Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Сұраулы сөйлем"
Материал туралы қысқаша түсінік
ьастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
435
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Нұрлы-көш орта мектебі
Ашық сабақ Тақырып: Сұраулы сөйлем
Өткізген:Туленбаева.К.Б.
Бекітемін: оқу ісінің орынбасары Пәні:қазақ тілі Тақырыбы:Сұраулы сөйлем Мақсаты:Сөйлем туралы алған білім,білік дағдыларын еске түсіріп қорытындылауБілімділігі:оқушылардың сөйлем жайлы жалпы білімін қалыптастыра отырып,сөйлем соңына қажетті тыныс белгілерін қоя білуге үйретуДамытушылығы:оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,ой-өрісін дамыту,өз бетінше жұмыс істей алу қабілетін көтеру,тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,шығармашылыққа баулуТәрбиелігі:оқушыларды адалдыққа,дүниетанымдыққа,жауапкершілікке,ауызбіршілікке,әдептілікке тәрбиелеуСабақ түрі:Аралас сабақӘдісі: түсіндіру,сұрақ –жауапКөрнекілігі:сызбалар,дидактикалық материалдарСабақтың барысы.а)Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды түгелдеп,сабаққа назарын аударуПсихологиялық жаттығуҮлкенге де сізКішіге де сізСәлем бердік сіздергеҚұрметпенен бізә)Үй тапсырмасын сұрау1.Кубик лақтыру(сұрақ-жауап)Жаңа сабақ.Сұраулы сөйлемСөйлемге тән белгілер:1.сөздер бір-бірімен мағыналық байланыста болады2.Аяқталған ойды білдіреді3.Бірінші сөз бас әріппен жазылады4.Сөйлем соңына нүкте,сұрақ белгісі немесе леп белгісі қойылады5.Сөйлемдегі сөздер өзара байланысу үшін сөздер өзгеріске түседіСөйлемнің 3 түрі бар1 Хабарлы сөйлем. 2.Сұраулы сөйлем 3.Лепті сөйлемБалалар біз кеше қандай тақырып өттік?Мен сендерден сұрағанда сендер қай сөйлемнің түрін байқадыңдарОлай болсақ біз бүгін сұраулы сөйлемді өтемізСызбамен жұмыс.Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгісі(?)қойылады:Сенің атың кім?Балалар бізге сыныпқа Дымбілмес қонаққа келді.Оның қоржынында көптеген тапсырмаларды бізге салып келіпті.Сендер ол жайлы не білесіңдер?(сұрақ-жауап)175-жаттығу.Ауызша жұмыс,Өлең шумақтарын мәнерлеп оқы және оны салыстырКөлге келіп қонады, -Сені өсірген баптап кім?Көлдің көркі болады. Аққу неткен аппақсың?Аңшы бірақ атпайды, -Таза ауада жүремінАққудың бар обалы. Тұнық суға жүземін(Ақын қай өлеңінде сұраулы сөйлемді пайдаланған)Жарайсыңдар балалар сендер Дымбілмеске ең қиналып орындай алмай жүрген тапсырмасына көмек көрсеттіңдер.Балалар сендерге дымбілмес ұнады ма? Біз Дымбілместен тәрбие алмаумыз керек,өйткені ол жалқау еріншек,өз еңбек еткісі келмей сендерден көмек сұрады,бірақ біз келген қонақты қайтармайтын қонақжай қазақ халқының балдарымыз.176-жаттығу орындау.Мәтінді түсініп оқып,сұраулы сөйлемдердің жауаптарын сызбаға түсір Ал тақтадағы суретке қарайықшы .Сендер ненің суретін көрдіңдер?Әрине құмырсқа (құмырсқа туралы пікірлерің).Ал оқыған мәтінде құмырсқа бейнеленген осы, мәтін бойынша өз ойларыңды сызбаға жаз.Балалар далаға қараңдаршы жаңбыр жауып жатыр ғой ал біз енді асханаға қалай жетеміз.Бізге қолшатырдың көмегі қажет.Сонда қолшатыр бізге тапсырмаларды орындасаңдар жаңбырдан асханаға жетулеріңе көмектесем дейді.Сонда біге қандай тапсырма айтады екен.177-жаттығу.Мына жайттарды білу үшін сөйлемдер құра.-сабақтың басталатын уақытын:-сыныптағы кезекшінің есімін-Асқардың сабаққа кешігу себебін;-қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың санын.Бізде қолшатырдың көмегімен асханаға жеттік.Ал енді тамақтанып алайық (Сергіту сәті)Балалар енді біз үйімізге қайтуымыз керек енді аялдамада автобусты күтеміз автобус келгенше суретпен жұмыс тапсырмаларын аяқтаймыз.Аялдамаға автобус келді.Автобусқа мінбестен алдын сұраулы сөйлем жайлы не түсіндіңдер?Қорытынды:сұрақ-жауапҮйге:178-жаттығу.Бағалау.
Күні.Тақырыбы. «Білімділер сайысы»Мақсаты:Білімділігі:Оқушылардың жан-жақты білімге деген құштарлығын,білім деңгейін анықтау.Дамытушылығы:Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелігі:Өз беттерінше жұмыс жасай білуге үйрету.Барысы:Ұйымдастыру кезеңіЖарыс бағытымен таныстыру.Мұғалім сөзі.Армысыздар мұғалімдер аз жандар,Білім іздеп,инемен құдық қазғандарҚұшақ жая қарсы аламыз сіздердіСұрақ –жауап,жұмбақ шешу басталар.Ал,келіңдер,келіңдер.Біріңе –бірің еріңдерҚұрметті ұстаздар,оқушылар арасында бүгін « Ойнайық та ойлайық»атты сайысы болып өткелі болып жатыр.Жарыс бағытымен таныстыру.1.Таныстыру2.Сұрақ-жауап3.Ақындар өлеңін мәнерлеп айту.4.«Мақал сөздің мәйегі»,мақал мәтел жалғасы.5.Өз енері6.Жұмбақтар.Таныстыру.Бірінші топ:Қыран тобы.Көгінде қалықтаймыз,қырандаймыз. Тәуелсіздік деп ұрандаймыз «Құстар біздің досымыз»деп қуантып «Қыран»тобы алға озбай,тұра алмаймыз «Аққу»тобы:Аққудай көл бетінде қалықтасынӘнұраным көгімде шарықтасын «Аққу»атты тобымның жұлдыздары2.Сұрақ-жауап1.Құсқа қамқор болудан жалықпасын.2.Білім керек бәріне өлеңін кім жазған?( Ф.Оңғарсынова)3.Тұңғыш «Әліппе»оқулығын жазған кім? ( А.Байтұрсынұлы)4.Балаларды оқуға шақырған кім?(Ы.Алтынсарин)5.Ерланның үйінде бір ағасы,бірағасы бар.Олар үйде нешеу?6.Бір сағатта неше минут бар.7.Қосуға кері амалды ата?(азайту)8.Тұсбағар дегеніміз не?9.Не тәтті?(Ананың сүті)10Не жұмсақ(ананың қолы)11.Етістіктің неше түрі бар.2Ақындар өлеңі мәнерлеп айту.Мақал-мәтел.Құс патшасы-бүркітАң патшасы-арыстанКөліне қарай қазыЖазына қарай жазыҚарға қарғаның көзінің шоқымасҚаз келсе жаз келерАсыл тастан шығадыӨнер жастан шығадыЖұмбақтар.1.Қорықпайды күшті аңнанҚорқады тек тышқаннан(піл)2.Жайнаған бақтың әншісіТамсанған оған бар кісі(бұлбұл)3.Түсі қара мақпалдайМойны ақ сыр жаққандайҰшса оқтай зулайдыКөкте жұлдыз аққандай( қарлығаш)4.Тұмсығында ауы барБұл ұай құс тауып ал(бірқазан)5Биікке салған ағаш үйСол ғой оның мекеніЖаздай сайрап алып ақ,Қыста алысқа кетеді.(қараторғай)6.Бір құс бар үлпілдеген жүні жұмсақТұяғы бейне болат алмас пышақТұмсығы имек,көрмейдікүндіз көзіШарықтап көктікезіп түнде ұшар (Үкі)Екі топтың өз өнерлеріҚорытынды.Әділқазылар екі топтың сайыс қорытындысын шығарып,жеңген топты марапаттайды.
Ашық сабақ Тақырып: Сұраулы сөйлем
Өткізген:Туленбаева.К.Б.
Бекітемін: оқу ісінің орынбасары Пәні:қазақ тілі Тақырыбы:Сұраулы сөйлем Мақсаты:Сөйлем туралы алған білім,білік дағдыларын еске түсіріп қорытындылауБілімділігі:оқушылардың сөйлем жайлы жалпы білімін қалыптастыра отырып,сөйлем соңына қажетті тыныс белгілерін қоя білуге үйретуДамытушылығы:оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,ой-өрісін дамыту,өз бетінше жұмыс істей алу қабілетін көтеру,тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,шығармашылыққа баулуТәрбиелігі:оқушыларды адалдыққа,дүниетанымдыққа,жауапкершілікке,ауызбіршілікке,әдептілікке тәрбиелеуСабақ түрі:Аралас сабақӘдісі: түсіндіру,сұрақ –жауапКөрнекілігі:сызбалар,дидактикалық материалдарСабақтың барысы.а)Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды түгелдеп,сабаққа назарын аударуПсихологиялық жаттығуҮлкенге де сізКішіге де сізСәлем бердік сіздергеҚұрметпенен бізә)Үй тапсырмасын сұрау1.Кубик лақтыру(сұрақ-жауап)Жаңа сабақ.Сұраулы сөйлемСөйлемге тән белгілер:1.сөздер бір-бірімен мағыналық байланыста болады2.Аяқталған ойды білдіреді3.Бірінші сөз бас әріппен жазылады4.Сөйлем соңына нүкте,сұрақ белгісі немесе леп белгісі қойылады5.Сөйлемдегі сөздер өзара байланысу үшін сөздер өзгеріске түседіСөйлемнің 3 түрі бар1 Хабарлы сөйлем. 2.Сұраулы сөйлем 3.Лепті сөйлемБалалар біз кеше қандай тақырып өттік?Мен сендерден сұрағанда сендер қай сөйлемнің түрін байқадыңдарОлай болсақ біз бүгін сұраулы сөйлемді өтемізСызбамен жұмыс.Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгісі(?)қойылады:Сенің атың кім?Балалар бізге сыныпқа Дымбілмес қонаққа келді.Оның қоржынында көптеген тапсырмаларды бізге салып келіпті.Сендер ол жайлы не білесіңдер?(сұрақ-жауап)175-жаттығу.Ауызша жұмыс,Өлең шумақтарын мәнерлеп оқы және оны салыстырКөлге келіп қонады, -Сені өсірген баптап кім?Көлдің көркі болады. Аққу неткен аппақсың?Аңшы бірақ атпайды, -Таза ауада жүремінАққудың бар обалы. Тұнық суға жүземін(Ақын қай өлеңінде сұраулы сөйлемді пайдаланған)Жарайсыңдар балалар сендер Дымбілмеске ең қиналып орындай алмай жүрген тапсырмасына көмек көрсеттіңдер.Балалар сендерге дымбілмес ұнады ма? Біз Дымбілместен тәрбие алмаумыз керек,өйткені ол жалқау еріншек,өз еңбек еткісі келмей сендерден көмек сұрады,бірақ біз келген қонақты қайтармайтын қонақжай қазақ халқының балдарымыз.176-жаттығу орындау.Мәтінді түсініп оқып,сұраулы сөйлемдердің жауаптарын сызбаға түсір Ал тақтадағы суретке қарайықшы .Сендер ненің суретін көрдіңдер?Әрине құмырсқа (құмырсқа туралы пікірлерің).Ал оқыған мәтінде құмырсқа бейнеленген осы, мәтін бойынша өз ойларыңды сызбаға жаз.Балалар далаға қараңдаршы жаңбыр жауып жатыр ғой ал біз енді асханаға қалай жетеміз.Бізге қолшатырдың көмегі қажет.Сонда қолшатыр бізге тапсырмаларды орындасаңдар жаңбырдан асханаға жетулеріңе көмектесем дейді.Сонда біге қандай тапсырма айтады екен.177-жаттығу.Мына жайттарды білу үшін сөйлемдер құра.-сабақтың басталатын уақытын:-сыныптағы кезекшінің есімін-Асқардың сабаққа кешігу себебін;-қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың санын.Бізде қолшатырдың көмегімен асханаға жеттік.Ал енді тамақтанып алайық (Сергіту сәті)Балалар енді біз үйімізге қайтуымыз керек енді аялдамада автобусты күтеміз автобус келгенше суретпен жұмыс тапсырмаларын аяқтаймыз.Аялдамаға автобус келді.Автобусқа мінбестен алдын сұраулы сөйлем жайлы не түсіндіңдер?Қорытынды:сұрақ-жауапҮйге:178-жаттығу.Бағалау.
Күні.Тақырыбы. «Білімділер сайысы»Мақсаты:Білімділігі:Оқушылардың жан-жақты білімге деген құштарлығын,білім деңгейін анықтау.Дамытушылығы:Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелігі:Өз беттерінше жұмыс жасай білуге үйрету.Барысы:Ұйымдастыру кезеңіЖарыс бағытымен таныстыру.Мұғалім сөзі.Армысыздар мұғалімдер аз жандар,Білім іздеп,инемен құдық қазғандарҚұшақ жая қарсы аламыз сіздердіСұрақ –жауап,жұмбақ шешу басталар.Ал,келіңдер,келіңдер.Біріңе –бірің еріңдерҚұрметті ұстаздар,оқушылар арасында бүгін « Ойнайық та ойлайық»атты сайысы болып өткелі болып жатыр.Жарыс бағытымен таныстыру.1.Таныстыру2.Сұрақ-жауап3.Ақындар өлеңін мәнерлеп айту.4.«Мақал сөздің мәйегі»,мақал мәтел жалғасы.5.Өз енері6.Жұмбақтар.Таныстыру.Бірінші топ:Қыран тобы.Көгінде қалықтаймыз,қырандаймыз. Тәуелсіздік деп ұрандаймыз «Құстар біздің досымыз»деп қуантып «Қыран»тобы алға озбай,тұра алмаймыз «Аққу»тобы:Аққудай көл бетінде қалықтасынӘнұраным көгімде шарықтасын «Аққу»атты тобымның жұлдыздары2.Сұрақ-жауап1.Құсқа қамқор болудан жалықпасын.2.Білім керек бәріне өлеңін кім жазған?( Ф.Оңғарсынова)3.Тұңғыш «Әліппе»оқулығын жазған кім? ( А.Байтұрсынұлы)4.Балаларды оқуға шақырған кім?(Ы.Алтынсарин)5.Ерланның үйінде бір ағасы,бірағасы бар.Олар үйде нешеу?6.Бір сағатта неше минут бар.7.Қосуға кері амалды ата?(азайту)8.Тұсбағар дегеніміз не?9.Не тәтті?(Ананың сүті)10Не жұмсақ(ананың қолы)11.Етістіктің неше түрі бар.2Ақындар өлеңі мәнерлеп айту.Мақал-мәтел.Құс патшасы-бүркітАң патшасы-арыстанКөліне қарай қазыЖазына қарай жазыҚарға қарғаның көзінің шоқымасҚаз келсе жаз келерАсыл тастан шығадыӨнер жастан шығадыЖұмбақтар.1.Қорықпайды күшті аңнанҚорқады тек тышқаннан(піл)2.Жайнаған бақтың әншісіТамсанған оған бар кісі(бұлбұл)3.Түсі қара мақпалдайМойны ақ сыр жаққандайҰшса оқтай зулайдыКөкте жұлдыз аққандай( қарлығаш)4.Тұмсығында ауы барБұл ұай құс тауып ал(бірқазан)5Биікке салған ағаш үйСол ғой оның мекеніЖаздай сайрап алып ақ,Қыста алысқа кетеді.(қараторғай)6.Бір құс бар үлпілдеген жүні жұмсақТұяғы бейне болат алмас пышақТұмсығы имек,көрмейдікүндіз көзіШарықтап көктікезіп түнде ұшар (Үкі)Екі топтың өз өнерлеріҚорытынды.Әділқазылар екі топтың сайыс қорытындысын шығарып,жеңген топты марапаттайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)