Ашық сабақ "Сүйектердің байланысу типтері" 8 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Сүйектердің байланысу типтері" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда барлық ресусртардың элеектронды сілтемелері мен бірге кюар кодтар салынған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Қысым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 8 «»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

        1. сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

-сүйектердің байланыс түрлерін салыстырады

-буынның міндетті элементтерін анықтайды

Құндылықтарға баулу:

Ұлттық мүдде құндылығы:

-Ұлттық мәдениетті дәріптеу

Ар-ұят құндылығы:

-Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну;

Талап құндылығы:

-дұрыс қарым-қатынас орната білу


Апта дәйексөзі

Шығармашыл бала – ойлы бала


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(2 минут)








Үй жұмысын сұрау

(4 минут)










Сабақтың ортасы:

- ой шақыру

-жаңа сабақты түсіндіру

(10 минут)

Ұйымдастыру кезеңі


Амандасу.Түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал тудыру.

«Көңіл-күй шкаласы»






Өткен білімді пысықтау

1-тапсырма








Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Жаңа тақырыпты түсіндіру



Бөлінген топ бойынша орындарына орналасады.


Бүгінгі сабаққа дайын болсақ – 1 шапалақ

Бір-біріне сәттілік тілесек-2 шапалақ

Бүгінгі ашық сабаққа белсене қатысамын десек-3 шапалақ


Оқушылар кезектесіп қойылған сұраққа жауап береді. Өткен сабақты қайталап еске түсіреді.











Тақырыпты түсініп, берілген анықтамаларды дәптерге жазып алады.

Бағалау парақтарын таратып беру









Мадақтау

ынталандыру қағазын сыйлау

Дескрипторы:

Әр дұрыс жауапқа - 0,5 балл

Барлығы - 2 балл

ҚБ: дескриптор арқылы бірін-бірі бағалайды.



Мадақтау













8-сыныпқа арналған оқулық,


https://wordwall.net/resource/86976786




Кітап,
слайд


(4 минут)












(10 минут)











(3 минут)












Сабақты бекіту


(9 минут)


















Сабақтың соңы


(3 минут)



2-тапсырма. «Ұшқыр ой» әдісі.

(Жеке жұмыс)

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары



3-тапсырма. (Топтық жұмыс)





4-тапсырма. (Жеке жұмыс)





5-тапсырма. Жағдаяттық сұрақ

(Жеке жұмыс)

Жағдай: Спортпен шұғылданатын Айдос жаттығу кезінде тізе буынына зақым келтіріп алды.

  1. Айдостың зақымданған сүйек байланысу түрін атаңыз.

  2. Бұл байланысу түрінің негізгі ерекшеліктерін сипаттаңыз.

  3. Қандай алдын-алу шараларын ұсынар едіңіз?



Рефлексия.

-Маған бәрі түсінікті

-Мен сабақты түсінбедім

-Менің сұрағым бар


Үй тапсырмасы.
§ 33. Тапсырма: термин сөздерге анықтама, мазмұндау

Оқушылар қалыптасты-рушы бағалау тапсырма-ларын орындайды.











Тақырыпты оқи отырып берілген тапсырманы орындайды. Сүйектердің байланысу түрлерін салыстырады.








Оқушылар буынның негізгі элементтері мен олардың сипаттамалары берілген дұрыс сәйкестікті табады.









Оқушылар сүйек байланыстарын күнделікті өмірмен байланыстыру арқылы функционалдық сауаттылығын арттырады.














Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар бүгінгі сабаққа асық арқылы кері байланыс береді.

Дескрипторы:

«1-4» - 0,5 балл

«5-8» - 0,5 балл

Барлығы 8 сұрақ
1 балл

ҚБ: дескрипторы бойынша өзін –өзі бағалайды.




Дескрипторы:

- әр дұрыс жауап 0,5 балл

Барлығы 4 сөз
2 балл

ҚБ: мұғалімнің ұсынған дұрыс жауабы арқылы бірін-бірі бағалайды.



Дескрипторы:

- әр дұрыс жауап 0,5 балл

Барлығы 4 сөз
2 балл

ҚБ: мұғалімнің ұсынған дұрыс жауабы арқылы өзін-өзі бағалайды.



Дескрипторы:

- Айдостың зақымданған сүйек байланысу түрін атайды 1 б

- Бұл байланысу түрінің негізгі ерекшеліктерін сипаттайды 1 б

- алдын-алу шараларын ұсынады 1 б

Барлығы 3 балл

ҚБ: дескрипторы бойынша
өзін-өзі бағалайды

Мадақтау

ҚБ анықтайды


https://learningapps.org/watch?v=poubhmdf525






Үлестірмелі қағаздар











https://wordwall.net/resource/86996160





















Picture 1


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
142
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі