Мұғалім оқушылардың назарын 1 тапсырмадағы суретке назар
аудартады.Сурет бойынша жеміс атауларымен таныстырады.Сондай-ақ
жеймін сөзінің мағынасын түсіндіреді. Берілген үлгі бойынша жеймін
сөзін жеміс атауларымен байланыстыра қолдануға
үйретеді.
Мен алмұрт
жеймін.
Ойлау деңгейлері
|
Бағалау критерийлері
|
Білу, түсіну
|
-мәтіннің мазмұнын түсінеді,
аударады.
-жаңа сөздерді есінде
сақтайды.
-мағынасын
түсінеді.
|
Қолдану
|
-мәтін бойынша сұрақтарға
жауап береді.
-сөз тіркестерін
құрастырады.
-жаңа сөздерді сәйкестендіреді.
|
Бағалау критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Мәтіннің мазмұнын түсінеді,
аударады.
Жаңа сөздерді есінде
сақтайды.
Мағынасын
түсінеді.
|
-мәтіннің мазмұнын
түсінеді;
-мәтіндегі жаңа сөздерді
атай алады;
-сөздердің мағынасын
түсінеді;
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере
алады;
|
Жаңа сөздермен сөз
тіркестерін құрастырады.
Жаңа сөздерді сәйкестендіреді.
|
-тақырып бойынша сұрақтар
құрастырады;
-сөздер мен сөз тіркестерін
құрастыра алады;
-жаңа сөздерді суретпен
сәйкестендіре алады
- сурет бойынша жемістерді дұрыс көрсете
алады.
|
Видео «Жемістер»
1-тапсырма. Сәйкестендір
әдісі арқылы
(топтық жұмыс)
сәйкестендір
Алмұрт
жүзім
Алма
Өрік
Шие
Жетістік критерийлері:
1.Сөздерді дұрыс оқу
2. Аудармасын айту
3. Сурет бойынша сәйкестікті табу
ҚБ : «Бас
бармақ» Топтар бір-бірін
бағалайды.
«Бас бармақ» бағалауы.
2 тапсырма Суреттегі
заттардың атауын жазу топ ішінде
Алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім
«2 топ 1 топтың балаларын
тексереді»
« Тірек
сөз» әдісі арқылы
(топтық
жұмыс)
мәтіннің тірек
сөздерін жазады. Белгіленген уақытта ең көп сөз жазған топ
жеңеді.
Ойлау деңгейлері
|
Бағалау критерийлері
|
Білу және түсіну
|
Мәтіннің мазмұнын түсінеді
|
Қолдану
|
Сөз тіркестерін есіне салады
|
ҚБ :
«Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
Ойын
«Жейтін-жемейтін» Доп
-Алма?
Жеймін
-Кітап?
-Жемеймін
Банан?
Жеймін
2-тапсырма. Топтық
жұмыс
1- топ
Тағамдар 2-топ Сусындар
1 топ Суреттер ішінен тағамдар тауып желімдеп жапсырады, 2
топ сусындардың суретін желімдеп
жапсырады.
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
: смайликтер арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
3 тапсырма Сүрақтар мен
жауаптар
Екі топ бір-біріне сұрақтар қояды
Әліппе
әні
Дәптермен
жұмыс Һ дауыссыз дыбыс
Сергіту сәті
Аю
4-тапсырма.
Ғажайып гүл Сұрақтарға жауап
беру
.-Алма
қандай?
-Шие
қандай?
-Шай
қандай?
-Су
қандай?
-Алмұрт
қандай?
ҚБ :
«Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
|