Материалдар / Ашық сабақ "Статистикалық мәліметтер" 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Статистикалық мәліметтер" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Статистикалық мәліметтер" 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар. Жоспарды "Зерттеудің алты қадамы" әдісін пайдаланып, тапсырмалар қадам бойынша құрылған. пәнаралық байланыс та қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
412
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Алгоритмдеу және программалау

Педагогтың аты-жөні

Тлеубергенова Ж.Е.

Күні

17.11.2021

Сынып 8А

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Статистикалық мәліметтер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


8.2.2.1. электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдану

8.2.2.2. абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Электронды кестеде есептерді шеше алады

Көптеген оқушылар:

электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдана алады

Кейбір оқушылар:

Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолданады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Жағымды ахуал орнату «Жылы лебіз» әдісімен

Ашық сабақтың мақсаты мен өтілу барысына тоқталамын. Және оқушыларға бағалау парақтарын таратып беремін.

Статистикалық мәліметтер тақырыбы бойынша Сабақты «Зерттеудің алты қадамы» әдісі бойынша өтемін

Әр тапсырмадан кейін Қазақ елінің ұлы тұлғаларының есімін ашып отырамын

  1. Тапсырманы анықтау: Мен нені анықтауым керек? Мен қазір не білемін?

  2. Тиісті ресурстарды таңдау: Бұл ақпарат пайдалы ма?

  3. Ақпараттың орналасқан орны: Мен ақпаратты қайдан қайдан таба аламын? Маған кім көмектесе алады?

  4. Ақпаратты ұйымдастыру: Мен жеткілікті ақпарат алдым ба?

  5. Идеяларды ұсыну: мен өз жұмысымды кімдерге таныстыратын боламын?

  6. Соңғы өнімді бағамдау: Мен не үйрендім? Менің жұмысымның мәні бар ма?

1-қадам бойынша мақсатымызға жету үшін үй тапсырмасын қайталауға тест ұсынамын (гугл форма немесе quiziz)

Тапсырма орындалған соң

Әлихан Бөкейхан есімі ашылады

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың мақсаттарымен, сабақтың өтілу барысымен танысады.















Тестті орындау үшін сілтемелер:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdfqD3q6GZ7xNujRRfq245fHyJ5Z-w8hzbAEwyl7108bx1oWQ/viewform?usp=sf_link






















Балдық жүйе


Слайд№1





Слайд№2



























Сабақтың ортасы

2-қадам бойынша «Жауап менен, сұрақ сенен» әдісі бойынша ережелерді еске түсіру




Жауаптарын оқушылар үш тілде айту керек

Бұл тапсырма сәтті орындалған соң Жамбыл Жабаев есімі ашылады

3-қадам бойынша 1-ші практикалық тапсырма

Бұл тапсырмада оқушыларға 7-ші сыныптағы І-тоқсан баға көрсеткіші мен 8-ші сыныптағы І-тоқсандық баға көрсеткіштерін салыстыру үшін, әр оқушы өзінің бағаларының мониторинг пен диаграммасын құруды ұсынамын.

Тапсырманы орындап болған соң оқушыларға онлайн сабақ пен офлайн сабақты талқылауды ұсынамын

Мұхтар Әуезов есімі ашылады

4-қадам бойынша 2-ші практикалық тапсырма

Тапсырманы орындау үшін 1(2)-мин уақыт беремін

2. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолданады

Ыбырай Алтынсарин есімі ашылады

Сұрақтарға жауап береді




















Тапсырманы компьютерде Excel бағдарламасында орындайды











Тапсырманы компьютерде Excel бағдарламасында орындайды









Ауызша бағалау







Дискриптор: Электрон-ды кестеде есептерді шешеді

Өзін-өзі бағалай-ды



Дискрипторлар: 1. Элек-тронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматта-рын қолданады

Баллдық жүйе




Слайд№3















Слайд №4

Сабақтың соңы


Үй тапсырма-сы

5-қадам бойынша бүгінгі сабақты бекіту үшін компьютерде тест аламын


Оқушылар өздерінің сүйікті ұлы тұлғалары туралы мәлімет жинап келу

(Келесі сабақта осы тұлғалардың қай жылы нешеге толатынын яғни айтулы датаны есептеуді екселде жүргізу үшін)


Рефлексия

Оқушылар төмендегі кестені толтырады

Мен не үйрендім?

Менің жұмысым-ның мәні бар ма?







Тестті компьютерде тапсырады







Кері байланыс үшін кестені толтырады


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?




























Қосымша 1


Оқушының аты жөні

1Тест тапсырмасы-ның балы

Сұрақ жауаптар бойынша балл

1 практикалық тапсырма

2 практикалық тапсырма

1Тест тапсырмасы-ның балы













Қосымша 1


Оқушының аты жөні

1Тест тапсырмасы-ның балы

Сұрақ жауаптар бойынша балл

1 практикалық тапсырма

2 практикалық тапсырма

1Тест тапсырмасы-ның балы












Қосымша 1


Оқушының аты жөні

1Тест тапсырмасы-ның балы

Сұрақ жауаптар бойынша балл

1 практикалық тапсырма

2 практикалық тапсырма

1Тест тапсырмасы-ның балы












Қосымша 1


Оқушының аты жөні

1Тест тапсырмасы-ның балы

Сұрақ жауаптар бойынша балл

1 практикалық тапсырма

2 практикалық тапсырма

1Тест тапсырмасы-ның балы














Рефлексия


Қосымша 2


Мен не үйрендім?

Менің жұмысым-ның мәні бар ма?











Қосымша 2


Мен не үйрендім?

Менің жұмысым-ның мәні бар ма?











Қосымша 2


Мен не үйрендім?

Менің жұмысым-ның мәні бар ма?











Қосымша 2


Мен не үйрендім?

Менің жұмысым-ның мәні бар ма?





















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!