Сынып: 1 «Б» |
Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Үй-дом- house |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлу І топ. Бір қабатты үй ІІ топ. Екі қабатты үй ІІІ топ. Көп қабатты үй |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық жұмыс Аппликация пішіндердан үйді жасау. Өз үйіңді сипатта. №1 суреттердегі бөлмелерді ата.
Дескриптор: Білім алушы І Сурет бойынша әңгіме құрай алады ІІ Суретті ажырата алады. ІІІ Көркем сөздерді қолдана алады №2Төмендегі суреттердің және әдемі, үлкен,жаңа сөздерінің көмегімен өз бөлмеңді сипатта.
Заттарға дыбыстық талдау Дескриптор: Білім алушы 1.Сөздерді буынға бөле алады 2. Дыбыстық талдау жасай алады |
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
Түрлі тапсырмалар |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ «Көңілді күн» әні |
||
|
Аяқталуы Қызықты тапсырма 8 минут |
Дәптермен жұмыс. Дәптерімізді ашайық, Қолға қалам алайық, Салақтықтан қашайық, Әдемі етіп жазайық. Үй жиһаздарын ата, сөйлем құра.
. |
Оқулық, дәптермен жұмыс. смайликтер |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Баспалдақ
|
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Оқушылардың білімдерін саралау мақсатында сурет бойынша әңгіме құрауды тапсырамын. Олар қабилеттеріне қарай көркем сөздерді пайдаланады Топтық , жүптық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекеті бақыланады. , «Бас бармақ», «Баспалдақ», смайликтер бойынша оқу жетістіктері айқындалады. |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1: Белсенді оқу әдісіндегі топтық жұмыс жақсы өтті. 2: «Бас бармақ», «Баспалдақ» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалау. Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасау. 2: Рефлексия. Кері байланыс. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: Сабақ барысында ашық сұрақтарды көбірек пайдалану керектігін білдім. 2: Оқушылар деңгейіне байланысты тапсырмаларды дұрыс ұйымдастыруды. Ықшам сабақ ықпалы Оқушының қажеттіліктеріне орай тиімді әдіс- тәсіл түрлерін таңдап алу. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сауат ашу 1-сынып Өз үйімді сипаттаймын.
Ашық сабақ Сауат ашу 1-сынып Өз үйімді сипаттаймын.
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы
№9 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі
Алламуратова Жаңагул Омирбековна
Сауат ашу
|
Күні: 01.10.2018ж Сынып: 1 «Б» |
Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Үй-дом- house |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлу І топ. Бір қабатты үй ІІ топ. Екі қабатты үй ІІІ топ. Көп қабатты үй |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Топтық жұмыс Аппликация пішіндердан үйді жасау. Өз үйіңді сипатта. №1 суреттердегі бөлмелерді ата.
Дескриптор: Білім алушы І Сурет бойынша әңгіме құрай алады ІІ Суретті ажырата алады. ІІІ Көркем сөздерді қолдана алады №2Төмендегі суреттердің және әдемі, үлкен,жаңа сөздерінің көмегімен өз бөлмеңді сипатта.
Заттарға дыбыстық талдау Дескриптор: Білім алушы 1.Сөздерді буынға бөле алады 2. Дыбыстық талдау жасай алады |
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
Түрлі тапсырмалар |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ «Көңілді күн» әні |
||
|
Аяқталуы Қызықты тапсырма 8 минут |
Дәптермен жұмыс. Дәптерімізді ашайық, Қолға қалам алайық, Салақтықтан қашайық, Әдемі етіп жазайық. Үй жиһаздарын ата, сөйлем құра.
. |
Оқулық, дәптермен жұмыс. смайликтер |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Баспалдақ
|
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Оқушылардың білімдерін саралау мақсатында сурет бойынша әңгіме құрауды тапсырамын. Олар қабилеттеріне қарай көркем сөздерді пайдаланады Топтық , жүптық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекеті бақыланады. , «Бас бармақ», «Баспалдақ», смайликтер бойынша оқу жетістіктері айқындалады. |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1: Белсенді оқу әдісіндегі топтық жұмыс жақсы өтті. 2: «Бас бармақ», «Баспалдақ» әдістері арқылы қалыптастырушы бағалау. Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Топта ынтымақтастықпен жұмыс жасау. 2: Рефлексия. Кері байланыс. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: Сабақ барысында ашық сұрақтарды көбірек пайдалану керектігін білдім. 2: Оқушылар деңгейіне байланысты тапсырмаларды дұрыс ұйымдастыруды. Ықшам сабақ ықпалы Оқушының қажеттіліктеріне орай тиімді әдіс- тәсіл түрлерін таңдап алу. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз


















