Ашық сабақ "Су ресурстарының маңызы" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Су ресурстарының маңызы" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарының ізденуші ұстаздарға, әсіресе жас мамандарға пайдасы тиеді деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3.

Мектеп: Талдықорған қаласы №26 орта мектеп


Мұғалімнің аты-жөні: А.С.Аскарова

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Су ресурстарының маңызы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.3.2. Су ресурстарының маңыздылығын түсіндіреді.

Сабақтың мақсаты

1.Барлық оқушылыр: судың барлық түрі су ресурстары болып табылатындығын ,суды үнемдеу қажеттілігіне түсінік бере алады.

2. Басым көпшілігі: суды көп мөлшерде, үнемсіз пайдаланудан туындайтын проблемаларды анықтайды және шешу жолдарын ұсынады.

3. Кейбір оқушылар: тұтынатан су шығынын есептейді.

Бағалау критерийі

1.Су ресурстары мен оның маңыздылғын біледі.

2.Су ресурстарын қорғау қажеттілігін түсінеді.

3.Кесте, картамен жұмыс істейді, есеп шығарады

Тілдік мақсаттар


Пәнді оқыту мақсаты: оқушылар су ресурстарына мысал келтіреді.

Тілді оқыту мақсаты оқушылар су ресуртсарына келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттап жүйелей алады.

Тыңдалым: мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Айтылым:топтық, жұптық жұмыс барысында бір-біріне сұрақ коюда қажетті сөз тіркестерімен орынды пайдалануға қолдау көрсетеді, жасалған қорытындыларын сыныптастары алдында қорғау барысында өз ойларын еркін жеткізеді

Оқылым:берілген мәтінді, тапсырманы түсініп оқиды. Жазылым:берілген тапсырмаға қорытынды жазады

Пән бойынша сөздер мен терминдер:

Су ресурсы,термальды сулар,

Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Гидросфера дегеніміз ..............................................

Су ресурстарына ............, .............., ................ кіреді

Дағдылар

Білу, түсіну,қолдану.

Құндылықтарға баулу




Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Оқушыларды су ресурстарын тиімді пайдалану және үнемдеу жолдарын үйрету, тұрмыстық су шығынын есептеп отыруға дағдыландыру.

Пән аралық байланыс

математика, экология

Алдыңғы білім


Спиральді білім қаңидасына негізделіп 5 сыныпта Жаратылыстану пәнінен жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері тарауында гидросфера туралы жалпы түсініктері бар. 6 сыныпта су қабаты гидросфера, судың қасиеттері, жасанды және табиғи су көздері.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу,сабаққа даярлықтарына назар аудару.

2. Психологиялық ахуал «Ойымды жалғастыр»

Су ішкен құдығыңа........

Тіршілік көзі..........

3.Топқа бөлу: оқушыларды су ресурстарының түрлері бойынша топқа бөлу.

1-топ «Су ресурстары»

2-топ «Көл ресурстары»

3-топ «Тау мұздықтары»

4-топ «Жерасты сулары»













Қима қағаздыры

Сабақтың ортасы

2 мин



Білу



10мин





























Түсіну





12 мин









































Қолдану

13мин

«Бірге ойлаймыз» әдісі. Миға шабуыл.Сурет бойынша су ресурстарының қолдану мақсаттарын әнгімелеу арқылы сабақтың мақсатымен тақырыбын анықтайды.

ҚБ «Үш шапалақ» әдісі

Т.«FILA» әдісі.Әр топ оқулықтағы 25 параграфтағы мәтінмен жұмыс жасайды,кесте толтырады (Кесте 4 бағаннан тұрады:

Мәтін ішінен түйінді сөздерді теріп жазу.

Мәтін бойынша сызба түрінде конспект жасау.

Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.

Мәтіннің ішінен негізгі идеясын бейнелейтін сөйлемдерді теріп жазу.)

1-топ «Су ресурстары» тобына: Судың маңыздылығын тиімді пайдалану жолдары.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Су ресурстарының маңыздылығы туралы айтады.


-Судың негізгі көздерін, орнын атап жазады;

-Су адам өміріне, табиғат үшін өте қажет екенін біледі;

-Су жанды табиғат тіршілігі үшін қажетті сұйық зат екенін есіне түсіреді.


2-топ «Көл ресурстары» тобына: Көлдер және оның маңыздылығы.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Көл ресурстарының маңызын айта алады.

-Көлдердің пайда болу түрлерін ажырата алады;

-Еліміздің, дүниежүзінің ерекше көлдеріне сипаттама бере алады;

-Көлдердің адам өмірінде және шаруашылықтағы маңызын сипаттай алады.


3-топ «Тау мұздықтары» тау мұздықтары және оның маңыздылығы

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Таулы мұздықтардың су қоры үшін маңызды рөл атқаратынын айта алады.

-Мұздықтар тұщы судың қатты күйдегі қоры екенін біледі;

-Мұздықтардың негізгі топтарын анықтай алады;

-Таулы мұздықтардың жыл сайынғы шегіну және азаю мөлшерін дәлелдейді.


4-топ «Жерасты сулары» Жерасты сулары және оның маңыздылығын ұсынады.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Жерасты су қорының маңызды рөл атқаратынын айта алады.

-Қазақстанның жер қойнауы айтарлықтай жерасты су ресурстарына бай екендігін айталады;

-артезиан алаптарының

терең қабаттарында жылы және ыстық термальды сулар таралғандығын біледі.

-емдік қасиеті жағынан анықтайды.

-олар қорғауға, тиімді қолдануға және ластанудан сақтауға мұқтаж екндігін сипаттайды.

ҚБ. Топтық бағалау «Үш мадақтау, бір әрекет» әдіс (оқушылар басқа топтарды тамаша, керемет, жарайсын, қол шапалақ арқылы бағалайды)


Жұптық жұмыс «Ойлан жұптас бөліс» әдісі

1 топ. «Картамен жұмыс». «Су ресурстары» тобы.Атластан кескін картаға 5көлдер мен 5тау мұздықтардын түсіреді.

2топ. Диаграммамен жұмыс. «Көл ресурстары» тобы. Қазақстандағы суларының ара салмағы көрсеткіштерін пайдаланып диаграмма салады.

3.топ «Синквейн» әдісі. Су ресурстарын қорғау тақырыбына өлең жолдарын жазу.

4.топ. «Жерасты сулары» Қазақстанның физикалық картасынан жерасты суларының коры мол орындарын атап кескін картаға түсіру.


ҚБ Жұптық бағалау. «Көршіне бір сөз таңда»

Сен жарайсын!

Қанағаттанамын.

Сенің мүмкіндігін әлі алда.


Сергіту сәті. «Сілку» жаттығуы

Самал жел биледі (қолдарын жоғары көтереді қозғалтады),

Қат-қабат бұлт келді (қолдарын сермейді).

Жауын-шашын төгілді (аяқтарын тарсылдатады)

Үлкен-кіші көңілді (құшақтарын ашады)

Саралау

Б:

5.Кестемен жұмыс. Барлық оқушылар су тұтыну шығынын есептейді.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Күнделікті жұмсалатын су шығынынкестеге түсіріп, есептейді

-Тәулік су шығынының түрлерін атап кестені сызады.

- Тұтынған су шығынын есептей алады.

(ҚБ) «Шапалақ» әдісі

Кері байланыс: «Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  1. Неліктен...?

  2. Егер... болса қалай?

  3. Сіз қалай ...?



АКТсурет беріледі





«FILA»

 кестесі.

түйінді

сызба

сұрақ

түйінді







Оқулық «Атамұра»

2017жыл





постер



















Атлас

кескін карта







Диаграмма



















Атлас кескін карта

































Жаттығу орындайды





Кесте

















Атлас кескін карта













Диаграмма



















Атлас кескін карта







































Кесте





Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия «Рефлексия пирамидасы»

1.Сіз үйренген үш ресурс.....(көл,мұз таулары,жер сулары)

2.Сіз білетін екі су көздері ..... (табиғи және жасанды)

3.Сіз есте сақтауға тиісті бір заңдылық..... (суды тиімді пайдалану)





Акт

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушыллаардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Саралауда берілген тапсырмада үлгерімі төмен оқушы тұтынытын су шығынын кестеке түсіре алады,қабілетті оқушылар кестеге түсіріп су шығынын есептей алады


Жалпы материалды меңгеру деңгейін қалыптастырушы бағалаудың «үш шапалақ», «от шашу», «үш мадақтау, бір әрекет» әдісі бойынша қолдау көрсетіледі.

Сергіту сәті «Сілку» жаттығуы»











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
3506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі