Материалдар / Ашық сабақ Сиқырлы қалам
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сиқырлы қалам

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Жаңа сөздермен таныса отырып сөйлем құрайды, сұраққа жауап беру арқылы тілдері дамиды. Оқушылардың басым бөлігі: Жаңа сөздерді есте сақтайды. Кейбір оқушылар: ілік септігін дұрыс жалғай біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2021
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Cабақ

Қазақ тілі

Мектеп: №1 Хромтау орта мектебі



Күні: 24.9.2020


Мұғалімнің есімі: Уразова Марал Рафиковна


Сынып: 4 «Б»


Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сиқырлы қалам

Сабақ негізделген оқу мақсаты

4.5.1.1. мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу.

4.2.2.1.берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру

4.3.1.1Сүйікті қаласы туралы мәлімет беруге, септіктерді, оның ішінде ілік септігін қолдануды үйреніп, заттардың кімге тиесілі екенін түсіндіре алады. .

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жаңа сөздермен таныса отырып сөйлем құрайды, сұраққа жауап беру арқылы тілдері дамиды.

Оқушылардың басым бөлігі: Жаңа сөздерді есте сақтайды.

Кейбір оқушылар: ілік септігін дұрыс жалғай біледі


Тілдік мақсат

Тілді терең меңгеру


Критерий

1. жеке тапсырмаларды өз бетінше орындай алады

2. сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

3. септік жалғауларын дұрыс табады.

Алдыңғы оқу


Бөлмедегі заттар


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелер жазылады.)

Ресурстар

Басталуы



Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы меңгереді. Жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіреді.

Мейрамхана - ресторан

Аялдама - остоновка

Қонақ үй – гостиница

Көлік тұрағы - порковка

Алаң – площадь

Спорт сарайы – спортивный комплекс

Сауда үйі – торговый центр

Дәмхана –кафе /3-мин/


  • Жаңа сөздермен танысып болсақ, енді қала ішіне саяхатымызды бастайық.

Сабақ оқушылардың қызығушылын тудыру мен жаңа сөздерді толықтай меңгеру үшін «Қалаға саяхат» әдісі қолданылады. Саяхаттап баратын жерлер көрсетіледі. Онда қандайда бір тапсырмалар күтіп тұрады.


дәмхана>спорт сарайы >кітапхана>алаң


Дәмханаға келдік, мұнда мынандай тапсырма дайын тұр екен.



Айтылым. «Аяқталмаған сөйлем» тәсілі

2-тапсырма. Берілгенді оқы олармен сөйлем құра.

Мейрамхананың іші /просторно/

Сауда үйінің алды... /не свободно/

Спорт сарайының арты... /закрыто/

Көлік тұрағының қасы.../свободно/

Алаңның айналасы.../ красивый/

Қонақ үйдің жаны.../ полно/ /5 мин/



Спорт сарайына қош келдік. Мұндағы тапсырмаға назар аударсақ.

«Ойлан» айдары. 3-тапсырма. Құраған сөйлемдердің ішінен кімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретінт сөздерді тап

Үлгі:Мейрамхананың іші өте кең. /3 мин/


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылар «кімнің?/ненің?» сұрағына жауап беріп, сабақтың грамматикалық мақсатына ауысады.












Интербелсенді тақта, кітап, слайд


Ортасы


Кітапханаға да келіп қалдық. Мұнда біз өзімізге пайдалы ақпараттар аламыз. Ендеше мұқият болайық.

Тыңдалым. «Есте сақта!»

І лік септігінің «Кімнің? Ненің?» жалғауларын қолданыс тұрғыдан меңгерту. «Кімнің?» сұрағы адамға қатысты атауларға, Ненің? сұрағы басқа заттарға қойылады. /5 мин/



Соңғы аялдамамыз алаңға да келіп жеттік. Мұндағы берілген тапсырмағв назар аударсақ.


Жазылым және Оқылым.

«Адасқан қосымша» әдісі.


Сенің үйің.. қасында ескерткіш бар. Бұл мейрамхана... бөлмелері өте кең. Әлидің көлігі қонақүй.. алдында тұр. Орталық сабақ... ішінде адам көп. /5 мин/


-нің, ның, -дің, -тың








Соңы



Рефлексия.

Әдісі: «Бас бармақ». Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Түсінікті

Бас бармақ көлденең тұрса = түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса = түсінбедім.

Үй тасырмасы: 35 беттегі 5 тапсырма







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!