Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы10мин
| Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Толқындар» әдісі арқылы жақсы тілектер айту. Топқа бөлу: 1- топ. «Өзендер» 2-топ. «Көлдер» 3-топ. «Жер асты сулары»(құрлық суларының аттары жазылған қима қағаздарды алады)
Күтілетін нәтиже: Су ресурстары туралы жайлы түсінеді,карта бойынша көрсете алады,маңыздылығын ажырата біледі. «Кім жылдам» әдісі. Сұрақ жауап арқылы термин сөздер мен жұмыс . Оқушылар бірін бірі бағалайды.Бағалау- «Смайлик арқылы» Дескриптор: Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап бере аладыТермин сөздердің мағынасын түсінеді.
Су ресурстары жайлы инерактивті тақтадан көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу.
|
Оқулық, түрлі-түсті қима қағаздар
Смайликтер
Интерактивті тақта |
Сабақ ортасы30 мин
Сабақтың соңы5 мин
| Тақырыпты бастамай тұрып, бейнефильмді көрсетемін. (3мин) (Т)1-тапсырма.Су ресурстарының маңызы«Жигсо» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтінді пайдаланып су ресурстары маңыздылғына постер құрып, оны қорғайды. (15мин)Дескриптор: - су реурстарының түрлерін анықтай алады. Постерлерін қорғай біледі. Қалыптастырушы бағалау-«Бас бармақ».
2- тапсырма. «Үш қадамды сұхбат әдісі» Картаны пайдаланып су ресурстарының орналасқан жерін анықтайды, кескін картаға түсіреді (7мин) -Дескриптор: Су ресурстарының орналасуын атластан кескін картаға түсіре алады Қалыптастырушы бағалау -«Смайликпен» 3-тапсырма Оқушылар «Венн»диаграммасы: 5 минКөлдер мен жер асты суларын салыстырады
-Дескриптор:- көлдер мен жер асты суларының басты ерекшеліктерін біледі.- көлдер мен жер асты суларын салыстыра алады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба алады- су ресурстарының маңыздылығын анықтай алады
Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» ( оқушылар топпен бірін бірі бағалайды)
Кері байланыс (4 мин)Бүгін сабақта мен білдім.......Мен үшін қиын тапсырма болды ............Енді өзім істей аламын ..................Сабақ маған ұнады/ұнаған жоқ ойткені ............ Үйге тапсырма: тақырыпты оқу мазмұндау, тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру, тақырыпқа сай реферат жазып келу (1 мин)
|
Бейнефильм, Постер, стикер, фломастер,
Кескін карта, атлас
Смайлик
Венн диаргамма
Үлестірмелі қарточкалары |
Саралау- Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз | Бағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы: | Денсаулық және қауіпсіздіктехникасының сақталуы | Пәнаралық байланысБиология,эколгия
|
Барлық оқушылар: Су ресурстарының маңызын түсінеді.Көпшілік оқушылар: Құрлық суларыны карта бойынша көрсетеді. Кейбір оқушылар: Су ресурстарының маңыздылығын анықтайды.
Өзен мен көл суларының басты ерекшеліктерін біледі.Жасанды су қоймасы мен канал суларын салыстыра алады.Грунт суы мен артезиян суын тиімді пайдалана біледі.
| Сабақ барысында серіктесін бағалау,өзін-өзі бағалау, бағалау критерийлері,формативті бағалау
Сабақ барысында қолпаштау,бас бармақ , бірін-бірі бағалау қолданылады. | АКТ- оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс жасайды
| Сабақ жоспарын әзірлеу үшін биология, пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдануСабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігін қатер төндірмейді |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|