«Бірге ойлаймыз»
әдісі. Миға шабуыл.Сурет бойынша су
ресурстарының қолдану мақсаттарын әнгімелеу арқылы сабақтың
мақсатымен тақырыбын анықтайды.
ҚБ «Үш
шапалақ» әдісі
Т.«FILA»
әдісі.Әр топ оқулықтағы 25
параграфтағы мәтінмен жұмыс жасайды,кесте толтырады (Кесте 4
бағаннан тұрады:
Мәтін ішінен түйінді сөздерді
теріп жазу.
Мәтін бойынша сызба түрінде
конспект жасау.
Мәтін бойынша сұрақтар
құрастыру.
Мәтіннің ішінен негізгі
идеясын бейнелейтін сөйлемдерді теріп
жазу.)
1-топ
«Су ресурстары»
тобына: Судың маңыздылығын тиімді
пайдалану жолдары.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Су ресурстарының
маңыздылығы туралы айтады.
|
-Судың негізгі
көздерін, орнын атап жазады;
-Су адам өміріне, табиғат үшін өте қажет
екенін біледі;
-Су жанды табиғат тіршілігі үшін қажетті
сұйық зат екенін есіне
түсіреді.
|
2-топ
«Көл ресурстары»
тобына: Көлдер және оның
маңыздылығы.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Көл ресурстарының
маңызын айта алады.
|
-Көлдердің пайда
болу түрлерін ажырата алады;
-Еліміздің,
дүниежүзінің ерекше көлдеріне сипаттама бере
алады;
-Көлдердің адам
өмірінде және шаруашылықтағы маңызын сипаттай
алады.
|
3-топ
«Тау
мұздықтары» тау мұздықтары және оның
маңыздылығы
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Таулы мұздықтардың
су қоры үшін маңызды рөл атқаратынын айта
алады.
|
-Мұздықтар тұщы
судың қатты күйдегі қоры екенін
біледі;
-Мұздықтардың
негізгі топтарын анықтай
алады;
-Таулы мұздықтардың
жыл сайынғы шегіну және азаю мөлшерін
дәлелдейді.
|
4-топ
«Жерасты
сулары» Жерасты сулары және оның
маңыздылығын ұсынады.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Жерасты су қорының маңызды рөл
атқаратынын айта алады.
|
-Қазақстанның жер
қойнауы айтарлықтай жерасты су ресурстарына бай екендігін
айталады;
-артезиан
алаптарының
терең қабаттарында
жылы және ыстық термальды сулар таралғандығын
біледі.
-емдік қасиеті
жағынан анықтайды.
-олар қорғауға, тиімді
қолдануға және ластанудан сақтауға мұқтаж екндігін
сипаттайды.
|
ҚБ. Топтық бағалау «Үш
мадақтау, бір әрекет» әдіс (оқушылар басқа топтарды
тамаша, керемет, жарайсын, қол шапалақ арқылы
бағалайды)
Жұптық жұмыс «Ойлан жұптас
бөліс» әдісі
1 топ. «Картамен
жұмыс». «Су ресурстары» тобы.Атластан
кескін картаға 5көлдер мен 5тау мұздықтардын
түсіреді.
2топ. Диаграммамен
жұмыс. «Көл ресурстары» тобы.
Қазақстандағы суларының ара салмағы көрсеткіштерін пайдаланып
диаграмма салады.
3.топ «Синквейн»
әдісі. Су ресурстарын қорғау
тақырыбына өлең жолдарын жазу.
4.топ. «Жерасты
сулары» Қазақстанның физикалық
картасынан жерасты суларының коры мол орындарын атап кескін картаға
түсіру.
ҚБ Жұптық бағалау. «Көршіне
бір сөз таңда»
Сен
жарайсын!
Қанағаттанамын.
Сенің
мүмкіндігін әлі алда.
Сергіту сәті. «Сілку»
жаттығуы
Самал жел биледі (қолдарын
жоғары көтереді қозғалтады),
Қат-қабат бұлт келді (қолдарын
сермейді).
Жауын-шашын төгілді (аяқтарын
тарсылдатады)
Үлкен-кіші көңілді (құшақтарын
ашады)
Саралау
Б:
5.Кестемен
жұмыс. Барлық оқушылар су тұтыну
шығынын есептейді.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Күнделікті
жұмсалатын су шығынынкестеге түсіріп,
есептейді
|
-Тәулік су шығынының
түрлерін атап кестені
сызады.
- Тұтынған су
шығынын есептей алады.
|
(ҚБ) «Шапалақ»
әдісі
Кері байланыс: «Жақсы
сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
-
Неліктен...?
-
Егер... болса
қалай?
-
Сіз қалай
...?
|