Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.3А Үшбұрыштарды шешу

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Синустар теоремасы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану;


    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар: Синустар теоремасын біледі, қарапайым есептерді шығара алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: теореманы мен формулаларды есептерді шығаруда қолданады.

    Кейбір оқушылар: үшбұрыштың биссектрисасының қасиетін қолданады, құрделі есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    1)Синустар теоремасын есеп шығаруда қолданады

    2)Үшбұрыштың биссектрисасының қасиетін қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    • ­ теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шығару жолын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: синустар теоремасы.

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: ­ ... қарсы жатқан бұрыштардың синустарына пропорционал.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға , денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

    Пәнаралық байланыс

    Физика, сызу.

    Алдыңғы оқу

    Косинустар теоремасы.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау



























    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


    Психологиялық ахуал «Көршіме тілек» атты сергіту сәтін өткізу. Көршісінің есімінің бірінші әрпінен басталатын бірнеше тілектер айту.


    Топқа бөлу:

    Қағаз қиындылары

    Үй жұмысын тексеру:§15 №2, №4, №5 бет 96 (шолып өту)

    №2

    Берілгені: BC=5, ,

    Табу керек: АВ-?

    Шешуі: (үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы бойынша)

    Синус теоремасын қолдана отырып пропорция құрамыз:

    Жауабы: .

    №4

    Берілгені: BC=1

    Табу керек: -?

    Шешуі: , ,

    Жауабы: .

    №5

    Берілгені: -да

    ,

    Табу керек: a)АВ:ВС

    Шешуі:

    =





    ә) ,

    Табу керек: ә)АВ:ВС

    Шешуі:

    ә)

    ; =

    Жауабы: a) ; ә) .

    Ой қозғау. Өткен тақырып бойынша есеп шығару.

    (косинустар теоремасы арқылы үшбұрыштың түрін анықтауға болады:

    тікбұрышты,

    ).

    Тапсырма 1

    1.Үшбұрыш қабырғалары:

    a) 15 см, 13 см және 14 см

    ә) 30 см, 40 см және 50 см

    б) 7 см, 8 см және 12 см болса, осы үшбұрыштың түрін анықтаңыз.

    Жауабы: a) 15 см, 13 см және 14 см (сүйірбұрышты)

    ә) 30 см, 40 см және 50 см (тікбұрышты)

    б) 7 см, 8 см және 12 см (доғалбұрышты)

    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы

    Picture 1

    Сергіту сәті. «Көңілді күн»

    Cурет бойынша есеп. Тапсырма 2


    Есеп:

    1. Суреттегі берілгендер бойынша ? табыңыз.

    Тапсырма 3. Есеп:

    2. Суреттегі берілгендер бойынша ? табыңыз.

    Қалыптастырушы бағалау «Қолпаштау» әдісі арқылы.


    Оқулық, геометрия

    9-сынып

    В.А.Смирнов

    Слайд 3


    смайликтер



























































    Слайд 4



























    Слайд 5



    Білім ленд





















    Слайд 6






    Интернет ресурстан



    Слайд 7





    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың ортасы






    Практикалық сабақ.

    Теорема. Үшбұрыштың бұрышының биссектрисасының осы бұрышқа қарсы жатқан қабырғаны оған іргелес жатқан қабырғаны пропорционал бөліктерге бөледі.

    Берілгені: BС=a, AC=b, CD-биссектриса,

    AD=m, BD=n.

    Дәлелдеу керек:

    Дәлелдеу:

    (CD-биссектриса)

    ендеше ;

    m=

    (келтіру формуласы бойынша)

    n=


    ,

    Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі.

    Оқулықпен жұмыс. «Бірге ойланайық» әдісі .

    4-тапсырма. №9

    Берілгені: Берілгені: AB=1, AC=BC=2, AD-биссектриса

    Табу керек: CD, DB.

    Шешуі: DB=x онда DC=2-x

    , ,

    (DB) онда DC=2-x=2-

    Жауабы: DB , DC= .

    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы

    5-тапсырма.

    «Жекелеген» жұмыс: Үлестірме қағаздар

    1.АВС үшбұрышында А = 30°, В = 45° АС=4 см болса ВС қабырғасының ұзындығын тап.

    2. үшбұрышы берілген. Егер АВ=8 см,

    А = 40° және B = 75°-қа тең болса, онда ВС қабырғасының ұзындығын тап.

    3. үшбұры

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразаева Жибек Жамбыловна
    24 Тамыз 2021
    3035
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Синустар теоремасы 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Синустар теоремасы 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Синустар теоремасын есеп шығаруда қолданады. Үшбұрыштың биссектрисасының қасиетін қолданады. Теореманы мен формулаларды есептерді шығаруда қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.3А Үшбұрыштарды шешу

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Синустар теоремасы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану;


    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар: Синустар теоремасын біледі, қарапайым есептерді шығара алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: теореманы мен формулаларды есептерді шығаруда қолданады.

    Кейбір оқушылар: үшбұрыштың биссектрисасының қасиетін қолданады, құрделі есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    1)Синустар теоремасын есеп шығаруда қолданады

    2)Үшбұрыштың биссектрисасының қасиетін қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    • ­ теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шығару жолын түсіндіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: синустар теоремасы.

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: ­ ... қарсы жатқан бұрыштардың синустарына пропорционал.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға , денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

    Пәнаралық байланыс

    Физика, сызу.

    Алдыңғы оқу

    Косинустар теоремасы.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау



























    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


    Психологиялық ахуал «Көршіме тілек» атты сергіту сәтін өткізу. Көршісінің есімінің бірінші әрпінен басталатын бірнеше тілектер айту.


    Топқа бөлу:

    Қағаз қиындылары

    Үй жұмысын тексеру:§15 №2, №4, №5 бет 96 (шолып өту)

    №2

    Берілгені: BC=5, ,

    Табу керек: АВ-?

    Шешуі: (үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы бойынша)

    Синус теоремасын қолдана отырып пропорция құрамыз:

    Жауабы: .

    №4

    Берілгені: BC=1

    Табу керек: -?

    Шешуі: , ,

    Жауабы: .

    №5

    Берілгені: -да

    ,

    Табу керек: a)АВ:ВС

    Шешуі:

    =





    ә) ,

    Табу керек: ә)АВ:ВС

    Шешуі:

    ә)

    ; =

    Жауабы: a) ; ә) .

    Ой қозғау. Өткен тақырып бойынша есеп шығару.

    (косинустар теоремасы арқылы үшбұрыштың түрін анықтауға болады:

    тікбұрышты,

    ).

    Тапсырма 1

    1.Үшбұрыш қабырғалары:

    a) 15 см, 13 см және 14 см

    ә) 30 см, 40 см және 50 см

    б) 7 см, 8 см және 12 см болса, осы үшбұрыштың түрін анықтаңыз.

    Жауабы: a) 15 см, 13 см және 14 см (сүйірбұрышты)

    ә) 30 см, 40 см және 50 см (тікбұрышты)

    б) 7 см, 8 см және 12 см (доғалбұрышты)

    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы

    Picture 1

    Сергіту сәті. «Көңілді күн»

    Cурет бойынша есеп. Тапсырма 2


    Есеп:

    1. Суреттегі берілгендер бойынша ? табыңыз.

    Тапсырма 3. Есеп:

    2. Суреттегі берілгендер бойынша ? табыңыз.

    Қалыптастырушы бағалау «Қолпаштау» әдісі арқылы.


    Оқулық, геометрия

    9-сынып

    В.А.Смирнов

    Слайд 3


    смайликтер



























































    Слайд 4



























    Слайд 5



    Білім ленд





















    Слайд 6






    Интернет ресурстан



    Слайд 7





    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың ортасы






    Практикалық сабақ.

    Теорема. Үшбұрыштың бұрышының биссектрисасының осы бұрышқа қарсы жатқан қабырғаны оған іргелес жатқан қабырғаны пропорционал бөліктерге бөледі.

    Берілгені: BС=a, AC=b, CD-биссектриса,

    AD=m, BD=n.

    Дәлелдеу керек:

    Дәлелдеу:

    (CD-биссектриса)

    ендеше ;

    m=

    (келтіру формуласы бойынша)

    n=


    ,

    Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізіледі.

    Оқулықпен жұмыс. «Бірге ойланайық» әдісі .

    4-тапсырма. №9

    Берілгені: Берілгені: AB=1, AC=BC=2, AD-биссектриса

    Табу керек: CD, DB.

    Шешуі: DB=x онда DC=2-x

    , ,

    (DB) онда DC=2-x=2-

    Жауабы: DB , DC= .

    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы

    5-тапсырма.

    «Жекелеген» жұмыс: Үлестірме қағаздар

    1.АВС үшбұрышында А = 30°, В = 45° АС=4 см болса ВС қабырғасының ұзындығын тап.

    2. үшбұрышы берілген. Егер АВ=8 см,

    А = 40° және B = 75°-қа тең болса, онда ВС қабырғасының ұзындығын тап.

    3. үшбұры

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    24.08.2021
    3035
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразаева Жибек Жамбыловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации