|
Сыныбы 6 |
Күні: 28.04.17ж. пәні: Қазақ тілі |
|||||
|
Тақырыбы |
Сөз таптарынан өткенді қайталау |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттар |
1.1Оқушылар тақырып бойынша толық мағлұмат алды. 1.2 Өз ойларын еркін жеткізе алатын, қорытынды жасай білетін, топта ұйымшыл болуға, ынтымақтастыққа тәрбиеленген тұлға қалыптасты. 1.3Сөйлеу тілдерін жетілдіру, ой - өрісін, есте сақтау қабілеттері дамиды, еркін жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылы мақсаттар |
Барлық оқушылар біледі: Сөз таптардың ережелері мен сұрақтарын Көпшілігі : Сөз таптардың мағыналық, құрамдық түрлерін Кейбір оқушылар: Берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындайды және сабақта еркін қолдана алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
3мин
7мин |
Оқушылар тапсырмаларды орындауда анық сөйлеп, сұраққа жауап бере алады. Сөздердің мағынасын түсіндіріп бере алады. |
Ашық аспан болсын, Әр күніміз сәттілікке толы болсын. Қазақ тілі сабағынан білмегенді білейік, Үйренейік күлейік!
Оқушылар амандасады, зейінін сабаққа аударады. Тренингке қатысады,сөз таптарына арналған сөздер арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын айтады. |
||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||
|
Жұлдыз, тау, жеті, отыз, қайық жүзеді, жуынды, жасыл ағаш, отырғызды. |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
- Зат есімнің мағыналық түрлерін ата - Жинақтық сан есім дегеніміз не? - Етістік қандай сұрақтарға жауап береді? -Үстеу дегеніміз не, мағынасына қарай нешеге бөлінеді? -Еліктеу сөз дегеніміз не? |
||||||
|
Жазу үшін ойға салу. |
||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар, сәйкестендіру тесті, ертегі,хат, өтірік өлең құрастыру. |
||||||
|
Алдыңғы оқу
|
|
Одағайдың түрлері |
||||
|
Жоспар |
||||||
|
Басталуы |
15мин |
Топтар «Депутат», «Сайлаушылар», «Өкілдер» бөлінеді. Сөз таптары бойынша постер қорғайды. 1-тапсырма: Ә) Әр түрлі тапсырма. «Мақал- сөздің мәйегі» – Сан есім,сын есім кездесетін 3 мақал айтыңдар. 2-тапсырма: Б) Дәптермен жұмыс. Берілген тақтадағы сұрақтар бойынша 1) сөйлем құрап, әр сөйлем мүшесінің қай сөз табынан екенін ажыратқызу Кім? Қанша? Қандай? Не істеді? 3-тапсырма: В) «Орнын тап» ойыны. Сөздердің орнын ауыстырып сөйлем құрау, сын есімдерді табу, сұрақ қою.
а) Көтерді, үйлер, биік, бой, қалада.
ә) Оқыды, Қайрат, кітап, қызықты.
б) Терді, бақшадан, Айгүл, алма, қызыл.
в) Бар, Айжанның, добы, ала.
4. Ойлан, тап. Математикалық жұмбақтар шешу, сан есімді табу, сұрақ қою.
а) Бір топ бала тоғаннан, б) Алпыс ала қарға,
Жиырма бес балық ұстадық, Қырық қара қарға.
Бөліскенде оларды, Ұшады, қонады.
Тиді әркімге бес балық. (5 бала) Барлығын қоссаң, қанша болады? (100 қарға)
ә) Бес бұтақты шыршада, в) 13 түйе, 5 жылқы,
Бұтақ сайын алты алма. 7 сиыр, 5 ешкі.
Біреуін берсе Айдарға, 2 қоян, 3 түлкі,
Болды сонда қанша алма? (шыршада алма өспейді) Таба алмасаң бұл күлкі! (35)
" Өз бетінше жұмыс" Жаңылтпашты оқып, жатқа айт. Үш кіші ішік піштім, Бес кіші ішік піштім. Неше кіші ішік піштім ? Сөздердің қай сөз табына жататынын анықта.
|
Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаларды мұқият оқып түсінеді. Конверттегі сұрақтарға бірлесіп топпен жауап береді.
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс |
|||
|
Ортасы |
15мин |
Сәйкестендіру тесті 1.Жіктеу есімдігі (анау, мынау, осынау, сонау, ол, сол, бұл) 2.Өздік есімдігі (ешкім, ешқандай, ешқашан, ештеңе, дәнеңе) 3.Сілтеу есімдігі (мен, сен сіз, ол, біз, біздер, сендер, сіздер, олар) 4.Болымсыздық есімдігі (барлық, барша, күллі, тегіс, түгел) 5.Белгісіздік есімдігі (өз, өзі, өзің, өзім, өздері, өздерің, өзіміз, өзіңіз) 6.Жалпылау есімдігі (кім?, не?, қашан? қалай?, қайда?, қайтіп? неліктен? ) 7.Сұрау есімдігі (әлдене, әлденеше, әлдебіреу, әлдекім, біреу)
Етістік
1.Құрамына қарай: (бір, екі, үш... құрамды) 2.Тұлғасына қарай: (негізгі, туынды) 3.Құрылысына қарай: (дара, күрделі) 4.Мағынасына қарай: (сабақты, салт) 5.Іс-әрекеттің жүзеге асу, аспауына қарай: (болымды, болымсыз) 6.Етістер: (өздік, өзгелік, ырықсыз, ортақ) 7.Етістік категориялары: (есімше, көсемше, тұйық етістік).
Әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Сол тапсырмалар бойынша 1-топ : Ертегі құрастырады. 2-топ : Хат жазады. 3- топ: Өтірік өлең құрастырады. |
Топпен бірлесіп шығармашылық тапсырма орындайды.
|
|||
|
Аяқталуы
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
5мин |
Үйге тапсырма. Оқулықтағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап жазу Кері байланыс: Егер саған сабақ ұнаса және тапсырма қиын болмаған болса, желкенді жасыл түске боя; Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя; Егер саған сабақ барысында тапсырмалар қиын болып, мұғалімнің көмегімен орындасаң, желкенді қызыл түске боя. Рефлексия. -Бүгінгі сабақ ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады? -Сенің қиналған сәтің болды ма? Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Стикерге өз ойларын жазады.
|
|||
|
-Сабақ барысында барлық тапсырмаларға қатысуын қадағалаймын.Соңында деңгейі жоғары оқушыға тапсырма беремін |
|
-Оқушы іс-әрекетін бақылаймын.Орындаған тапсырмаларын тексеремін. Топтық жұмыстағы әрекетін қадағалаймын. |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Мен бүгінгі сабағымның мақсаты шынайы болды. Сынып ахуалы оқушылардың топпен жұптастырылып жұмыс жасауы барлығы тиімді болды. Бұл тақырып екі сағатқа берілген. Осы сағатта берілген уақыта үлгермеді. Өз жоспарымда келесі сабақта әр тапсырманы уақытты тиімді пайдалануды қойдым.Мен жоспарлаған шаралар барысында постер әдісі тиімді болып шықты. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Сөз таптарынан өткенді қайталау
Ашық сабақ. Сөз таптарынан өткенді қайталау
|
Сыныбы 6 |
Күні: 28.04.17ж. пәні: Қазақ тілі |
|||||
|
Тақырыбы |
Сөз таптарынан өткенді қайталау |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттар |
1.1Оқушылар тақырып бойынша толық мағлұмат алды. 1.2 Өз ойларын еркін жеткізе алатын, қорытынды жасай білетін, топта ұйымшыл болуға, ынтымақтастыққа тәрбиеленген тұлға қалыптасты. 1.3Сөйлеу тілдерін жетілдіру, ой - өрісін, есте сақтау қабілеттері дамиды, еркін жұмыс істеу дағдысы қалыптасады. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылы мақсаттар |
Барлық оқушылар біледі: Сөз таптардың ережелері мен сұрақтарын Көпшілігі : Сөз таптардың мағыналық, құрамдық түрлерін Кейбір оқушылар: Берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындайды және сабақта еркін қолдана алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
|
3мин
7мин |
Оқушылар тапсырмаларды орындауда анық сөйлеп, сұраққа жауап бере алады. Сөздердің мағынасын түсіндіріп бере алады. |
Ашық аспан болсын, Әр күніміз сәттілікке толы болсын. Қазақ тілі сабағынан білмегенді білейік, Үйренейік күлейік!
Оқушылар амандасады, зейінін сабаққа аударады. Тренингке қатысады,сөз таптарына арналған сөздер арқылы топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын айтады. |
||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||
|
Жұлдыз, тау, жеті, отыз, қайық жүзеді, жуынды, жасыл ағаш, отырғызды. |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
- Зат есімнің мағыналық түрлерін ата - Жинақтық сан есім дегеніміз не? - Етістік қандай сұрақтарға жауап береді? -Үстеу дегеніміз не, мағынасына қарай нешеге бөлінеді? -Еліктеу сөз дегеніміз не? |
||||||
|
Жазу үшін ойға салу. |
||||||
|
Деңгейлік тапсырмалар, сәйкестендіру тесті, ертегі,хат, өтірік өлең құрастыру. |
||||||
|
Алдыңғы оқу
|
|
Одағайдың түрлері |
||||
|
Жоспар |
||||||
|
Басталуы |
15мин |
Топтар «Депутат», «Сайлаушылар», «Өкілдер» бөлінеді. Сөз таптары бойынша постер қорғайды. 1-тапсырма: Ә) Әр түрлі тапсырма. «Мақал- сөздің мәйегі» – Сан есім,сын есім кездесетін 3 мақал айтыңдар. 2-тапсырма: Б) Дәптермен жұмыс. Берілген тақтадағы сұрақтар бойынша 1) сөйлем құрап, әр сөйлем мүшесінің қай сөз табынан екенін ажыратқызу Кім? Қанша? Қандай? Не істеді? 3-тапсырма: В) «Орнын тап» ойыны. Сөздердің орнын ауыстырып сөйлем құрау, сын есімдерді табу, сұрақ қою.
а) Көтерді, үйлер, биік, бой, қалада.
ә) Оқыды, Қайрат, кітап, қызықты.
б) Терді, бақшадан, Айгүл, алма, қызыл.
в) Бар, Айжанның, добы, ала.
4. Ойлан, тап. Математикалық жұмбақтар шешу, сан есімді табу, сұрақ қою.
а) Бір топ бала тоғаннан, б) Алпыс ала қарға,
Жиырма бес балық ұстадық, Қырық қара қарға.
Бөліскенде оларды, Ұшады, қонады.
Тиді әркімге бес балық. (5 бала) Барлығын қоссаң, қанша болады? (100 қарға)
ә) Бес бұтақты шыршада, в) 13 түйе, 5 жылқы,
Бұтақ сайын алты алма. 7 сиыр, 5 ешкі.
Біреуін берсе Айдарға, 2 қоян, 3 түлкі,
Болды сонда қанша алма? (шыршада алма өспейді) Таба алмасаң бұл күлкі! (35)
" Өз бетінше жұмыс" Жаңылтпашты оқып, жатқа айт. Үш кіші ішік піштім, Бес кіші ішік піштім. Неше кіші ішік піштім ? Сөздердің қай сөз табына жататынын анықта.
|
Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаларды мұқият оқып түсінеді. Конверттегі сұрақтарға бірлесіп топпен жауап береді.
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс |
|||
|
Ортасы |
15мин |
Сәйкестендіру тесті 1.Жіктеу есімдігі (анау, мынау, осынау, сонау, ол, сол, бұл) 2.Өздік есімдігі (ешкім, ешқандай, ешқашан, ештеңе, дәнеңе) 3.Сілтеу есімдігі (мен, сен сіз, ол, біз, біздер, сендер, сіздер, олар) 4.Болымсыздық есімдігі (барлық, барша, күллі, тегіс, түгел) 5.Белгісіздік есімдігі (өз, өзі, өзің, өзім, өздері, өздерің, өзіміз, өзіңіз) 6.Жалпылау есімдігі (кім?, не?, қашан? қалай?, қайда?, қайтіп? неліктен? ) 7.Сұрау есімдігі (әлдене, әлденеше, әлдебіреу, әлдекім, біреу)
Етістік
1.Құрамына қарай: (бір, екі, үш... құрамды) 2.Тұлғасына қарай: (негізгі, туынды) 3.Құрылысына қарай: (дара, күрделі) 4.Мағынасына қарай: (сабақты, салт) 5.Іс-әрекеттің жүзеге асу, аспауына қарай: (болымды, болымсыз) 6.Етістер: (өздік, өзгелік, ырықсыз, ортақ) 7.Етістік категориялары: (есімше, көсемше, тұйық етістік).
Әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. Сол тапсырмалар бойынша 1-топ : Ертегі құрастырады. 2-топ : Хат жазады. 3- топ: Өтірік өлең құрастырады. |
Топпен бірлесіп шығармашылық тапсырма орындайды.
|
|||
|
Аяқталуы
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
5мин |
Үйге тапсырма. Оқулықтағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап жазу Кері байланыс: Егер саған сабақ ұнаса және тапсырма қиын болмаған болса, желкенді жасыл түске боя; Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя; Егер саған сабақ барысында тапсырмалар қиын болып, мұғалімнің көмегімен орындасаң, желкенді қызыл түске боя. Рефлексия. -Бүгінгі сабақ ұнады ма? Ұнаса несімен ұнады? -Сенің қиналған сәтің болды ма? Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Стикерге өз ойларын жазады.
|
|||
|
-Сабақ барысында барлық тапсырмаларға қатысуын қадағалаймын.Соңында деңгейі жоғары оқушыға тапсырма беремін |
|
-Оқушы іс-әрекетін бақылаймын.Орындаған тапсырмаларын тексеремін. Топтық жұмыстағы әрекетін қадағалаймын. |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Мен бүгінгі сабағымның мақсаты шынайы болды. Сынып ахуалы оқушылардың топпен жұптастырылып жұмыс жасауы барлығы тиімді болды. Бұл тақырып екі сағатқа берілген. Осы сағатта берілген уақыта үлгермеді. Өз жоспарымда келесі сабақта әр тапсырманы уақытты тиімді пайдалануды қойдым.Мен жоспарлаған шаралар барысында постер әдісі тиімді болып шықты. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













