Материалдар / Ашық сабақ "Судың маңызы" 5 сынып

Ашық сабақ "Судың маңызы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған. Сабақтың құрылымы өте қызықты әрі тиімді деп ойлаймын. сабақта оқушыларды қызықтыратын, ойланлдыратын бейнефильм қолданылды. "Қызықты айналым" әдісі де жаңа меңгерілген тақырыпты бекітуге өте тиімді. Рефлексияның өзі сабақтың тақырыбымен тығыз байланысты болды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2018
3244
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып Мерзімі: 28.02.2018ж
Сабақтың тақырыбы:Судың маңызы
СілтемеОқу бағдарламасы , «Қазақ тілі» оқулығы 5-сынып, bilimlаnd сайты
Сабақтың мақсаты: Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжауА5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу
Жетістік критерийлері:Оқушының төменгі жетістігі(ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екенін түсінеді, достарымен сөйлеседі.


Оқушының орташа жетістігі(ООЖ):тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, суды үнемдеу керектігін түсіндіреді.


Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбат құрады, мәтін құрайды.
Сабақтың түріЖаңа сабақ
Сабақтың әдісБлум таксономиясы, СТО, ОүБ, АКТ, ЖӘ
Оқыту формасыТоптық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, планшет, смайлик, стикерлер, бейнефильм, қима қағаздар
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
  • Амандасу
  • Сыныпта психологиялық ахуал туғызу (аквариумнен балықтарды беру)
  • Балықтар қандай көңіл-күйде балалар?
  • Дұрыс, көңілді. Сендер де сабақты осындай көңіл-күйде бастауға дайынсыңдар ма?
  • КезеңдерМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Білу«Миға шабуыл» әдісі«Су- тіршілік көзі» бейнефильм көруОқушылар интербелсенді тақтадан бейнефильмді тамашалайды
    Түсіну«Сипаттау» әдісі
  • Судың пішіні (формасы)
  • Судың түсі
  • Судың дәмі
  • Оқушылар суға тән белгілерін сипаттайды
    Қолдану «Көңілді айналым» әдісі
  • Дәмі де жоқ, түсі де жоқ ,
  • Пайдаланбас кісі де жоқ. Ол не?А. СуВ. Ауа С. Бу
  • Адам ағзасы неше пайыз судан тұрады? /86/
  • А. 86В. 75С. 95
  • Балықтардың ағзасы неше пайыз судан тұрады? /75/
  • А. 86В. 75С. 95

  • Ал қияр мен қарбыздың құрамында неше пайыз су бар? /95/
  • А. 86В. 75С. 95

  • Неге өзен суын ішуге болмайды?
  • / лас/А. ласВ. хлорС. тұзды
    Оқушыларға берілген парақшалардағы сұрақтарға жауап беріп, өзінің парақшасын көршісіне береді, ол келесі сұраққа жауап беріп, алдыңғысының дұрыстығын тексереді.


    Даналық сөздердің мағынасына қарай суреттерді табуОқушылар даналық сөз бен суреті тауып, мақалдың мағынасын түсіндіреді
    Кері байланыс Қалай ойлайсыңдар балалар:Су ауыр ма? Мұз ауыр ма?Оқушылар өз ойларын айтады
    Оқушыларды бағалау Формативті бағалау бәрекелді ! жақсы! әттеген-ай!

    Оқушылар смайликтер алады
    Рефлексия Балықтарға «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады Оқушылар «Екі жұлдыз, бір тілек» тілеп, аквариумге салады







































    Алматы облысыЕңбекшіқазақ ауданыШелек ауылы«П.Вихрев атындағы орта мектеп мектепке дшо» КММ















    Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспарыТақырыбы: «Судың маңызы»5- сынып



    Якупова Гульназ Тудияқызы





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ