|
Сабақ: Қазақ тілі. Сен не жейсің? |
Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 21.04.2017 |
Мұғалімнің есімі: Жангарина Айман Ермековна |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Оқылым 1.2.4.1. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау. 1.2.3.1. Сұхбаттасының не айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? неше?) қою. Жазылым 1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеміс түрлерін атай алады, өзінің не жейтін / жемейтінін айта алады, һ дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Тақырып бойынша белсенді лексиканы қолдана алады, сыныптағы оқушылар тақырып бойынша сұрақ қоя алады, мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын дұрыс қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеміс атауларын толықтыра алады, сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Сұрақтар құрастыру және оған жауап беру |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тағам мен сусындар атауларын біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 мин 2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сергіту сәті.
С Сәлем құлағым үлкен, салем Алақай! Алақай! Қуанады балақай ІІ. Топқа бөлу. Жапырақ түстерін таңдау арқылы топқа бөлу.
Жағымды психологиялық ахуал: Қызыл түс таңдаған топ: белсенді, көңілді Жасыл түс таңдаған топ: шығармашыл, алғыр |
Интербелсенді тақта Қорапша жемістер мен сусындардың суреттері |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 1 мин 5 мин 1 мин 1 минут 5 минут 2 мин 7 минут 10 минут 1 мин |
Мұғалім оқушылардың назарын 1 тапсырмадағы суретке назар аудартады.Сурет бойынша жеміс атауларымен таныстырады.Сондай-ақ жеймін сөзінің мағынасын түсіндіреді. Берілген үлгі бойынша жеймін сөзін жеміс атауларымен байланыстыра қолдануға үйретеді. Мен алмұрт жеймін.
Видео «Жемістер» 1-тапсырма. Сәйкестендір әдісі арқылы (топтық жұмыс) сәйкестендір
Жетістік критерийлері: 1.Сөздерді дұрыс оқу 2. Аудармасын айту 3. Сурет бойынша сәйкестікті табу ҚБ : «Бас
бармақ» Топтар бір-бірін
бағалайды. «Бас бармақ» бағалауы. 2 тапсырма Суреттегі заттардың атауын жазу топ ішінде Алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім «2 топ 1 топтың балаларын тексереді» « Тірек сөз» әдісі арқылы (топтық жұмыс) мәтіннің тірек сөздерін жазады. Белгіленген уақытта ең көп сөз жазған топ жеңеді.
ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
Ойын «Жейтін-жемейтін» Доп -Алма? Жеймін -Кітап? -Жемеймін Банан? Жеймін 2-тапсырма. Топтық жұмыс 1- топ Тағамдар 2-топ Сусындар 1 топ Суреттер ішінен тағамдар тауып желімдеп жапсырады, 2
топ сусындардың суретін желімдеп
жапсырады. Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау : смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды. 3 тапсырма Сүрақтар мен жауаптар Екі топ бір-біріне сұрақтар қояды Әліппе әні Дәптермен жұмыс Һ дауыссыз дыбыс Сергіту сәті Аю 4-тапсырма. Ғажайып гүл Сұрақтарға жауап беру .-Алма қандай? -Шие қандай? -Шай қандай? -Су қандай? -Алмұрт қандай? ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
|
интербелсенді тақта Жемістердің суреттері Смайликтер Көрнекілік тер Оқулық, сұрақтар мен жауаптар , карточкалардағы тапсырмалар Аудиодиск: 7.5.1.; 7.5.3.; 7.5.5. №2 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма: 7.5. |
||||||||||||||||||||
|
5 мин |
. Асханада рөлдік ойын -Сен не жейсің? -Сен не ішесің? -Ас болсын Рахмет -Сау бол |
Интербелсенді тақта, Венн диаграмма сы |
||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
“Бағдаршам” әдісі Кері байланыс. «Бағдаршам» Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де сұрақтар бар; Жасыл түс – барлығы түсінікті.
|
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сен не жейсің? 2 сынып
Ашық сабақ Сен не жейсің? 2 сынып
|
Сабақ: Қазақ тілі. Сен не жейсің? |
Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 21.04.2017 |
Мұғалімнің есімі: Жангарина Айман Ермековна |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Оқылым 1.2.4.1. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау. 1.2.3.1. Сұхбаттасының не айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? неше?) қою. Жазылым 1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеміс түрлерін атай алады, өзінің не жейтін / жемейтінін айта алады, һ дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Тақырып бойынша белсенді лексиканы қолдана алады, сыныптағы оқушылар тақырып бойынша сұрақ қоя алады, мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын дұрыс қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеміс атауларын толықтыра алады, сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Сұрақтар құрастыру және оған жауап беру |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тағам мен сусындар атауларын біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 мин 2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сергіту сәті.
С Сәлем құлағым үлкен, салем Алақай! Алақай! Қуанады балақай ІІ. Топқа бөлу. Жапырақ түстерін таңдау арқылы топқа бөлу.
Жағымды психологиялық ахуал: Қызыл түс таңдаған топ: белсенді, көңілді Жасыл түс таңдаған топ: шығармашыл, алғыр |
Интербелсенді тақта Қорапша жемістер мен сусындардың суреттері |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 1 мин 5 мин 1 мин 1 минут 5 минут 2 мин 7 минут 10 минут 1 мин |
Мұғалім оқушылардың назарын 1 тапсырмадағы суретке назар аудартады.Сурет бойынша жеміс атауларымен таныстырады.Сондай-ақ жеймін сөзінің мағынасын түсіндіреді. Берілген үлгі бойынша жеймін сөзін жеміс атауларымен байланыстыра қолдануға үйретеді. Мен алмұрт жеймін.
Видео «Жемістер» 1-тапсырма. Сәйкестендір әдісі арқылы (топтық жұмыс) сәйкестендір
Жетістік критерийлері: 1.Сөздерді дұрыс оқу 2. Аудармасын айту 3. Сурет бойынша сәйкестікті табу ҚБ : «Бас
бармақ» Топтар бір-бірін
бағалайды. «Бас бармақ» бағалауы. 2 тапсырма Суреттегі заттардың атауын жазу топ ішінде Алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім «2 топ 1 топтың балаларын тексереді» « Тірек сөз» әдісі арқылы (топтық жұмыс) мәтіннің тірек сөздерін жазады. Белгіленген уақытта ең көп сөз жазған топ жеңеді.
ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
Ойын «Жейтін-жемейтін» Доп -Алма? Жеймін -Кітап? -Жемеймін Банан? Жеймін 2-тапсырма. Топтық жұмыс 1- топ Тағамдар 2-топ Сусындар 1 топ Суреттер ішінен тағамдар тауып желімдеп жапсырады, 2
топ сусындардың суретін желімдеп
жапсырады. Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау : смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды. 3 тапсырма Сүрақтар мен жауаптар Екі топ бір-біріне сұрақтар қояды Әліппе әні Дәптермен жұмыс Һ дауыссыз дыбыс Сергіту сәті Аю 4-тапсырма. Ғажайып гүл Сұрақтарға жауап беру .-Алма қандай? -Шие қандай? -Шай қандай? -Су қандай? -Алмұрт қандай? ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.
|
интербелсенді тақта Жемістердің суреттері Смайликтер Көрнекілік тер Оқулық, сұрақтар мен жауаптар , карточкалардағы тапсырмалар Аудиодиск: 7.5.1.; 7.5.3.; 7.5.5. №2 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма: 7.5. |
||||||||||||||||||||
|
5 мин |
. Асханада рөлдік ойын -Сен не жейсің? -Сен не ішесің? -Ас болсын Рахмет -Сау бол |
Интербелсенді тақта, Венн диаграмма сы |
||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
“Бағдаршам” әдісі Кері байланыс. «Бағдаршам» Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де сұрақтар бар; Жасыл түс – барлығы түсінікті.
|
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
әлем,
құлағым, сәлем, сәлем


















