|
5-сынып |
Мерзімі: 28.02.2018ж |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Судың маңызы |
||
|
Сілтеме |
Оқу бағдарламасы , «Қазақ тілі» оқулығы 5-сынып, bilimlаnd сайты |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
||
|
Жетістік критерийлері: |
Оқушының төменгі жетістігі(ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екенін түсінеді, достарымен сөйлеседі. |
||
|
Оқушының орташа жетістігі(ООЖ):тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, суды үнемдеу керектігін түсіндіреді. |
|||
|
Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбат құрады, мәтін құрайды. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
||
|
Сабақтың әдіс |
Блум таксономиясы, СТО, ОүБ, АКТ, ЖӘ |
||
|
Оқыту формасы |
Топтық жұмыс |
||
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Оқулық, планшет, смайлик, стикерлер, бейнефильм, қима қағаздар |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
|
||
|
Кезеңдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Білу |
«Миға шабуыл» әдісі «Су- тіршілік көзі» бейнефильм көру |
Оқушылар интербелсенді тақтадан бейнефильмді тамашалайды |
|
|
Түсіну |
«Сипаттау» әдісі
|
Оқушылар суға тән белгілерін сипаттайды |
|
|
Қолдану |
«Көңілді айналым» әдісі
Пайдаланбас кісі де жоқ. Ол не? А. Су В. Ауа С. Бу
А. 86 В. 75 С. 95
А. 86 В. 75 С. 95
А. 86 В. 75 С. 95
/ лас/ А. лас В. хлор С. тұзды |
Оқушыларға берілген парақшалардағы сұрақтарға жауап беріп, өзінің парақшасын көршісіне береді, ол келесі сұраққа жауап беріп, алдыңғысының дұрыстығын тексереді. |
|
|
|
Даналық сөздердің мағынасына қарай суреттерді табу |
Оқушылар даналық сөз бен суреті тауып, мақалдың мағынасын түсіндіреді |
|
|
Кері байланыс |
Қалай ойлайсыңдар балалар: Су ауыр ма? Мұз ауыр ма? |
Оқушылар өз ойларын айтады |
|
|
Оқушыларды бағалау |
Формативті бағалау
жақсы!
|
Оқушылар смайликтер алады |
|
|
Рефлексия |
Балықтарға «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады |
Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады |
|
Еңбекшіқазақ ауданы
Шелек ауылы
«П.Вихрев атындағы орта мектеп мектепке дшо» КММ
Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары
Тақырыбы: «Судың маңызы»
5- сынып
Якупова Гульназ Тудияқызы

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Судың маңызы" 5 сынып
Ашық сабақ "Судың маңызы" 5 сынып
|
5-сынып |
Мерзімі: 28.02.2018ж |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Судың маңызы |
||
|
Сілтеме |
Оқу бағдарламасы , «Қазақ тілі» оқулығы 5-сынып, bilimlаnd сайты |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
||
|
Жетістік критерийлері: |
Оқушының төменгі жетістігі(ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екенін түсінеді, достарымен сөйлеседі. |
||
|
Оқушының орташа жетістігі(ООЖ):тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, суды үнемдеу керектігін түсіндіреді. |
|||
|
Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбат құрады, мәтін құрайды. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
||
|
Сабақтың әдіс |
Блум таксономиясы, СТО, ОүБ, АКТ, ЖӘ |
||
|
Оқыту формасы |
Топтық жұмыс |
||
|
Сабақтың көрнекілігі: |
Оқулық, планшет, смайлик, стикерлер, бейнефильм, қима қағаздар |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
1. Ұйымдастыру кезеңі |
|
||
|
Кезеңдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Білу |
«Миға шабуыл» әдісі «Су- тіршілік көзі» бейнефильм көру |
Оқушылар интербелсенді тақтадан бейнефильмді тамашалайды |
|
|
Түсіну |
«Сипаттау» әдісі
|
Оқушылар суға тән белгілерін сипаттайды |
|
|
Қолдану |
«Көңілді айналым» әдісі
Пайдаланбас кісі де жоқ. Ол не? А. Су В. Ауа С. Бу
А. 86 В. 75 С. 95
А. 86 В. 75 С. 95
А. 86 В. 75 С. 95
/ лас/ А. лас В. хлор С. тұзды |
Оқушыларға берілген парақшалардағы сұрақтарға жауап беріп, өзінің парақшасын көршісіне береді, ол келесі сұраққа жауап беріп, алдыңғысының дұрыстығын тексереді. |
|
|
|
Даналық сөздердің мағынасына қарай суреттерді табу |
Оқушылар даналық сөз бен суреті тауып, мақалдың мағынасын түсіндіреді |
|
|
Кері байланыс |
Қалай ойлайсыңдар балалар: Су ауыр ма? Мұз ауыр ма? |
Оқушылар өз ойларын айтады |
|
|
Оқушыларды бағалау |
Формативті бағалау
жақсы!
|
Оқушылар смайликтер алады |
|
|
Рефлексия |
Балықтарға «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады |
Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады |
|
Еңбекшіқазақ ауданы
Шелек ауылы
«П.Вихрев атындағы орта мектеп мектепке дшо» КММ
Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары
Тақырыбы: «Судың маңызы»
5- сынып
Якупова Гульназ Тудияқызы

шағым қалдыра аласыз













