Сабақ: | Мектеп: Сарыбастау ауылындағы орта мектеп |
Күні: 21. 12. 17. | Мұғалімнің аты-жөні: Дуабаева Ш.С. |
Сынып: 5а,ә | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Шілікті және Бесшатыр обалары . «Патша қорғандары»Зерттеу сұрағы «Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?» |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық –ескерткіштерді салыстыру 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
Сабақтың мақсаттары | Шілікті және Бесшатыр археологиялық –ескерткіштерін салыстыру, әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру, ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу ,түсіну , қолдану |
Бағалау критерийлері | • Шілікті мен Бесшатыр ескерткіштеріне қатысты мәтінді оқып сұрақтарға жауап береді.Археологиялық ескерткіштерді кесте арқылы салыстырадыӘлеуметтік топтарды анықтайды |
Пәнаралық байланыс | Бұл сабақта қорғандардың орналасу аймақтарын сипаттауда география пәнімен байланысады |
Құндылықтармен байланыс | Өткен тарихына құрметпен қарау, еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру. |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты лексика мен терминология:Тайпа тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар,мемлекет, көсем, патша, әскери демократия, археология, оба, қорған, ескерткіш
|
Алдыңғы білім | Қазақстан территориясындағы ерте темір дәуіріндегі рулар, тайпалардың пайда болуы, археологиялық ескерткіштері, дүниетанымы, шаруашылығы, тарихи кезеңнің зерттелуі туралы біледі. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
3 мин
7 мин
10 мин
10 мин
7 мин
| - Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Бастапқы стимул. Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреті көрсетіледі. Сұрақтар қойылады. Оқушылар жауабынан кейін сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты, бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі. Т/Ж Сыныпты екі топқа бөліп, Шілікті және Бесшатыр қорғандары туралы мәтін беру.Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, қорғандардың ерекшеліктерін анықтайды.1. Шілікті және Бесшатыр қорғандары қайда орналасқан?2. Жерлеу рәсімінде қандай ерекшеліктер бар?3. Қорғандарда қандай заттар табылды?4. Табылған заттардың негізінде қандай қорытындылар шығаруға болады?5. Екі қорғанның ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар ма?6. Табылған заттар негізінде қандай қорытынды шығаруға болады? Б Б Шілікті және Бесшатыр қорғандарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін оқушыларға Венн диаграмма толтыруға тапсырма беріледі.Оқушыларды бағалау. Жеке жұмыс/ Қорғандарда көбінесе кімдер жерленгенін анықтау үшін мәтінмен жұмыс ұйымдастырылады.Мәтінде әлеуметтік топтар туралы мәлімет беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені толтыру тапсырылады.Әлеуметтік топтардың қызметі мен жерлеу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз болжамдарын жасайды. Тапсырма Ж Топтар қажетті ақпараттарды меңгергеннен кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» болғандығының 3 себебін келтіріп, дәлелдейді, өзіндік ой қорытындылайды |
Интерактивті тақта
оқулық.
Карта
Қосымша үлестірме материал
Bilimland |
3 мин | Үйге тапсырма §29-30 оқу |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
| Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. |
|
|
|
Рефлексия |
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау |
|