Сабақтың тақырыбы: | СүйінбайАронұлы. «Жақсы менен жаманның айырмасы» |
Өтетін күні | Мұғалімнің аты-жөні Смаилова Гульвира Бериковна |
Сыныбы 6 «Б» | Барлығы 20 | Оның ішінде қатыспағандар саны;0 |
Сабақта көзделген оқу мақсаттары | Сүйінбай Аронұлы туралы таныстыра отырып,өлеңнің мазмұнын меңгереді,өлеңнің идеясы мен тақырыбын түсінеді. |
Табыс критериі | Барлық оқушылар| «Жақсы менен жаманның айырмасын ажырата біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі/Олжақсы менен жаманның қасиеттерін адам өмірне тигізетін пайдасы мен зиянын білетін болады. |
| Кейбір оқушылар/ Жақсы менен жаманның айырмасын түсініп, талдап,мағынасын аша біліп,мақал-мәтел құрастыра біледі. |
Тілдік мақсат | Жаман қасиеттен бойын аулақ ұстап,жақсы қасиеттерді бойына сіңіріп,адамгершілік асыл қасиеттерді бағалай алады. |
Алдыңғы түсініктер | Д.Бабатайұлының «О,Ақтан жас,Ақтан жас»өлеңі |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер, жаттығулар, тапсырмалар | Ресурстар
|
САБАҚТЫҢ БАСТАЛУЫ1.Ұйымдастыру кезеңі2.Үй тапсырмасын тексеру
3.Қайталау. Білімді бақылау
| Амандасу. «Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз Сәлем бердік біз»Топқа бөлу.Жемістер арқылы топқа бөлінеді.«Ой қозғау»әдісі Сұрақ-жауап Әдебиет теориясы.-Жыр,толғау,айтыс дегеніміз не?-Жырау,жыршы,ақын дегеніміз кім?Д.Бабатайұлы туралы әңгімелеу«О,Ақтан жас»өлеңін жатқа айту.
| СлайдИнтерактивті тақтадағы сұрақтарӨзін-өзі бағалау.Бағалау парағы арқылы әр топ өз топтарын бағалайды.Әдебет теориясыМәліметтер «О,Ақтан жас»өлеңі |
САБАҚ ОРТАСЫ4.Жана білімдерді қалыптастыру/5. Алған жаңа білімдерін тексеру | Кластер құру.І-топ С.АронұлыІІ-топ Жақсы қасиеттеріІІІ-топ Жаман қасеттеріС.Аронұлы туралы баяндайды.Жақсы менен жаман деген немене?Қандай адам жақсы,қандай адам жаман?«Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңін мәнерлеп оқу. | СлайдОқулық
|
6.Жаңа білімді бекіту:
10.Үйге тапсырма
11. Сабақты қорыту
12. Этап рефлексии:
| «Түртіп алу» әдісі Өлеңдегі түсініксіз сөздерді түртіп алу.Сөздікпен жұмысӘмме жұрт-баршы,барлық,күлліПарқы-бір нәрсенің екінші нәәрседен айырмасы«Жеміс ағашына»Мақал-мәтелдермен жұмыс. Мақал – мәтелдермен жұмыс. • Жақсының өзі өлгенмен, сөзі өлмейді. • Жақсы адам жолдасынан белгілі. • Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп баптанба, барып қайтпай.« Талдау-табыс кілті»Өлеңнің бір шумағын сөз құрылысына талдау.Ер жігіт ел-жұртының қаласындай,Жақсы әйел әмме жұрттың анасындай.Жақсыға ешкімнің де жаттығы жоқ,Көреді бәрін де өз баласындай.Өлеңнен көркемдегіш сөздерді табыңдар«Автор орындығы»Жақсы мен жаман қасеттерге байланысты өлең шығару.«Жақсы мен жаманның айырмасы өлеңін жаттау.Жақсы мен жаманға байланысты мақал-мәтел жазу. Тест жұмысы1.Сүйінбай ақын қай жерде дүнеге келген?А)Шығыс Қазақстан облысы,Аягөз ауданындаӘ)Алматы облысы,Жамбыл ауданыБ)Солтүстік Қазақстан облысы,қызылту ауданында2.Сүйінбай-айтыс өнерінің алтын діңгегіА)М.Әуезов Ә)Ж.Жабаев Б)Қ.Тұрлыбайұлы3.Сүйінбай ақынның ескерткіші қай қалада орналасқан?А)Алматы ә)Талдықорған Б)тараз4.Ақын қай ғасырда өмір сүрген?А)ХІХ ғасыр ә)ХХғасыр Б) ІХғасыр5.Сүйінбайды өзіне кім пір тұтқан?А)М.Мағжан Ә)Ж.Жамбыл Б)Дулат6.Сүйінбайдың арғы атасы?А)Қабан Ә)Күсеп б)Арон7.Ақынның атасы Күсеп қандай адам болған?А)батыр,ақын,қобызшы Ә)домбырашы,диханшы Б)шаруа адамНақыл сөз: Жақсы болса жолдасың Қабағына қарайды. Жаман жігіт белгісі – Алғаны мен бергенін Сырттан жүріп санайды Түйін: Адам – өмірге қонақ. Мақсат – бүгінгі айтылған жаман қасиеттерден аулақ болып, жақсы қасиеттерді бойымызға сіңіру керек. | СлайдТалдаулар
Слайд
Тақтамен жұмыс
Слайд
Слайд |
|
|
|
Рефлексия: Мен өз дағдымда нені дамыта алдым, нені өзгертуге болады?/ Сабақ мақсаттары шынайы болды ма?Оқушылар бүгін не білді?/ Сыныптағы ахуал қандай болды?
Оқыту неге бағытталған?Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Белгіленген уақытқа үлгердім бе?Жоспарыма қандай түзетулер еңгіземін?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|