Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Шегесіз салынған мешіт 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Шегесіз салынған мешіт |
Мұғалімнің аты-жөні: Нәсіпқали Ақтолқын Күні: |
||
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. |
||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мыныны орындай алады: Тыңдалым материалдары бойынша мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады. Оқушылардың көбісі мыныны орындай алады: Мәтіндегі сөздерге талдау жасайды, сөз таптарын ажыратады. Оқушылардың кейбірі мыныны орындай алады: Қосымша сұрақтарға жауап беріп, жазба жұмыстарын орындайды. |
||
Ресурстар: |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||
Әдіс-тәсілдер |
Сөздік, көрнекілік, рефлексия. |
||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||
Алдыңғы оқу |
Дереккөздерді пайдаланып, Жаркент мешіті туралы ақпаратты біледі. |
Сабақ жоспары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Оқушының қызыметі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут Сабақтың ортасы 25 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Қызығушылықты ояту мақсатында шегесіз салынған мешіт туралы бейнеролик көрсетіледі. https://youtu.be/71fEpGz9il 1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Мәтіннен сан есімдерді тауып, құрамына қарай ажырату. 1-топ. Видеодан алған материалдан постер қорғау. 2-топ. Оқулықтағы мәтін бойынша постер қорғау. 3-топ. Екі материал бойынша сұрақтар мен тапсырмалар әзірлеу. Жетісу өлкесінде тамаша тарихи мұралардың бірі – бүгінде салынғанына 130 жыл толған Жаркент қаласындағы Уәлібай мешіті. Қытай сәулетшісі Хон Пик сол кездегі көпес атағы бар Уәлібай есімді азаматқа мешіт тұрғызу ұсыныс жасаған екен. Сәулетші мешіт жұмысын 36 мың алтын теңгеге бағалаған. Уәлібай ел ішіндегі ауқатты адамдардан қаржы жинап, мешіт үйінің құрылысының жүруіне ат салысыпты. Алғашқы үш жыл құрылыс материалдарын дайындауға, яғни ағаш тасып, жинауға кеткен. Оның құрылысына Ақсу және Кетпен тауларынан Тянь-Шань шыршаларын тасыған. Ағаштарды тасып біткен соң, ел-елден жүз шақты ағаш шебері шақырылған. Құрылыс барысында бірде-бір шеге қолданбай, қытай сәулетшісінің көрсетумен бағаналарды өзара қиюластыра орналастырған. Барлығы 122 бағана кеткен мешіт құрылысы бір жылда біткен. Құрылыстың сырлау, әрлеу жұмыстарына қолы шебер адамдарды ел ішінен, Хиуадан, Бұқарадан шақырған . Сол себепті қытай, орыс, түркітілдес халықтардың тілін білетін тілмаштар да мешіт құрылысына өз үлесін қосқан. «Қытайлық сәулет үлгісін өзге елге жариялапты» - деген сыбысты естіген қытайлықтар атақты сәулетшіге іздеу сала бастайды. Мұны білген Хон Пик біраз бой тасалаған екен.Бірақ «кейіннен еліне ұстап әкетіп, азаптап өлтірілген» деседі. 2-тапсырма. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау.
3-тапсырма. Мәтінге сай дұрыс ақпаратты табыңдар. Жұп бойынша тексереді.
4-тапсырма . «Шегесіз салынған мешіт» тақырыбында берілген тірек сөздерді қатыстырып, эссе жазыңдар. Тірек сөздер: мешіт, құрылыс, Жаркент, Хон Пик, шеге, сәулет өнері, жылдар, медресе.
Үйге тапсырма: 1.«Шегесіз салынған мешіт» тақырыбында мәлімет жазу. 2. 3-тапсырма
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспект. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс – әрекет. |
Мұғаліммен амандасып, бейнероликті көреді.
https://youtu.be/71fEpGz9il
Оқушылар мәтіндегі сан есімдерді тауып, құрамына қарай ажыратады. Сан есімдер: 130-күрделі, 36-күрделі, 100 шақты-дара, 122- күрделі.
2-тапсырма. Оқушылар мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.
3-тапсырма. Мәтінге сай дұрыс ақпаратты анықтайды.
|