Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
1-тапсырма: Жұптық
жұмыс
«Стикердегі диалог»
әдісі
-
Сөз мәдениеті дегенді
қалай түсінесіңдер?
-
Адамдар арасындағы
қарым-қатынаста сөз мәдениетінің рөлі қандай?
-
Қазақ тілінің қоғамдағы
қолданылу аясы, өзіндік орны қандай деп
ойлайсыңдар?
(Топ мүшелері сұрақтардың
жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға
іледі. кейін пікірлерін жұп бойынша
қорғайды).
Бағалау
критерийлері:
1.Мәтінді мұқият
түсініп оқи алады;
2.Сұраққа жауап бере
алады;
3. Ойын жүйелі
жеткізеді;
Кері
байланыс: Гүл шоқтары арқылы
беремін
Қызыл
гүл-тамаша
Сары
гүл-жақсы
Жасыл
гүл-орташа
2-тапсырма: Топпен
жұмыс
«Кім тез?»
ойыны.
Шарты: тірек сөздер: дұрыс
сөйлеу, турашыл, жомарт, қарым-қатынас, мазмұнды, өмір, тіл,
мәдениет, шеберлік, сөз, пайдалану, амал-тәсілдер, мақсаты, қазақ
елі, үйрену, үйрету- әр топтан 2 оқушы тірек сөздері бойынша
бір-бірімен байланысқан, сабақтасып жатқан сөйлем құрау
керек.
Бағалау
критерийлері:
-
Тірек сөздерді қатыстырып
сөйлем құрайды.
-
Сөйлемдер бір-бірімен
сабақтасып жатады.
«
Шеңбердегі
қаламсап»
Оқушылар шеңберге тұрып,
музыканың ырғағымен бір-біріне тез-тез қаламсапты береді. Музыка
тоқтатқан уақыта кімнің қолында қаламсап қалды сол оқушы тақырып
бойынша сұраққа жауап береді.
3-тапсырма.
1-топ. Ақылды орынмен
сөйлер де, жауабын күтер. (С.Сараи)
2-топ. Өлшеп айтылса ғана
жөнді сөз бола алады. (Құтып)
3-топ. Түмен сөздің түйінін
бір сөзбен шеш. (Ж.Балсағұни)
Әр топ тақырыпқа байланысты
постер жасау керек.
Бағалау
критерийлері:
-
Тақырыптан
ауытқымайды.
-
Мағыналы, креативті постер
жасайды.
-
Постерді жүйелі
қорғайды.
«Олақтың сөзі-орынсыз жамау
сияқты» атты тақырыпта эссе жазу. Сөз саны
150-200сөз.
|