Материалдар / Ашық сабақ, Сауат ашу , мектепалды даярлық сынып "Щ дыбысы мен әрпі""
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, Сауат ашу , мектепалды даярлық сынып "Щ дыбысы мен әрпі""

Материал туралы қысқаша түсінік
130 бұйрық бойынша жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2021
2147
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Не тəтті, не ащы? Щ дыбысы мен əрпі

Мектеп/МДҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:Сексенбаева И.Н.

Сынып/топ:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарымқатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану. 0.2.2.1 Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу. 0.3.3.2. Қарапайым жиектерді бояп салу

Күтілетін нәтиже

Барлық тəрбиеленушілер: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Щ дыбысы – дауыссыз дыбыс, щ дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі щ дыбысының орнын ажыратады. Щ əрпінің пішінен жазады

Көпшілік тəрбиеленушілер: Тыңдалған мəліметтті суретке қарай отырып, мазмұндайды. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Щ дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы щ дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолына Щ əрпінің элементтерін жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Щ дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Щ əрпінің бейнесін Ш əрпімен салыстырып пішінін анықтайды

Тілдік мақсат



Тəрбиеленушілер: Тəрбиеленушілер: Суреттер бойынша əңгіме құрастыру. Суретте бейнеленеген оқиғаны өз жағдайларында жалғастыру. Щ əрпімен танысады. Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. Сөйлем құрайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Ащы, тұщы. ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Щ дыбысы естілген сөздерді қайталап айт. Сөздерді буынға бөледі. Өлеңді мазмұндайды.

Өткен сабақтардан алған білім


Дыбыстарды ажыратады. Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Сөйлем түрлерін ажыратып, сөйлемдегі сөздердің санын анықтап, сызба бойынша сөйлем құрайды

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Педагог әрекеті

Балалардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Жоспарланған уақыт І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин. II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.
























ҰОҚ ортасы ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс. 6-27 минут





Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызамын – Кəне, балалар, барлығымыз отбасымызға жақсы тілектер тілейікші! –

(Ұ) Балаларға күннің суретін көрсетемін. – Күн бізге не шашып тұр

Балаларға күн сəулесімен қоса адам дені сау болу үшін дəрумендер керек екенін əңгімелеймін..


(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма -- балаларға өлең жолдарын мəнерлеп оқып беремін.


Сарымсақтың дəмі қандай екенін, оның пайдасын əңгімелеймін.. Борщ тамағы туралы

пікірлеседі. Сендердің аналарың борщ пісіре ме? Борщқа не қосып пісіреді?


Сөздерді буынға бөл. 2-тапсырма ?



Щ – қатаң дауыссыз дыбыс.

3-тапсырма :

Өлеңді мəнерлеп оқып беремін.



Жазылады деген сөзді естіледі деген сөзбен алмастырады: Шие, шалқан, шанышқы – естіледі Ш-мен.


Сөйлемдерді оқып, соңғы сөздің бірінші буынын ғана айтамын,


(Өлеңдегі борщ, щи жəне щетка сөздеріне дыбыстық талдау жасайды. шапалақтау керек екенін ескертемін.

4-тапсырма. Щ əрпімен танысамыз. Дыбысымыз кедергіге ұшырап шығып тұр жəне Щ əрпін боя. балаларға өлең жолдарын оқып беремін

. Үш тармақты айырын, «Шатастырма Ш-мен», – деп, Атам оны таңбалап, Аяғынан байлады.

берілген суреттегі Щ əрпін бояуды






5-тапсырма Тақтада Щ əрпінің бейнесі ілінген балаларға Щ дыбысын жасау үшін таяқшаларды жəне қағаз қыстырғыштарды қолдануға болатынын айтамын. Балаларға ой тасталады



Балалар ата-аналарына тілек тілейді

Ата-анам ауырмасын! – Үлкендерді сыйлайық! – Анамызды ардайық! Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. Күн бізге сəулесін шашып тұр. «Балалар күн сəлесінен жылу тарайды» деген сияқты өз ойларын ортаға салады




«Балалар күн сəлесінен жылу тарайды» деген сияқты өз ойларын ортаға салады


Балалар сұраққа жауап беріп, əңгіме құрады. Борщ, ащы, тұщы сөздерін қайталап айтады.


Балалар сұраққа жауап беріп, əңгіме құрайды. Айран, кəмпит, қарбыз, лимон, пияз, қымыз. Щ – қатаң дауыссыз дыбыс.


Балалар өлеңдегі борщ, щи жəне щетка сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.




ал балалар айтамыз, көреміз деген сөздермен аяқтайды





. . Жаңылған балалар қайта жасайды.







. Балалар өлең жолын мазмұндайды. Балалар шана сөзі мен щетка сөзін салыстыра айтады. берілген суреттегі Щ əрпін бояйды Ш əрпінен айырмашылығын табады

Балалар Щ дыбысының бейнесіне қарап отырып өздеріне қанша таяқша жəне қағаз қыстырғыш керек екенін, жəне қалай жасауға болатыны туралы пікірлеседі

Щ əрпінің баспа түрін ауада жазып, сосын жұмыс дəптеріне баспа түрін жазады



IV. ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия. 28-30 минут

Педагог қорытынды жасайды. Балаларды марапаттайды (Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту. Балалардан алманы түсті қарындашпен бояуын сұраңыз: Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен; Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен; Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен


Қызыл,сары,жасыл түсті қарындаштар.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!