Материалдар / Ашық сабақ Сыбайлас және вертикаль бұрыштар 7 сынып

Ашық сабақ Сыбайлас және вертикаль бұрыштар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2018
1287
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1. АМектеп: Достық жомКүні: 5.10.17ж Мұғалімнің аты-жөні: Рысбекова БСынып: 7 ә Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыСыбайлас және вертикал бұрыштар, олардың қасиеттері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.1.10 Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардыбіледі.Басым бөлігі:Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын біледі.Кейбір оқушылар: Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады.
Бағалау критерилеріСыбайлас және вертикал бұрыштарды біледіСыбайлас және вертикаль бұрыштарды ажырата алады
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология: Вертикал бұрыш, сыбайлас бұрышДиалогқа қажетті тіркестер:1.Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800-қа тең2.Вертикаль бұрыштар тең болады
Құндылықтарға баулуОқушылардың сенімді қарым-қатынасын қалыптастыру,сын тұрғысынан ойлау, шығармашылыққа баулу, қалыптастырушы бағалау.
Пәнаралық байланыстарТехнология, география
Алдыңғы білімОқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштардың теоремаларын біледі, сонымен бірге оларды дәлелдей алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы5 минутҰйымдастыру бөлімі:Оқушылардың сабаққа қатысымы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.Психологиялық дайындыққа бір-біріне жақсы тілектер айту.Оқушыларды түсқағаз арқылы 3 топқа бөлемін.













Түсқағаз
Сабақтың ортасы30минут























































































І 1. 30°; 45°; 60°; 90°-қа тең бұрыштармен сыбайлас бұрыштардың шамасын табыңдар._________________________________________________________________________2. Біреуі екіншісінен 2 есе үлкен болатын сыбайлас бұрыштарды табыңдар._________________________________________________________________________3. Егер сыбайлас бұрыштардың қатынасы 2:3 қатынасындай болса, осы сыбайлас бұрыштарды табыңдар._________________________________________________________________________4. Егер бірінші бұрышпен сыбайлас екі бұрыштың қосындысы 100°-қа тең болса, онда бұл бұрыштың шамасы неше градус болады?_________________________________________________________________________ІІ 1. Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың екеуінің қосындысы 50°-қа тең. Осы бұрыштарды табыңдар._________________________________________________________________________2. Екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың бірі екіншісінен екі есе үлкен. Осы бұрыштарды табыңдар. _________________________________________________________________________3. Сыбайлас бұрыштардың биссектрисcаларының арасындағы бұрыштарын табыңдар. _________________________________________________________________________ІІІ 1. Егер екі түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштардың біреуі тік болса, онда қалған үш бұрыш та тік болатынын дәлелдеңдер.

Топтық жұмыс.1. Егер сәуле бұрыш төбесінен басталып, оның қабырғаларымен тең сүйір бұрыш жасайтын болса, онда бұл сәуле осы бұрыштың биссектрисcасы болатынын дәлелдеңдер.11) 180 - 45= 1352) 180 - 120=602Бер: ∟1=50.т/к: ∟2, ∟3, ∟4=?Шешуі: ∟1=∟3=50.∟2=∟4=180-50= 1303Сыбайлас бұрыштардың бисектрисалары арасындағы бұрыш 90-қа тең болатынын дәлелдеңдер.Бер: ABD, DBC - сыбайлас бұрыштар.BE, BF – биссектрисалар.Д/к: ∟ EBF =90Д/уі: ∟ EBF = ∟EBD+∟DBF∟ABE=∟EBD∟DBF=∟FBC∟ABE+∟EBD+∟DBF+∟FBD=1802 ∟EBD + 2 ∟FBC =1802(∟EBD + ∟FBC)=180∟EBD + ∟FBC =1800/2∟EBD + ∟FBC=90Онда ∟ EBF = ∟EBD+∟DBF=904Бер: ∟1, ∟2- сыбайлас бұрыштар∟1= 5*∟2т/к: ∟1=?Шешуі: ∟1+∟2=1805*∟2+∟2=1806*∟2=180∟2=180/6∟2=30∟1=5*∟2=5*30=150





сызғыш, транспортир































Плакат, маркер





























Үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш фигуралар

































Сабақтың соңы3 минут



2минут
Қорытындылауға «Доп лақтыру» әдісі. Әр топ бір-бірлеріне допты лақтыра отырып сол сабақтан сұрақтар қояды.

Мен жақсы түсіндім..........Менің сұрағым бар...........Мен түсінген жоқпын, өйткені............



Доп
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.Геометриялық фигуралар арқылы смайликтер арқылы.Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия

Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ