Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Су иесі Сулеймен" қазақ тілі 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Су – тіршілік көзі. |
МЕКТЕП: |
|||||||
КҮНІ: |
Мұғалім: Жалгасбаева СК |
|||||||
СЫНЫП: 6 "А" |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Су иесі- Сүлеймен. |
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.4.1 Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру. 6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну. |
|||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: есімдіктердің қолданыс аясын түсіну; Көпшілігі: Мәтін бойынша мәселені анықтау, себебін дәлелдеу,сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну; Кейбір оқушылар:Мәтін бойынша мәселені анықтау,қорытынды шығару, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну. |
|||||||
Жоспар: |
||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді: - Сәлеметсіңдерме балалар! - Здравствуйте! - Good morning children! ІІ Жағымды психологиялық ахуал. -Балалар мен сендерге аудиожазба қосам мұқият тыңдаңдар Бейнеролик қосылып, судың ағып жатқан дауысына қосылып өлең оқу: Су – өмірдің бұлағы,
тасып-толған, -Балалар сонымен біздің бүгінгі сабақ не туралы? - Су туралы тақырыбымызды жалғастырамыз. - Және де осы су тақырыбы бойынша үй жұмысы берілді сендерге ІІІ «Су туралы аңыз презентациясы» оқушылар үй тапсырмасын екі топқа бөлініп баяндайды. 1 топ- Шайтан көл туралы аңыз Шартық қарын шүй желкелер мол табақты алдарына енді ала бергенде жақын жерден үрейлі үн шығады. Артынша тастардың бірінен сақалы сала құлаш, шашы жалбыраған бір мақұлық селтиіп шыға келеді. Үрейі ұшқан қожа-молдалар күбірлеп дұға оқиды, бірақ әлгі пәле тайсалмайды, дауысын құбылтып, құтырынып жақындай береді. Сол кезде қатты үрейі ұшқан бір бай орнынан ұшып тұрып, көзі алақтап: -Ойбай, шайтан!-деп төмен қарай зыта жөнеледі. Қорқып отырған жұрт орындарынан қопарыла тұрып, тым-тырақай қашады. Оларды шайтан боп үркітіп жүрген Торсықбай ешкі терісінен жасаған кепті шешіп тастап, «пісмілда» деп, жайрап қалған асты қолға алады. Содан бері әулиекөл осылай Шайтанкөл болып аталып кетіпті. 2-топ -Өлі көл туралы аңыз "Өлі көл" туралы аңыз. Ел аузында жүрген аңыздың бір нұсқасына сенсек, осыдан бір ғасыр бұрын қалыңдығын қызғанған жігіт ашу үстінде сүйгенін осы көлге тұншықтырып өлтірген екен, содан бастап көл қазіргі есімін алған деседі. Жыл сайын осы көлге батып кетіп, көз жұматындардың саны артпаса кемімейді екен. Туристерді магнитше тартатын тылсым көлден, жергілікті тұрғындар аулақ жүруге тырысатын көрінеді. Өлі көлдің суы шілденің ыстығында да мұздай суық болып тұрады. Бұл көлде балықтар тіршілік етпейді, өсімдік өспейді. Және бір қызығы, су жағасында қаптап жүретін масаларды да бұл көлдің маңынан табу мүмкін емес. Сүңгуірлер тылсым көлді зерттеуге тырысқанымен, суға түсе сала тыныстары тарылып, түсініксіз себептермен ауа жетпей, қайта шығып кете береді екен.Ал зерттеуші ғалымдар сол ауданда бұрындары сынап өндірген кеніштердің орны болған дейді. Бір анығы, бұл көл - әлемдегі мистикалық орындардың бірі және ең қорқынышты жерлер тізімінде. Қызығушылықты ояту. "Қолға су құю" дәстүріне кішкентай көрініс оқушылармен:
Сұрақ-жауап: -Балалар не тамашаладыңдар сендер? -Бұл салт-дәстүрге жата ма? -Қазір бұл салт орындала ма? -Кім қнақтарға су құйды? -Олар не берді сендерге? -Сендер қандай сезімде болдыңдар?
ІV Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. Балалар сабақтың тақырыбы: Су иесі- Сүлеймен. Осындай мақсат қойылады:Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну. Осы мақсатқа жету үшін біз "Табыс өзені" бойынша саяхатқа аттанамыз Өзен бізге әртүрлі тапсырма дайындап қойыпты, бірте-бірте табысқа жетеміз деп ойлаймын. "Мәтін", "Сиқырлы сандық", "Балық қаңқасы", "Ой қозғау", "Артығын тап" V Cабақтың барысы: Бейнеролик тыңдау: "Су иесі- Сүлеймен" -Балалар мұқият тыңдаймыз -Кітаппен тексеріп отырамыз ОҚЫЛЫМ тапсырмасы. 1- тапсырма "Сиқырлы сандық" Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. "Сиқырлы сандық" ішіндегі сұрақтар. 1. «Су иесі – Сүлеймен» деген сөз неден қалған? 2. Сүлейменнің ғұмыр жасының ұзаруы неліктен? 3.Қазақ халқы үйге қонақ келгенде қандай дәстүр өткізеді? 4.Аңыз бойынша бұл дәстүр кімнен қалған? 5.Ел арасында қандай сөздер таралған? 6.Дәуіт кім болған? 7.Сүлейменді сарайдың алдына қызметке қойғанда неше жаста болған? 8.Сүлейменге риза болған қонақтар не береді? ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 2-тапсырма: "Балық қаңқасы" әдісі Берілген мәселеге дәлел келтіріп, қорытынды шығарыңдар 3-тапсырма: "Ой қозғау" әдісі -Есімдіктің мағыналық түрлеріне мысал келтіру:
жіктеу сілтеу сұрау өздік
жалпы- лау белгісіз-дік болым-сыздық
Мен,сен Бұл Кім? Бәрі Өзім Кейбіреу Ешкім
4-тапсырма: Карточкамен жұмыс -Берілген сөйлемнен есімдікті тауып, талдау жасаңдар, сөйлемдегі қызметін анықтаңдар:
5-тапсырма. "Мақал-мәтелдердің жартысын тап" ойыны
Жылай - жылай арық
қазсаң, |
Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Бейнеролик қарайды, өлең тыңдайды
Оқушылар тауып алып келген аңыз-әңгімелерін оқиды
Оқушылар көрі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |