Ашық сабақ "Сүйікті жазушы" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сүйікті жазушы" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ әріптестеріме өз көмегін тигізер деген үміттемін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Мектеп:№57 жоббм

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Есболганова Э.

Сынып: 5 «В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сүйікті жазушы

Оқу мақсаты

А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты

Тақырыпты видеоролик арқылы болжау

Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сүйікті, дүниеге келу

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер – сұрақтар немесе сөйлем

Құндылықтарға баулу

Туған жерге деген сүйіспеншілікке баулу арқылы патриоттық құндылық іске асырылады

Пәнаралық байланыс

Өзбек тілі, әдебиет

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Өз мектебі туралы біледі


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут



5 минут
















Сабақтың ортасы

20 минут







































































Қорытынды:

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Ынтымақтастықты орнату

Қима қағаздар арқылы 2 топқа біріктіру.

1-топ: «Сын есім»

2 – топ: «Етістік»

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіру

-Қазақ тілі сабағында не істейсіңдер? Суреттерді пайдаланып, жауап беріңдер.





Жаңа сабаққа оқушы назарын аудару

Видеоролик көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Жаңа сөздермен жұмыс

Сүйікті, дүниеге келу,қызмет атқару, Жазушылар Одағы.

Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлем құра

Дескриптор:

-Жаңа сөздердің мағынасын біледі

-Жаңа сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.


Топпен жұмыс.

«Топтастыру» стратегиясы

1 – топ: «Сүйікті жазушы»

2 – топ: «Мен жазамын»


3 – тапсырма. Жазылым.

Жеке жұмыс. Қосымшаларды жаз.


5-тапсырма. Оқылым. Мәтінді мазмұнда

«Роунд – робин» әдісі.

Бердібек Соқпақбаевтың өмір жолын бір сөйлемнен айтып шығу.


6 – тапсырма. Айтылым. «Дұрыс – бұрыс» әдісі

Жұппен жұмыс

Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексер. Түсіндір.


7 – тапсырма. Топпен жұмыс «Сәйкестендір» әдісі.

Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір.



8 – тапсырма.Жазылым.

Жеке жұмыс.

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жаз.


Дескриптор:

-Суретке қарап өз ойын ашық, нақты айтады

-Не істейсің? сұрағына жауап береді

-Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыс-тардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады

-Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі

-Синоним сөздерді таба алады

-Оқыған мәтінін анық, нақты мазмұндай алады

-Ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын біледі

-Сөздерді сәйкестендіреді


«Зымыран сұрақтар»

Жаңа сабақты қалай меңгергенін тексеру мақсатында сұрақ – жауап өткізу.



Слайд

Видеоролик


ҚБ


А-4 парағы



ҚБ


Сабақтың соңы

5 мин


Рефлексия

«Бағдаршам» әдісі

Shape1 Shape2

ТҮСІНГЕН ЖОҚПЫН!


  • -

Shape3

Shape4

АЗДАП ТҮСІНДІМ!

-


Shape5

Shape6

ТҮСІНДІМ!


-



Үй тапсырмасы:

2 минут


10-тапсырма




Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Деңгейлік тапсырмалар

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

«Бес бармақ»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2020
1358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі