Смаилова Гульвира Бериковна
Ақтоған орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Жамбыл облысы,Т.Рысқұлов ауданы,Көгершін ауылы
|
Сабақтың тақырыбы: |
СүйінбайАронұлы. «Жақсы менен жаманның айырмасы» |
|||
|
Өтетін күні |
Мұғалімнің аты-жөні Смаилова Гульвира Бериковна |
|||
|
Сыныбы 6 «Б» |
Барлығы 20 |
Оның ішінде қатыспағандар саны;0 |
||
|
Сабақта көзделген оқу мақсаттары |
Сүйінбай Аронұлы туралы таныстыра отырып,өлеңнің мазмұнын меңгереді,өлеңнің идеясы мен тақырыбын түсінеді. |
|||
|
Табыс критериі |
Барлық оқушылар| «Жақсы менен жаманның айырмасын ажырата біледі. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі/Олжақсы менен жаманның қасиеттерін адам өмірне тигізетін пайдасы мен зиянын білетін болады. |
||||
|
Кейбір оқушылар/ Жақсы менен жаманның айырмасын түсініп, талдап,мағынасын аша біліп,мақал-мәтел құрастыра біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Жаман қасиеттен бойын аулақ ұстап,жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп,адамгершілік асыл қасиеттерді бағалай алады. |
|||
|
Алдыңғы түсініктер |
Д.Бабатайұлының «О,Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңі |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекеттер, жаттығулар, тапсырмалар |
Ресурстар |
||
|
САБАҚТЫҢ БАСТАЛУЫ 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Қайталау. Білімді бақылау |
Амандасу. «Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз Сәлем бердік біз» Топқа бөлу.Жемістер арқылы топқа бөлінеді. «Ой қозғау»әдісі Сұрақ-жауап Әдебиет теориясы. -Жыр,толғау,айтыс дегеніміз не? -Жырау,жыршы,ақын дегеніміз кім? Д.Бабатайұлы туралы әңгімелеу «О,Ақтан жас»өлеңін жатқа айту. |
Слайд Интерактивті тақтадағы сұрақтар Өзін-өзі бағалау. Бағалау парағы арқылы әр топ өз топтарын бағалайды. Әдебет теориясы Мәліметтер «О,Ақтан жас»өлеңі |
||
|
САБАҚ ОРТАСЫ 4.Жана білімдерді қалыптастыру/ 5. Алған жаңа білімдерін тексеру |
Кластер құру. І-топ С.Аронұлы ІІ-топ Жақсы қасиеттері ІІІ-топ Жаман қасеттері С.Аронұлы туралы баяндайды. Жақсы менен жаман деген немене? Қандай адам жақсы,қандай адам жаман? «Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқу. |
Слайд Оқулық |
||
|
6.Жаңа білімді бекіту: 10.Үйге тапсырма 11. Сабақты қорыту
12. Этап рефлексии: |
«Түртіп алу» әдісі Өлеңдегі түсініксіз сөздерді түртіп алу. Сөздікпен жұмыс Әмме жұрт-баршы,барлық,күллі Парқы-бір нәрсенің екінші нәәрседен айырмасы «Жеміс ағашына»Мақал-мәтелдермен жұмыс
.
Мақал – мәтелдермен
жұмыс. қайтпай. « Талдау-табыс кілті»Өлеңнің бір шумағын сөз құрылысына талдау. Ер жігіт ел-жұртының қаласындай, Жақсы әйел әмме жұрттың анасындай. Жақсыға ешкімнің де жаттығы жоқ, Көреді бәрін де өз баласындай. Өлеңнен көркемдегіш сөздерді табыңдар «Автор орындығы»Жақсы мен жаман қасеттерге байланысты өлең шығару. «Жақсы мен жаманның айырмасы өлеңін жаттау. Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазу.
А)Шығыс Қазақстан облысы,Аягөз ауданында Ә)Алматы облысы,Жамбыл ауданы Б)Солтүстік Қазақстан облысы,қызылту ауданында 2.Сүйінбай-айтыс өнерінің алтын діңгегі А)М.Әуезов Ә)Ж.Жабаев Б)Қ.Тұрлыбайұлы 3.Сүйінбай ақынның ескерткіші қай қалада орналасқан? А)Алматы ә)Талдықорған Б)тараз 4.Ақын қай ғасырда өмір сүрген? А)ХІХ ғасыр ә)ХХғасыр Б) ІХғасыр 5.Сүйінбайды өзіне кім пір тұтқан? А)М.Мағжан Ә)Ж.Жамбыл Б)Дулат 6.Сүйінбайдың арғы атасы? А)Қабан Ә)Күсеп б)Арон 7.Ақынның атасы Күсеп қандай адам болған? А)батыр,ақын,қобызшы Ә)домбырашы,диханшы Б)шаруа адам Нақыл
сөз: |
Слайд Талдаулар Слайд Тақтамен жұмыс Слайд Слайд |
||
|
|
|
|
||
|
Рефлексия: Мен өз дағдымда нені дамыта алдым, нені өзгертуге болады?/ Сабақ мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін не білді?/ Сыныптағы ахуал қандай болды? Оқыту неге бағытталған? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Белгіленген уақытқа үлгердім бе? Жоспарыма қандай түзетулер еңгіземін? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сүйінбай Аронұлы"Жақсы менен жаманның айырмасы" 6 сынып
Ашық сабақ Сүйінбай Аронұлы"Жақсы менен жаманның айырмасы" 6 сынып
Смаилова Гульвира Бериковна
Ақтоған орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Жамбыл облысы,Т.Рысқұлов ауданы,Көгершін ауылы
|
Сабақтың тақырыбы: |
СүйінбайАронұлы. «Жақсы менен жаманның айырмасы» |
|||
|
Өтетін күні |
Мұғалімнің аты-жөні Смаилова Гульвира Бериковна |
|||
|
Сыныбы 6 «Б» |
Барлығы 20 |
Оның ішінде қатыспағандар саны;0 |
||
|
Сабақта көзделген оқу мақсаттары |
Сүйінбай Аронұлы туралы таныстыра отырып,өлеңнің мазмұнын меңгереді,өлеңнің идеясы мен тақырыбын түсінеді. |
|||
|
Табыс критериі |
Барлық оқушылар| «Жақсы менен жаманның айырмасын ажырата біледі. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі/Олжақсы менен жаманның қасиеттерін адам өмірне тигізетін пайдасы мен зиянын білетін болады. |
||||
|
Кейбір оқушылар/ Жақсы менен жаманның айырмасын түсініп, талдап,мағынасын аша біліп,мақал-мәтел құрастыра біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Жаман қасиеттен бойын аулақ ұстап,жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп,адамгершілік асыл қасиеттерді бағалай алады. |
|||
|
Алдыңғы түсініктер |
Д.Бабатайұлының «О,Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңі |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекеттер, жаттығулар, тапсырмалар |
Ресурстар |
||
|
САБАҚТЫҢ БАСТАЛУЫ 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Қайталау. Білімді бақылау |
Амандасу. «Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз Сәлем бердік біз» Топқа бөлу.Жемістер арқылы топқа бөлінеді. «Ой қозғау»әдісі Сұрақ-жауап Әдебиет теориясы. -Жыр,толғау,айтыс дегеніміз не? -Жырау,жыршы,ақын дегеніміз кім? Д.Бабатайұлы туралы әңгімелеу «О,Ақтан жас»өлеңін жатқа айту. |
Слайд Интерактивті тақтадағы сұрақтар Өзін-өзі бағалау. Бағалау парағы арқылы әр топ өз топтарын бағалайды. Әдебет теориясы Мәліметтер «О,Ақтан жас»өлеңі |
||
|
САБАҚ ОРТАСЫ 4.Жана білімдерді қалыптастыру/ 5. Алған жаңа білімдерін тексеру |
Кластер құру. І-топ С.Аронұлы ІІ-топ Жақсы қасиеттері ІІІ-топ Жаман қасеттері С.Аронұлы туралы баяндайды. Жақсы менен жаман деген немене? Қандай адам жақсы,қандай адам жаман? «Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқу. |
Слайд Оқулық |
||
|
6.Жаңа білімді бекіту: 10.Үйге тапсырма 11. Сабақты қорыту
12. Этап рефлексии: |
«Түртіп алу» әдісі Өлеңдегі түсініксіз сөздерді түртіп алу. Сөздікпен жұмыс Әмме жұрт-баршы,барлық,күллі Парқы-бір нәрсенің екінші нәәрседен айырмасы «Жеміс ағашына»Мақал-мәтелдермен жұмыс
.
Мақал – мәтелдермен
жұмыс. қайтпай. « Талдау-табыс кілті»Өлеңнің бір шумағын сөз құрылысына талдау. Ер жігіт ел-жұртының қаласындай, Жақсы әйел әмме жұрттың анасындай. Жақсыға ешкімнің де жаттығы жоқ, Көреді бәрін де өз баласындай. Өлеңнен көркемдегіш сөздерді табыңдар «Автор орындығы»Жақсы мен жаман қасеттерге байланысты өлең шығару. «Жақсы мен жаманның айырмасы өлеңін жаттау. Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазу.
А)Шығыс Қазақстан облысы,Аягөз ауданында Ә)Алматы облысы,Жамбыл ауданы Б)Солтүстік Қазақстан облысы,қызылту ауданында 2.Сүйінбай-айтыс өнерінің алтын діңгегі А)М.Әуезов Ә)Ж.Жабаев Б)Қ.Тұрлыбайұлы 3.Сүйінбай ақынның ескерткіші қай қалада орналасқан? А)Алматы ә)Талдықорған Б)тараз 4.Ақын қай ғасырда өмір сүрген? А)ХІХ ғасыр ә)ХХғасыр Б) ІХғасыр 5.Сүйінбайды өзіне кім пір тұтқан? А)М.Мағжан Ә)Ж.Жамбыл Б)Дулат 6.Сүйінбайдың арғы атасы? А)Қабан Ә)Күсеп б)Арон 7.Ақынның атасы Күсеп қандай адам болған? А)батыр,ақын,қобызшы Ә)домбырашы,диханшы Б)шаруа адам Нақыл
сөз: |
Слайд Талдаулар Слайд Тақтамен жұмыс Слайд Слайд |
||
|
|
|
|
||
|
Рефлексия: Мен өз дағдымда нені дамыта алдым, нені өзгертуге болады?/ Сабақ мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін не білді?/ Сыныптағы ахуал қандай болды? Оқыту неге бағытталған? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Белгіленген уақытқа үлгердім бе? Жоспарыма қандай түзетулер еңгіземін? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз













