Материалдар / Ашық сабақ Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныптар бойынша ашық сабақ, түрлі әдіс-тәсілдер қолданылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Мамыр 2020
6132
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мұғалімнің аты-жөні: Рүстем Наркес Айыпжанқызы


Сынып: 10


Оқушылар саны: 20


Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар)

Сабақтың мақсаттары


Оқушының тіл мәдениетін қалыптастыра отырып, әдеби тілді көркемдеп сөйлеу, жазу дағдыларын, сөйлеу шеберлігін қалыптастыру.






Ойлау деңгейлері

Қолдану, жинақтау, бағалау

Пәнаралық байланыс

әдебиет

Тілдік мақсаттар

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша,ал жолдастарымның пікірінше,бұл игі бастаманы қолдаймын,болашақтың сұранысы мынандай болуы ықтимал.

Ресурстар

Интербелсенді тақта,суреттер, тірек сөздер,оқулық, бейнежазба, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Сабақтың басы


3 минут



5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

Абайдың «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат» өлеңі арқылы топқа бөлінеді. Өлең қиындыларын сәйкестендіреді.

1-топ

Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат,

Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат.

Арзан , жалған күлмейтін, шын күлерлік,

Ер табылса жарайды қылса сұқбат...

2-топ

Кейбіреу тыңдар үйден шыққанынша,

Кейбіреу қояр құлақ ұққанынша.

Сөз мәнісін білерлік кейбіреу бар,

Абайлар әрбір сөзді өз халінша.

3-топ

Бір жерде бірге жүрсең, басың қосып,

Біріңді бірің ғиззат, құрмет етіс.

Тұрғандай бейне қорқып, жаның шошып...

Жолдастық, сұқбаттастық бір үлкен іс,

Оның қадірін жетесіз адам білмес...

Үй тапсырмасы: «Еркін микрафон» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын жинақтап қорытындылау.





Жаңа білім

10 минут




































Ортасы 10 минут










Сергіту сәті








Аяқталуы 10 минут

















Үй тапсырмасы







Рефлексия

2минут

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

1-тапсырма: Жұптық жұмыс

«Стикердегі диалог» әдісі

  1. Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінесіңдер?

  2. Адамдар арасындағы қарым-қатынаста сөз мәдениетінің рөлі қандай?

  3. Қазақ тілінің қоғамдағы қолданылу аясы, өзіндік орны қандай деп ойлайсыңдар?

(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін жұп бойынша қорғайды).

Бағалау критерийлері:

1.Мәтінді мұқият түсініп оқи алады;

2.Сұраққа жауап бере алады;

3. Ойын жүйелі жеткізеді;

Кері байланыс: Гүл шоқтары арқылы беремін

Қызыл гүл-тамаша

Сары гүл-жақсы

Жасыл гүл-орташа

2-тапсырма: Топпен жұмыс

«Кім тез?» ойыны.

Шарты: тірек сөздер: дұрыс сөйлеу, турашыл, жомарт, қарым-қатынас, мазмұнды, өмір, тіл, мәдениет, шеберлік, сөз, пайдалану, амал-тәсілдер, мақсаты, қазақ елі, үйрену, үйрету- әр топтан 2 оқушы тірек сөздері бойынша бір-бірімен байланысқан, сабақтасып жатқан сөйлем құрау керек.

Бағалау критерийлері:

  1. Тірек сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды.

  2. Сөйлемдер бір-бірімен сабақтасып жатады.



« Шеңбердегі қаламсап»

Оқушылар шеңберге тұрып, музыканың ырғағымен бір-біріне тез-тез қаламсапты береді. Музыка тоқтатқан уақыта кімнің қолында қаламсап қалды сол оқушы тақырып бойынша сұраққа жауап береді.



3-тапсырма.

1-топ. Ақылды орынмен сөйлер де, жауабын күтер. (С.Сараи)

2-топ. Өлшеп айтылса ғана жөнді сөз бола алады. (Құтып)

3-топ. Түмен сөздің түйінін бір сөзбен шеш. (Ж.Балсағұни)

Әр топ тақырыпқа байланысты постер жасау керек.

Бағалау критерийлері:

  1. Тақырыптан ауытқымайды.

  2. Мағыналы, креативті постер жасайды.

  3. Постерді жүйелі қорғайды.

«Олақтың сөзі-орынсыз жамау сияқты» атты тақырыпта эссе жазу. Сөз саны 150-200сөз.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!