Материалдар / Ашық сабақ Сен не жейсің? 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сен не жейсің? 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
743
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Қазақ тілі. Сен не жейсің?

Мектеп: Смирнов №2 орта мектебі

Күні: 21.04.2017

Мұғалімнің есімі: Жангарина Айман Ермековна

СЫНЫП: 1

Қатысқандар саны: 10

Қатыспағандар саны: 0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Оқылым

1.2.4.1. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау.

1.2.3.1. Сұхбаттасының не айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.2.1. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация

бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? неше?) қою.

Жазылым

1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


Жеміс түрлерін атай алады, өзінің не жейтін / жемейтінін айта алады, һ дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тақырып бойынша белсенді лексиканы қолдана алады, сыныптағы оқушылар тақырып бойынша сұрақ қоя алады, мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын дұрыс қолдана алады.


Кейбір оқушылар:


Жеміс атауларын толықтыра алады, сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, һ дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады.


Тілдік мақсат

Сұрақтар құрастыру және оған жауап беру

Алдыңғы оқу

Тағам мен сусындар атауларын біледі.


Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы




3 мин










2 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сергіту сәті.

С әлем, құлағым, сәлем, сәлем

Сәлем құлағым үлкен, салем

Алақай! Алақай!

Қуанады балақай


ІІ. Топқа бөлу.

Жапырақ түстерін таңдау арқылы топқа бөлу.



Жағымды психологиялық ахуал:

Қызыл түс таңдаған топ: белсенді, көңілді

Жасыл түс таңдаған топ: шығармашыл, алғыр


Интербелсенді тақта





Қорапша жемістер мен сусындардың суреттері











Ортасы

1 мин










5 мин























1 мин





1 минут






5 минут




2 мин










7 минут











10 минут
















1 мин

Мұғалім оқушылардың назарын 1 тапсырмадағы суретке назар аудартады.Сурет бойынша жеміс атауларымен таныстырады.Сондай-ақ жеймін сөзінің мағынасын түсіндіреді. Берілген үлгі бойынша жеймін сөзін жеміс атауларымен байланыстыра қолдануға үйретеді.

Мен алмұрт жеймін.

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну

-мәтіннің мазмұнын түсінеді, аударады.

-жаңа сөздерді есінде сақтайды.

-мағынасын түсінеді.


Қолдану

-мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

-сөз тіркестерін құрастырады.

-жаңа сөздерді сәйкестендіреді.


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Мәтіннің мазмұнын түсінеді, аударады.

Жаңа сөздерді есінде сақтайды.

Мағынасын түсінеді.


-мәтіннің мазмұнын түсінеді;

-мәтіндегі жаңа сөздерді атай алады;

-сөздердің мағынасын түсінеді;

-мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.

Жаңа сөздерді сәйкестендіреді.

-тақырып бойынша сұрақтар құрастырады;

-сөздер мен сөз тіркестерін құрастыра алады;

-жаңа сөздерді суретпен сәйкестендіре алады

- сурет бойынша жемістерді дұрыс көрсете алады.


Видео «Жемістер»

1-тапсырма. Сәйкестендір әдісі арқылы (топтық жұмыс) сәйкестендір





DrawObject2 DrawObject1 Алмұрт

DrawObject3 жүзім


Алма

DrawObject5 DrawObject4 Өрік


Шие

Жетістік критерийлері:

1.Сөздерді дұрыс оқу

2. Аудармасын айту

3. Сурет бойынша сәйкестікті табу

ҚБ : «Бас бармақ» Топтар бір-бірін бағалайды.




«Бас бармақ» бағалауы.

2 тапсырма Суреттегі заттардың атауын жазу топ ішінде

Алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім

«2 топ 1 топтың балаларын тексереді»

« Тірек сөз» әдісі арқылы (топтық жұмыс)

мәтіннің тірек сөздерін жазады. Белгіленген уақытта ең көп сөз жазған топ жеңеді.


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

Мәтіннің мазмұнын түсінеді

Қолдану

Сөз тіркестерін есіне салады



ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Ойын «Жейтін-жемейтін» Доп

-Алма?

Жеймін

-Кітап?

-Жемеймін

Банан?

Жеймін

2-тапсырма. Топтық жұмыс

1- топ Тағамдар 2-топ Сусындар

1 топ Суреттер ішінен тағамдар тауып желімдеп жапсырады, 2 топ сусындардың суретін желімдеп жапсырады.


Қалыптастырушы бағалау



Қалыптастырушы бағалау : смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


3 тапсырма Сүрақтар мен жауаптар

Екі топ бір-біріне сұрақтар қояды



Әліппе әні

Дәптермен жұмыс Һ дауыссыз дыбыс


Сергіту сәті Аю

4-тапсырма. Ғажайып гүл Сұрақтарға жауап беру

.-Алма қандай?

-Шие қандай?

-Шай қандай?

-Су қандай?

-Алмұрт қандай?



ҚБ : «Шапалақ» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.



интербелсенді тақта








Жемістердің суреттері























Смайликтер






Көрнекілік

тер











Оқулық, сұрақтар мен жауаптар , карточкалардағы тапсырмалар






Аудиодиск: 7.5.1.; 7.5.3.; 7.5.5.



2 жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма: 7.5.




















5 мин










.

Асханада рөлдік ойын

-Сен не жейсің?

-Сен не ішесің?

-Ас болсын

Рахмет

-Сау бол


Интербелсенді тақта,

Венн диаграмма

сы


Рефлекция

Бағдаршам” әдісі

Кері байланыс. «Бағдаршам»


Мысалы: Қызыл түс – түсінген жоқпын;

Сары түс – әлі де сұрақтар бар;

Жасыл түс – барлығы түсінікті.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!