Материалдар / Ашық сабақ Сөз және оның мағынасы 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сөз және оның мағынасы 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер ушін кажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2018
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


 Маңғыстау облысы

Бейнеу ауданы

«Манашы орта мектебі»КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Кенганова Мейрамгул Нурадиновна


Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағынасы Сабақтың мақсаты: Сөз және оның мағынасы  туралы 2-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау; сөздік қорын молайту, ауызша сөйлеу тілін дамыту;  дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелей отырып оқушылардың ой өрісін дамыту Сабақтың әдісі: СТО ст, ВЕНН диаграммасы сұрақ-жауаптар, жаттығу жұмыстары,

Сабақтың көрнекіліктері:   тірек сызбалар, оқулықтағы суреттер, плакат, А4 маркер , магнит, стикер

Сабақтың барысы:     І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық

ІІІ.  Жаңа сабақ:

а) өткенді еске түсіру. Сөз  дегеніміз не? Сөздің қандай мағыналарын білесің?

 ә) оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу (тірек сызба көмегімен сөз таптарын еске түсіру) 

б) дәптермен жұмыс.  Күн ретін жазу.  Көркем  жазу А а А а  Алма.

2-жаттығу. Сөздерді оқу, ондағы ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсету, сөйлем құрау. Мысалы: Жазда аралар гүлдерден бал жинайды. Айдостың ала сиыры жайылып жүр.  3-жаттығу. Аспанда: ай, жұлдыз, күн, бұлттар, құстар, тікұшақ. Жерде:  топырақ, тастар, жәндіктер. Суда: балықтар, балдырлар, кеме, қайық . в) Сергіту жаттығуы. 4-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде балаларға сурет бойынша  сөйлем құрап жаздырту.  5-жаттығу Оқушылардың үстел жайында білімдерін ауызша сұрау, суретпен жұмыс жүргізу.

ІҮ.Кері байланыс;  а) 6-жаттығудағы ақпаратты  есте сақтап талдау. әОйын «Кім тапқыр?» Ойының шарты:  оқушыларды 4 топқа бөліп, зат, сын, сан есім, етістік бойынша сөздер айтқызу, сұрақ қою.

Ү. Қорытындылау а) Балалар, бүгін біз не үйрендік? ә) Сөз туралы не білеміз? Сөз мағынасына қарай  қалай бөлінеді?

ҮІ.  Үйге тапсырма: 7— жаттығу 5-бет. ҮІІ. Оқушыларды бағалау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!