Материалдар / Ашық сабақ. Су ресурстарының маңыздылығы

Ашық сабақ. Су ресурстарының маңыздылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған ашық сабақ. Жас географ мамандарға әдіс тәсілді қолданғанға көмегі тиеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
482
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Күні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыСу ресурстарының маңыздылығы

Оқу мақсаттары7.3.3.2 Су ресурстарының маңыздылығын түсіндіреді
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Су ресурстарының маңызын түсінеді.Көпшілік оқушылар: Су ресурстарын карта бойынша көрсетеді. Кейбір оқушылар: Су ресурстарының маңыздылығын анықтайды.


Бағалау критерийі1. Білу:. Су ресурстары жайлы түсінеді2.Түсіну: Су ресурстарын карта бойынша көрсете алады.3.Қолдану: Су ресурстарының маңыздылығын анықтай алады
Тілдік мақсаттарОқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір алмасады, пікірталас, диалогке қатысады. Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зертеу жұмыстарын жүргізеді.Зерттеу барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады.



Құндылықтарға баулуӨзгелердің көзқарастарына құрметпен қарауға, өз өлкесінін географиясын білуге, су ресурстарының экологияны қорғауға баулу.
Пәнаралық байланысБиология-судың өсімдіктер мен жануарлардың өміріндегі маңызы.Дүниетану-судың адам өміріндегі маңызы.

Алдыңғы білімГидросфера туралы біледі


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы10мин













  • Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Толқындар» әдісі арқылы жақсы тілектер айту.
  • Топқа бөлу: 1- топ. «Өзендер» 2-топ. «Көлдер» 3-топ. «Жер асты сулары»(құрлық суларының аттары жазылған қима қағаздарды алады)

    Күтілетін нәтиже: Су ресурстары туралы жайлы түсінеді,карта бойынша көрсете алады,маңыздылығын ажырата біледі. «Кім жылдам» әдісі. Сұрақ жауап арқылы термин сөздер мен жұмыс . Оқушылар бірін бірі бағалайды.Бағалау- «Смайлик арқылы» Дескриптор: Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап бере аладыТермин сөздердің мағынасын түсінеді.

    Су ресурстары жайлы инерактивті тақтадан көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу.







    Оқулық, түрлі-түсті қима қағаздар





















    Смайликтер





    Интерактивті тақта
    Сабақ ортасы30 мин





























































































































    Сабақтың соңы5 мин

    Тақырыпты бастамай тұрып, бейнефильмді көрсетемін. (3мин) (Т)1-тапсырма.Су ресурстарының маңызы«Жигсо» әдісі арқылы оқушыларға оқулықтағы мәтінді пайдаланып су ресурстары маңыздылғына постер құрып, оны қорғайды. (15мин)Дескриптор: - су реурстарының түрлерін анықтай алады. Постерлерін қорғай біледі. Қалыптастырушы бағалау-«Бас бармақ».



    2- тапсырма. «Үш қадамды сұхбат әдісі» Картаны пайдаланып су ресурстарының орналасқан жерін анықтайды, кескін картаға түсіреді (7мин) -Дескриптор: Су ресурстарының орналасуын атластан кескін картаға түсіре алады Қалыптастырушы бағалауСмайликпен» 3-тапсырма Оқушылар «Венн»диаграммасы: 5 минКөлдер мен жер асты суларын салыстырады









    -Дескриптор:- көлдер мен жер асты суларының басты ерекшеліктерін біледі.- көлдер мен жер асты суларын салыстыра алады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба алады- су ресурстарының маңыздылығын анықтай алады

    Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» ( оқушылар топпен бірін бірі бағалайды)







  • Кері байланыс (4 мин)
  • Бүгін сабақта мен білдім.......
  • Мен үшін қиын тапсырма болды ............
  • Енді өзім істей аламын ..................
  • Сабақ маған ұнады/ұнаған жоқ ойткені ............
  • Үйге тапсырма: тақырыпты оқу мазмұндау, тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру, тақырыпқа сай реферат жазып келу (1 мин)







    Бейнефильм, Постер, стикер, фломастер,



























    Кескін карта, атлас





































    Смайлик







    Венн диаргамма





































    Үлестірмелі қарточкалары
    Саралау- Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересізБағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы: Денсаулық және қауіпсіздіктехникасының сақталуы Пәнаралық байланысБиология,эколгия

    Барлық оқушылар: Су ресурстарының маңызын түсінеді.Көпшілік оқушылар: Құрлық суларыны карта бойынша көрсетеді. Кейбір оқушылар: Су ресурстарының маңыздылығын анықтайды.



    Өзен мен көл суларының басты ерекшеліктерін біледі.Жасанды су қоймасы мен канал суларын салыстыра алады.Грунт суы мен артезиян суын тиімді пайдалана біледі.

    Сабақ барысында серіктесін бағалау,өзін-өзі бағалау, бағалау критерийлері,формативті бағалау

    Сабақ барысында қолпаштау,бас бармақ , бірін-бірі бағалау қолданылады.
    АКТ- оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс жасайды

    Сабақ жоспарын әзірлеу үшін биология, пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдануСабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігін қатер төндірмейді
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ