Материалдар / Ашық сабақ. Сөз жəне оның мағынасы. 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Сөз жəне оның мағынасы. 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз жəне оның мағынасы туралы ашық свбақ өтті. Əріптестеріме əдістемелік көмек ретінде ұсынамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі Күні: 14.12.2017ж Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы:Сөз және оның мағынасын еске түсіреміз.
Сабақтың мақсаты: а/Сөйлемнің сөзден құралатынын және ондағы әрбір сөздің белгілі бір мағынасы барын ұғындыру;
ә/Сөздерді дұрыс қолдануға үйрету;
б/Сөйлемді сауатты құра білуге дағдыландыру;
Сабақтың әдісі: топтастыру,қарама-қарсы элементтер, бес жолды өлең
Сабақтың көрнекілігі:сызбалар,кестелер,топшалар
Сабақтың өтілу барысы:

І.Ұйымдастыру бөлімі:
Балаларды психологиялық сабаққа дайындау.

«Сиқырлы сыр сандық» қиршық қағазды алып дауыстап оқу.

Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.

Тіліммен бірге самалмын, Тіліме кім тағар мін.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру, бекіту: Қаратпа сөздің тыныс белгілері. 5 – жаттығу Тапсырмасы: Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қаратпа сөздерді тауып, тиісті тыныс белгісін қой.
«Еске түсір» сұрақ-жауап әдісі. - Қаратпа сөз дегеніміз не?
- Қаратпа сөздің тыныс белгісінің қойылуы туралы не білдік?

ІІІ.Жаңа сабақ. Осы кезге дейінгі сөз туралы білім,біліктерін пысықтау.

«Дұрыс па, бұрыс па?» Дұрыс емес тұжырымды түзетіп айту, дұрыс жауапты дәлелдеу. Қазақ тілінде мәндес мағыналас сөздер болады. (дұрыс) сәби,бала, нәресте,перзент Қарама-қарсы сөздер қазақ тілінде кездеспейді. (бұрыс) Сөздердің мағыналық бөлігі түбір деп аталады. (дұрыс) оқу-шы Бастауыш – сөйлемнің тұрлаусыз мүшесі. (бұрыс) кім? не? кімі?несі? Жалаң сөйлем тұрлаулы сөйлемдерден тұрады. (дұрыс) Боран соқты. Дауысты дыбыстар екіге бөлінеді. (дұрыс) Біріңғай мүшелердің арасына нүкте қойылады. (бұрыс) шырша,емен,қайың
Әр топ кестені толтыру барысында 2- сыныпта алған білімдерін еске түсіреді.
Дыбыстар Сөздер Сөйлем
А-п-а-й
С-ы-н-ы-п
к-і-р-д-і

Апай
Сынып
кірді Апай сыныпқа кірді.

Кеше

боран

соқты Кеше боран соқты.
III.Мағынаны тану кезеңі.
Қарама-қарсы элементтер стратегиясы.
Қыс-жаз, күн-түн, ащы – тұщы, тұнық – лай, алыс- жақын, әдепті – әдепсіз, ыстық – суық, шын-өтірік. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу.
Сурет бойынша жұмыс.

Суретте бейнеленген әр зат туралы әңгімелеп бер.
(ауызша орындалады)
а/пішіні қандай?
ә/ неден жасалған?
б/ бұл зат не үшін керек?
Дауыс күшін дамытуға арналған жаттығу «Эхо»
- Мен жаймен а-а-а деп айтамын
- Сендер бәрің бірге қатты айқайлайсыңдар: а-а-а
Дәптермен жұмыс.
2-жаттығу.Мағынасы бойынша сөз таңдап жаз.
Топтық жұмыс.
1-топ: Қартая бастаған, жас емес – қарт. Еңбектенуді жақсы көретін адам – еңбекқор. 2-топ: Адамның сенімді серігі, үй күзетеді – ит. Балаларға білім беретін орын – мектеп.
3-жаттығу.
Артық сөзді тап.Неге артық екенін дәлелде.
(ауызша орындалады)
1-топ: ізетті, әдепті,
көркем, инабатты; еркелеу, жүгіру, қылжақтау, секіру. 2-топ: жөнсіздік, жолсыздық, көргенсіздік, ұқыпсыздық; тентек, ержүрек, батыл, қайсар.

Сергіту сәті. Сөзжұмбақ. «С-дан басталатын 8 сөз»
1.Сұйық зат.

2.Заттың атауы.

3.Дақыл атауы.

4.Облыс атауы.

5.Қарудың бірі.

6.Жоғарғы оқу оқушысы

7.Жыртқыш аң

8.Студенттке төленетін ақы

«Дауыстап ойлау» әдісі Шарты: оқи отырып ой түю, ой бөлісу. Әр топтан бір оқушы оқиды түсіндіреді.
4-жаттығу.Жаңалақ қандай сөзді дұрыс пайдаланбады?

Тулап жатыр- қайнап жатыр; сабайын ба- сапырайын ба.

ІҮ.Қорытынды.

«Shape2 Shape1

Сөз

Сөз» топтастыру әдісі. тасымал

дыбыс Shape6 Shape5 Shape3 Shape4 жуан

әріп Shape7 жіңішке

буын

Ү.Үйге тапсырма.5-жаттығу.Мәндес сөздерді топтап жаз.

Кері байланыс «Бір минуттық әңгіме» Жұптық жұмыс қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып әңгімелесу. М: үйге брілген тапсырма не бүгінгі сабақта нені білдік.

ҮІ.Бағалау. Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.

Сау болыңыздар!










Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.

Тіліммен бірге самалмын, Тіліме кім тағар мін.


Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.

Тіліммен бірге самалмын, Тіліме кім тағар мін.


Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.

Тіліммен бірге самалмын, Тіліме кім тағар мін.


Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.

Тіліммен бірге самалмын, Тіліме кім тағар мін.


Қазақ тілі – бал тілім, Өзің бар да шалқыдым.











А-п-а-й
С-ы-н-ы-п
к-і-р-д-і

Апай
Сынып
кірді ___________________________

К-е-ш-е

б-о-р-а-н

с-о-қ-т-ы

Кеше

боран

соқты _____________________________
Б-а-л-а-л-а-р

а-қ-қ-а-л-а

с-о-ғ-а-д-ы

Балалар

аққала

соғады __________________________________

Қ-а-й-р-а-т

е-с-і-к-т-і

а-ш-т-ы

Қайрат

есікті

ашты ____________________________________









С








С








С








С








С








С








С








С










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!