Ашық сабақ "Сұраныстарды ұйымдастыру" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сұраныстарды ұйымдастыру" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар. Ішінде сабаққа байланысты тест тапсырмалары, карточкалар, сәйкестендіру кестелері бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 27 .11.2017ж Тексерген:

Сыныбы: 11 «А»

Пәні: Информатика


12 Сабақтың тақырыбы:

§11. Сұраныстарды ұйымдастыру

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға сұраныстарды ұйымдастыру туралы түсінік беру.


Күтілетін нәтиже:


1. Оқушылар сұраныстарды ұйымдастыру мен танысады;

2. Тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тапсырма орындауда тиімді пайдаланады.

3. Компьютерде дұрыс жұмыс істеу ережесін ұстануға үйренеді.

Оқыту технологиясы:

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы, Ақпараттық – коммуникациялық технологиясы.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ


Қажетті құралдар мен көрнекіліктер:

Интерактивті тақта, компьютер, маркер, проектор, плакат, дәптер, оқулық, слайдтар

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, құрал-жабдықтарын тексеру.

2. Сергіту сәтін пайдалана отырып, сабаққа назар аударту.

3. Ойын картасы арқылы 3 топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

- Қандай жағдайларда кестелерді байланыстыру қажет?

- Түйінді көрсеткішке анықтама беріңдер?

- Байланысқан кестеде түйінді көрсеткіштің болмауы мүмкін бе? Неліктен?

- Бірнеше кестені қалай байланыстыруға болады?

- Бұрын құрылған байланысты жоюға бола ма?

- Қандай жағдайда байланысқан көрсеткіштердің Каскадты жаңару жалаушасы қосылмайды?


Интервью әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Қызығушылығын ояту:

Оқушылардан жаңа тақырып бойынша сұраныстарды ұйымдастыру туралы сұрау?





IV. Мағынаны тану:

І – ІІ - ІІІ топқа тапсырма беремін. Сұраныстарды ұйымдастыру тақырыбын тақырыпшаларға бөліп, топтарға таратып беру.


Топтастыру әдісін пайдалану арқылы топтарға тапсырманы бөліп беремін.

V. Сәйкестендіру кестесімен жұмыс

Оқушыларға сәйкестендіру кестесін таратып жеке жұмыс жасату.


Жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар сәйкестендіру кестесін беріп сабақтан алған білімдерін тексеремін.

VІ. Ой толғаныс:

Оқушыларға тест тапсырмаларын таратып беремін.

Жеке жұмыс жасау арқылы білімдерін тексеремін.

VІ. Үйге тапсырма:

§11. Сұраныстарды ұйымдастыру



VІІ. Бағалау:

Сабақ барысындағы көңіл – күйлерін, алған әсерлерін, нені біліп, үйренгендерін жазады. Білемін, Үйрендім, Үйренгім келеді стратегиясы



Топбасшы бағалау

Мұғалім





























Топ басшы бағалау парағы

...... тобы


Р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру кестесі

Тест тапсырмасы

Жалпы ұпайы

1







2







3







4







5












Топ басшы бағалау парағы


...... тобы


Р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру кестесі

Тест тапсырмасы

Жалпы ұпайы

1







2







3







4







5












Топ басшы бағалау парағы


...... тобы


Р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы

Топтық жұмыс

Сәйкестендіру кестесі

Тест тапсырмасы

Жалпы ұпайы

1







2







3







4







5











Сәйкестендіру кестесі


Сұраныс дегеніміз не?

Сұраныс бланкісіндегі сұрыптау жолы сұрыптау деңгейін анықтайды..






Таңдау шарты дегеніміз не?

Сұраныста мәліметтерді сұрыптауды қалай жүргізеді.

Параметрлі сұраныс үшін күрделі шартты қалай құруға болады?

Сұраныс мәліметтер қорынан қажетті ақпаратты таңдау құралы болып табылады

Таңдауға арналған сұраныстар құлданушының кестедегі бар ақпараттан қажетін таңдауға негізделген.

Сұраныстың арнайы түрі қолданушыға сұранысты қосу кезеңінде мәліметтерді таңдау критериін өзі енгізуге мүмкіндік береді.
























Сәйкестендіру кестесі

Сұраныс дегеніміз не?

Таңдау шарты дегеніміз не?

Сұраныста мәліметтерді сұрыптауды қалай жүргізеді.

Параметрлі сұраныс үшін күрделі шартты қалай құруға болады?

Сұраныс мәліметтер қорынан қажетті ақпаратты таңдау құралы болып табылады

Таңдауға арналған сұраныстар құлданушының кестедегі бар ақпараттан қажетін таңдауға негізделген.

Сұраныс бланкісіндегі сұрыптау жолы сұрыптау деңгейін анықтайды..

Сұраныстың арнайы түрі қолданушыға сұранысты қосу кезеңінде мәліметтерді таңдау критериін өзі енгізуге мүмкіндік береді.



























Тест тапсырмалары.

1. Қатар тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

2. Басқа көрсеткіштер арқылы тізімде тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

3. Символдардың кез келген тобы үшін шаблон ретінде қандай символ қолданылады?

А) ? В) ! С) # Д) *

4. Мәндер диапозоны бойынша мәліметтерді таңдауға арналған таңдау шартында қандай оператор қолданылады?

А) Min В) Count С) Avg Д) Between

5. Әр топтағы берілген көрсеткіштің барлық мәндерінің орта арифметикасын шығаратын қорытынды функцияны көрсетіңдер:

А) Min В) Count С) Avg Д) StDev





Тест тапсырмалары.

1. Қатар тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

2. Басқа көрсеткіштер арқылы тізімде тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

3. Символдардың кез келген тобы үшін шаблон ретінде қандай символ қолданылады?

А) ? В) ! С) # Д) *

4. Мәндер диапозоны бойынша мәліметтерді таңдауға арналған таңдау шартында қандай оператор қолданылады?

А) Min В) Count С) Avg Д) Between

5. Әр топтағы берілген көрсеткіштің барлық мәндерінің орта арифметикасын шығаратын қорытынды функцияны көрсетіңдер:

А) Min В) Count С) Avg Д) StDev






Тест тапсырмалары.

1. Қатар тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

2. Басқа көрсеткіштер арқылы тізімде тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

3. Символдардың кез келген тобы үшін шаблон ретінде қандай символ қолданылады?

А) ? В) ! С) # Д) *

4. Мәндер диапозоны бойынша мәліметтерді таңдауға арналған таңдау шартында қандай оператор қолданылады?

А) Min В) Count С) Avg Д) Between

5. Әр топтағы берілген көрсеткіштің барлық мәндерінің орта арифметикасын шығаратын қорытынды функцияны көрсетіңдер:

А) Min В) Count С) Avg Д) StDev




Тест тапсырмалары.

1. Қатар тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist* В) Ctrl С) Alt Д) Shift + Ctrl

2. Басқа көрсеткіштер арқылы тізімде тұрған бірнеше көрсеткішті ерекшелеу үшін қандай перне қолданылады?

А) Shist В) Ctrl* С) Alt Д) Shift + Ctrl

3. Символдардың кез келген тобы үшін шаблон ретінде қандай символ қолданылады?

А) ? В) ! С) # Д) **

4. Мәндер диапозоны бойынша мәліметтерді таңдауға арналған таңдау шартында қандай оператор қолданылады?

А) Min В) Count С) Avg Д) Between*

5. Әр топтағы берілген көрсеткіштің барлық мәндерінің орта арифметикасын шығаратын қорытынды функцияны көрсетіңдер:

А) Min В) Count С) Avg* Д) StDev


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2018
865
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі